"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WM/H Finnish Masters turnauksen liveseuranta ja -striimi

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
Prkl

WM/H Finnish Masters turnauksen liveseuranta ja -striimi

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Suomen figuskenelle historiallisessa uudessa aluevaltauksessa koitetaan striimata WM/H:n mestareiden turnauksesta yksi peli joka kierrokselta. Pelivideot jäävät tallenteena youtubeen, mutta niitä voi myös livenä seurata.

Lisätietoja, säännöt, aikataulu ja linkki striimeihin: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 3&t=110026
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Gintonic

Re: WM/H Finnish Masters turnauksen liveseuranta ja -striimi

Viesti Kirjoittaja Gintonic »

Ekaa kertaa ehkä warmahordesin parissa...

40Koossa on War Headin turnauksissa ollut live streamia kärkipöydässä jo kahdessa turnauksessa tänä vuonna Hammerhead alliancesissa ja Triadissa.

Mut hyvä saada jatkossakin lisää turnaus streamaajia figusceneen, oli sitten kyse fabasta, 40koosta tai warmahordesista. Toivottavasti tekniikka pelaa!
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Hahaa, ehkä ei oo sit vaan tullu katottua. Siks osaltaan laitoin tän ilmotuksenkin tänne masiinaalueen ulkopuolelle et näistä voi olla muidenkin kiva tietää, ku tapahtuu :)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Ja lisäksi ainakin yksi Blodis-finaali on striimattu, siitä mä tän idean itse asiassa keksinkin. Oon kyllä sen verta amatööri näissä asioissa, että lopputulos voi olla ihan mitä tahansa, mutta katsotaan. Ainakin on tullut säädettyä huomattavasti enemmän kuin mitä kuvittelin (toki johtuen etupäässä omasta amatöörimäisyydestä!).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”