"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Seutu)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Fiend_

Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Seutu)

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Jatkoa seuraa!

Järjestimme PK-seudulla Malifaux liigan ja nyt on tarkoitus aloittaa uusi, uudet tuulet, uudet Masterit (samoilla saa pelata toki myös) ja vanhat kaunat. Kuinka formaatti tulee toimimaan päätetään myöhemmin, ehdotuksia on ollut seuraavat:

- Slow Grow formaatti, 35ss starter boksi aloitus ja lisätään asteittain 5ss pooliin blisterin / modelin muodossa ja lopetetaan 50ss open pooliin. Fixed Master.
- Sama formaatti sillä erotuksella, että vedetään lopuksi uusinta kierros 50ss poolilla. Fixed Master.
- Ensimmäinen lämmittelykierros 35ss jonka jälkeen 50ss pelejä open poolilla. Fixed Faction, joista valitaan kaksi masteria kenellä pelata.
- Musta Jokeri kortti, eli tarina vetoisempi kampanja jota kehitellään ja harkitaan vielä järjestäjien kesken.

Aloitusajankohtana toimii Tammikuu 2015. Hyvin luultavasti puolen välin jälkeen virallinen startti, mutta aiemminkin saa toki pelata. Tarkoituksena on nyt tähän alkuun kerätä osallistuja listaa.

Viralliset pelipaikat ovat taas Poromagia tiistaisin sekä Happi sunnuntaisin. Mutta pelit saa järjestää sopimuksen mukaan missä tahansa toki. Liigan säännöt ovat samat tutut kuin viime kierroksella. Mutta pelaamattomia pelejä seurataan ja reagoidaan niihin nopeammin, jotta liiga kulkee sujuvammin kaikille.

Demoja järjestetään taas toiveen mukaan ja aloittelija ystävällisyys on taas avainsana tässä liigassa. Mahtava tilaisuus siis aloittaa Malifaux!

Järjestäjinä hääräävät samat tutut naamat: Fiend_, Myyrä sekä Molja joilta saa lisätietoa / demoja. Ei kai sitten muuta kuin osallistujia keräämään! Ketkä lähtee?

Osallistujat:

1. Fiend_
2. Myyrä
3. Molja
4. Greenowl2
5. Moca
6. Sir HammerHeart
7. VarhaisDementia
8. NorjanPaavi
Viimeksi muokannut Fiend_, Ti 23.12.2014 23:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Something something Dangerzone!
Myyra

Re: Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Se

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Huudetaampa nyt tähänkin ketjuun, että jos on epäselvyyttä siitä, mistä Malifaux figuja saa, kysymällä selviää. Fantasiapeleihin meneminen ei ole se edullisin/nopein/muutenkaan paras vaihtoehto, koska eivät noita hyllyssä pidä lukuunottamatta sääntökirjoja.

Jos taas jollakin iskee kova tuska saada figuja välittömästi, eikä kiinnostaisi odotella kahta viikkoa, että kusti niitä Briteistä polkee, multa löytyy melkoinen kasa avaamattomia Malifaux crew boxeja. Ne on ostettu ihan omaa käyttöä varten, mutta en realistisesti usko käyväni kovinkaan moneen niistä käsiksi seuraavan kahden viikon sisällä, joten voin ihan hyvin luopua niistä hintaan, jolla voin ostaa Briteistä uuden. (Poikkeuksen tähän muodostaa yksi Sonnia boksi ja yksi Fuhatsu. Niistä haluan eroon.)
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

Mukana

ja tuo kampanja vetoisempi voisi kiinnostaa eniten
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Niinikään mukana. Työkiireetkin pitäisi olla poissa sotkemasta kuvioita vuodenvaihteen jälkeen.
Fiend_

Päivitetty osallistujat.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Kyllä messiin pitää päästä.

Itse tykkäsin eniten oikeastaa noista pienistä peleistä rajoitetuilla napeilla - ehkä lähinnä vaihtelun vuoksi, mutta jotenkin oli hauska ottaa välillä pienempiä mättöjä. Toki tunnistaen, että balanssi voi olla vähän mitä sattuu.

Kampanjakin voisi olla kyllä hauska.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Lisätty HammerHeart osallistuja listaan. :)

Missäs loput on? :D
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Paavin puolesta huutelen täällä: juteltii eile puhelimessa, ja on vähä kahe vaiheilla, ehtiikö osallistumaa.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Fiend_

Molja kirjoitti:Paavin puolesta huutelen täällä: juteltii eile puhelimessa, ja on vähä kahe vaiheilla, ehtiikö osallistumaa.
Kyllähän Paavi ihan ajallaan viime pelinsäkkin pelasi oikein mallikkaasti. Toivottavasti pääsee osallistumaan, on se sen verran kantava tekijä meijän piireissä. :)
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Ei jotenkin pompannu tää ketju mun tutkalle, mutta siis mukana ollaan. Jos sitä vaik sit kokeilis Zoraidaa tai sit pitää kattoa, saako tosta Lilithistä rakennettua jotain erilaista... Mulle käy ehkä mieluiten tarinavetonen tai kaks masteria. Mut kaikki käy ylipäätänsä.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Fiend_ kirjoitti:
Molja kirjoitti:Paavin puolesta huutelen täällä: juteltii eile puhelimessa, ja on vähä kahe vaiheilla, ehtiikö osallistumaa.
Kyllähän Paavi ihan ajallaan viime pelinsäkkin pelasi oikein mallikkaasti. Toivottavasti pääsee osallistumaan, on se sen verran kantava tekijä meijän piireissä. :)
No laita mun nimi mukaan, mutta valmistautukaan sitten siihen että leikki voi mun osalta päättyä helmi - maaliskuun vaihteessa kesken.
Hammerheart

