Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Figun kokoon nähden ehkä vähän korkea hinta, mutta aika samalla tasolla muiden yksittäispakattujen nappien kanssa.
No siis koon puolesta se voi kyllä oikeuttaa hintansa jos skaala menee taas metsään. :DMyyra kirjoitti:Figun kokoon nähden ehkä vähän korkea hinta, mutta aika samalla tasolla muiden yksittäispakattujen nappien kanssa.
Something something Dangerzone!
Pelin suurin figu ei enää olekaan nightmare whiskey golem...Fiend_ kirjoitti:No siis koon puolesta se voi kyllä oikeuttaa hintansa jos skaala menee taas metsään. :DMyyra kirjoitti:Figun kokoon nähden ehkä vähän korkea hinta, mutta aika samalla tasolla muiden yksittäispakattujen nappien kanssa.
Mä en muuten tule tänään Poroon, jollei joku huuda täällä, että kaipaa peliseuraa. Jos sinne ilmestyy joku, joka on pelikaverin tarpeessa, niin mulle voi heittää viestiä niin ilmaannun puolen tunnin sisään.
Tänään taitaa olla aika sovittujen pelien ilta. Paavi vs VD, Minä vs HammerHeart. Moljasta en tiiä, mikä sen plääni on.Myyra kirjoitti:Pelin suurin figu ei enää olekaan nightmare whiskey golem...Fiend_ kirjoitti:No siis koon puolesta se voi kyllä oikeuttaa hintansa jos skaala menee taas metsään. :DMyyra kirjoitti:Figun kokoon nähden ehkä vähän korkea hinta, mutta aika samalla tasolla muiden yksittäispakattujen nappien kanssa.
Mä en muuten tule tänään Poroon, jollei joku huuda täällä, että kaipaa peliseuraa. Jos sinne ilmestyy joku, joka on pelikaverin tarpeessa, niin mulle voi heittää viestiä niin ilmaannun puolen tunnin sisään.
- Hammerheart
Nyt kun pääsi näkemään, niin vähän noi Miss Step ja Miss Ery houkuttaisivat. Muita jaksan odottaa (possut on kyllä tosi tervetullut lisä Gremlin-arsenaaliin). Jos joku jotain yhteistilausjuttua järkkää, niin voin tulla messiin tuolla $50 (plus postit ja ALVit) osuudella. Toki tuo spesiaali-Gremlini kelpaisi myös =D
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Naposteliskos ketää pienet Malifauxit huomenissa?
Liigan vika kierros Paavin kanssa sovittuna.Myyra kirjoitti:Naposteliskos ketää pienet Malifauxit huomenissa?
Eiks kukaa halua taaskaa leikkiä mun kans?
Jään sitten kotia, mut olen kyllä yhen soiton ja 20 min bussimatkan päässä, jos siellä nyt joku kaipaakin pelikaveria.
Jään sitten kotia, mut olen kyllä yhen soiton ja 20 min bussimatkan päässä, jos siellä nyt joku kaipaakin pelikaveria.
:DFiend_ kirjoitti:BUUUUURN.
-
varhaisdementia
Onks joku tilailemassa Malifauxia lähiaikoina, mä tarttisin seuraavat itemit (en oo varma onks ne kaikki julkastu jo muovisina/uusina. Haluaisin uudet):
- Nekima
- Lilitu
- Primordial Magic
- Doppelganger
- Zoraida Box Set
- Beckoners
- Waldgeist
Ja siitä voikin sitten päätellä, mihin oon mun Neverbornia viemässä pelityylillisesti... :P
- Nekima
- Lilitu
- Primordial Magic
- Doppelganger
- Zoraida Box Set
- Beckoners
- Waldgeist
Ja siitä voikin sitten päätellä, mihin oon mun Neverbornia viemässä pelityylillisesti... :P
Nekima ja Lilitu ei o ulkona vielä muovisina (Nekima oli black friday ennakoissa), mutta muut noista mun mielestä on. Sul on tossa niin paljon tavaraa, että saat kyllä firestormista ilmaset postit yksinäskin jos tahot.varhaisdementia kirjoitti:Onks joku tilailemassa Malifauxia lähiaikoina, mä tarttisin seuraavat itemit (en oo varma onks ne kaikki julkastu jo muovisina/uusina. Haluaisin uudet):
- Nekima
- Lilitu
- Primordial Magic
- Doppelganger
- Zoraida Box Set
- Beckoners
- Waldgeist
Jep kaikki vaan Firestormista. Nekima tulee varmaan alkuvuodesta. Lilitusta ei mitään arviota.varhaisdementia kirjoitti:Onks joku tilailemassa Malifauxia lähiaikoina, mä tarttisin seuraavat itemit (en oo varma onks ne kaikki julkastu jo muovisina/uusina. Haluaisin uudet):
- Nekima
- Lilitu
- Primordial Magic
- Doppelganger
- Zoraida Box Set
- Beckoners
- Waldgeist
-
varhaisdementia
Ok, no laitan vaikka joulu(konkurssi)n jälkeen tilaukseen :PFiend_ kirjoitti:[Jep kaikki vaan Firestormista. Nekima tulee varmaan alkuvuodesta. Lilitusta ei mitään arviota.
Jep, ilmaiset postit sulle tulee mutta voin mä osallistua kyllä varmaan muutamalla pensselillä mitä haluan mut en raaski pelkkiä niitä tilaa. :Dvarhaisdementia kirjoitti:Ok, no laitan vaikka joulu(konkurssi)n jälkeen tilaukseen :PFiend_ kirjoitti:[Jep kaikki vaan Firestormista. Nekima tulee varmaan alkuvuodesta. Lilitusta ei mitään arviota.
- NorjanPaavi
Riippuen joulun ja tammikuun tulevista uutuuksista voisin olla myös mukana.Fiend_ kirjoitti:Jep, ilmaiset postit sulle tulee mutta voin mä osallistua kyllä varmaan muutamalla pensselillä mitä haluan mut en raaski pelkkiä niitä tilaa. :Dvarhaisdementia kirjoitti:Ok, no laitan vaikka joulu(konkurssi)n jälkeen tilaukseen :PFiend_ kirjoitti:[Jep kaikki vaan Firestormista. Nekima tulee varmaan alkuvuodesta. Lilitusta ei mitään arviota.
Ootteko te jotain köyhiä, kun ette saa ite 30£ käytettyä figuihin? ;)
Black Fridayn jälkeen, kyllä. Kyllä olen.Myyra kirjoitti:Ootteko te jotain köyhiä, kun ette saa ite 30£ käytettyä figuihin? ;)
Hyväksyn tämän syyn.Fiend_ kirjoitti:Black Fridayn jälkeen, kyllä. Kyllä olen.Myyra kirjoitti:Ootteko te jotain köyhiä, kun ette saa ite 30£ käytettyä figuihin? ;)