[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Kuin aikasin joku kehtas tulla pelaamaan/avaamaan ovia? Mul on päivä tyhjänä ja ois ihan kiva tulla vähän aikasemminki pelailee.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Olin aatellu saapua paikalle avaimien kera kolmen pintaan siis viimeistään kolmelta.
Jep, mä tuun viiden aikaan tms.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Saatanpa keritä puoli neljäksi.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Ovet on auki! Rohkeasti vaan
- GreenMeanie
Itseasias saatanki päästä jo viiden mais sinne pyörimään, pari tuntia valitettavasti hurahtaa vielä enivei.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tuun seiskan maissa uggokaupoille. En valitettavasti ehdi tänäänkään pelailemaan asti, elämä iskee harrastusten väliin.
Rats keep running!
Sulle oli joku kuukausi sit jotain peikkoja H-P:ltä. En tiedä saitko tai löytyykö ne enää mistään jos et saanut. Ole hyvä.Charad kirjoitti:Tuun seiskan maissa uggokaupoille. En valitettavasti ehdi tänäänkään pelailemaan asti, elämä iskee harrastusten väliin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Nooh, enpä mä niistä mitään ole maksanutkaan vielä.Terppa:
Sulle oli joku kuukausi sit jotain peikkoja H-P:ltä. En tiedä saitko tai löytyykö ne enää mistään jos et saanut. Ole hyvä.
Rats keep running!
Oisin tulos n. viideks. Onks ovet sillon jo auki?
Joo.
Mä oon joskus neljän ja viiden välissä kertsillä.
Mä oon joskus neljän ja viiden välissä kertsillä.
Pääsen kahelta töistä tänää, moneltako ovia saatais auki? Pystysin pääsee sinne ehkä noin puol neljäks
- GreenMeanie
Mä varmaan pääsisin noihin aikoihin avaan ovet riippuen siitä miten joulushoppailut onnistuu, laitan tänne viel sit ku tiiän tarkemmin. Onks tänää sit liigan lopettajaiset?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Moi!
Mulla on tänään lapsen pianokonsertti, joten pääsen sen jälkeen joskus seiskan - kasin välissä kertsille.
Lopetellaan tänään tuo liiga. Tehdään siten, että tänään kaikki huolehtii pisteensä liigakansioon (ottakaa yhteyttä jos ette tänään ole tulossa ja pisteitä saamatta) klo 21 mennessä. Sen jälkeen arvotaan palkintoja.
Klo 21 kesken olevista peleistä saa vielä pisteet (ei silti tarvii alottaa 20.55).
Mulla on tänään lapsen pianokonsertti, joten pääsen sen jälkeen joskus seiskan - kasin välissä kertsille.
Lopetellaan tänään tuo liiga. Tehdään siten, että tänään kaikki huolehtii pisteensä liigakansioon (ottakaa yhteyttä jos ette tänään ole tulossa ja pisteitä saamatta) klo 21 mennessä. Sen jälkeen arvotaan palkintoja.
Klo 21 kesken olevista peleistä saa vielä pisteet (ei silti tarvii alottaa 20.55).
No huh huh, allekirjottanu varmaan huonoin liigapeluri ikinä, 0 maalauspojoo :D
Saapunen paikalle siinä 5 aikoihin jos ovet auki silloin?
Saapunen paikalle siinä 5 aikoihin jos ovet auki silloin?
Ei mitää hätää, mulla oli viime vuonna yhestä napista maalauspisteet ja jäin muutenki alle 30 pisteen.Lukkimus kirjoitti:No huh huh, allekirjottanu varmaan huonoin liigapeluri ikinä, 0 maalauspojoo :D
Multa jää tämäkin viikko väliin lähestyvän muuton takia.
Pakko mennä firman ryyppäjäisiin, en oo tulossa.
PS: 0 maalauspojoa.
PS: 0 maalauspojoa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Oon tänään rakentanu kaks ikean pöytää, tv-tason ja 4 tuolii. ATM 60% mun kämpästä on täynnä pahvia.JArrow kirjoitti:Multa jää tämäkin viikko väliin lähestyvän muuton takia.
Kaverin TJ0 työntää tän päivän figuilut pois. mul pitäs olla kaikki pinnat kyl kansios.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."