NorjanPaavi kirjoitti:No laita mun nimi mukaan, mutta valmistautukaan sitten siihen että leikki voi mun osalta päättyä helmi - maaliskuun vaihteessa kesken.
Briljaanttia! Milläs tulet?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
varhaisdementia

Oisko Zoraida mitään? ;)
NorjanPaavi

Hammerheart kirjoitti:
NorjanPaavi kirjoitti:No laita mun nimi mukaan, mutta valmistautukaan sitten siihen että leikki voi mun osalta päättyä helmi - maaliskuun vaihteessa kesken.
Valinnavaraa on..

1. Dreamer
2. Pandora
3. Zoraida
4. Marcus
5. Rasputina (Masteri löytyy mutta ei muita. Vähän vaikee lähtee kun ei metallia näille oikein tahdo enää saada)
(6. Proxy Lilith, kans hankala pitäs kaikki Nephelimit proxyttaa, kun ei taida enää Wyrdin metallisia saada?)
(7.Wong kiinnostaisi - Hitto tässä vois taipua jopa muoviin?)
(8.Proxy Kaeris on suunnitelmissa)
(9. Uusinta kierros Misakia niin saisi sen maaleihin...)
(10. Lady Justice jos saisi aloitus boxin metallisena, + parit vanhat Guardit ja Austringerit)

Kolme ekaa vaihtoehtoa ois figuineen jo kassa metallisina tietysti, pitäisi vain saada maaleihin. Vai pitäskö mun tosiaan antaa periksi ja vaan ostaa uutta muovia?
Hammerheart

varhaisdementia kirjoitti:Oisko Zoraida mitään? ;)
Eli jos minä, sinä, Molja ja Paavi tultaisiin kaikki Zoraidoilla? Harmi että se ei ole mitenkään erityisen ärsyttävä tai kammottava vastus. Jos kaikki tulisi esmes Hamelineilla, niin saataisiin Aleksin pää kunnolla räjähtämään.

(Mulla on siis edelleen plääninä tulla sillä Arcanist Mei Fengillä, no worries - kunhan vaan modelit saapuisivat).
Hammerheart

NorjanPaavi kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:
Valinnavaraa on..

1. Dreamer
2. Pandora
3. Zoraida
4. Marcus
5. Rasputina (Masteri löytyy mutta ei muita. Vähän vaikee lähtee kun ei metallia näille oikein tahdo enää saada)
(6. Proxy Lilith, kans hankala pitäs kaikki Nephelimit proxyttaa, kun ei taida enää Wyrdin metallisia saada?)
(7.Wong kiinnostaisi - Hitto tässä vois taipua jopa muoviin?)
(8.Proxy Kaeris on suunnitelmissa)
(9. Uusinta kierros Misakia niin saisi sen maaleihin...)
(10. Lady Justice jos saisi aloitus boxin metallisena, + parit vanhat Guardit ja Austringerit)

Kolme ekaa vaihtoehtoa ois figuineen jo kassa metallisina tietysti, pitäisi vain saada maaleihin. Vai pitäskö mun tosiaan antaa periksi ja vaan ostaa uutta muovia?
Ota Dreamer. En voi uskoa, että ehdotan tätä, mutta se olisi ainakin jotain ihan uutta.
NorjanPaavi

Hammerheart kirjoitti: Ota Dreamer. En voi uskoa, että ehdotan tätä, mutta se olisi ainakin jotain ihan uutta.
Joo se olis kyl aika pähee. Toki en mä voi tota normi tinasta LCB:tä ottaa kovin tosissaaa kun on aina pelannu Moljan Nighmare ediota vastaan. Niiden koko ero kun on valtava.
varhaisdementia

NorjanPaavi kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti: Ota Dreamer. En voi uskoa, että ehdotan tätä, mutta se olisi ainakin jotain ihan uutta.
Joo se olis kyl aika pähee. Toki en mä voi tota normi tinasta LCB:tä ottaa kovin tosissaaa kun on aina pelannu Moljan Nighmare ediota vastaan. Niiden koko ero kun on valtava.
Nevaboon-veivaajana fiilistelisin kyl tota Dreameria kanssa...
Hammerheart

NorjanPaavi kirjoitti:
Se on totta, mutta ainakin sitä normiversiota on helpompi kuljettaa ja liikuttaa (se Nightmare-vehje kun painaa about tonnin).

Dreamerissa on vielä sekin hauska puoli, että sitä voi pelata kahdessa hyvin erilaisessa moodissa, niin ei pääse käymään tylsäksi.
NorjanPaavi

Hammerheart kirjoitti:
NorjanPaavi kirjoitti:
Se on totta, mutta ainakin sitä normiversiota on helpompi kuljettaa ja liikuttaa (se Nightmare-vehje kun painaa about tonnin).

Dreamerissa on vielä sekin hauska puoli, että sitä voi pelata kahdessa hyvin erilaisessa moodissa, niin ei pääse käymään tylsäksi.
Joo mäkin tunnen kaksi eri moodia. Voittajien ja häviäjien moodi. Mä jostain kumman syystä tuppaan valitsemaan yleensä jälkimmäisen?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”