mitä tehdä kun vastustaja on xiit?
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
mitä tehdä kun vastustaja on xiit?
Vastustaja kerää helffejä ja pelin aikana kuuluu tämmöstä
1 tää on mun prince
2sit nää sörtmasterit hyökkää aina ekana vaikka sä rynnäköitki
3Toi noppa oli 6 mut se pyörähti ykköseks
4 Täs on mul 30 spearmänii
pelin jälkeen kun vastustaja lähti kotiin sen roster jäi meille ja siinä oli että
1kyseinen prince paljastuikin commanderiksi
2lainasin armybuukin ja ohhoh ne hyökkääkin iniative orderissa
[MODEDIT]Se, että poistat yhden kirjaimen kirosanasta ei tee siitä vähhemmän kiroilua -VC
4rosterissa luki kylläki että 16
(pelin tulos oli muuten massacre mun eduks)
Eli mitä mä tein
Sanoin sille että mä en tommosen xiitin kaa pelaa ja en oo pelannu sen kaa puoleen vuoteen
onko muilla vastaavia kokemuksia???
1 tää on mun prince
2sit nää sörtmasterit hyökkää aina ekana vaikka sä rynnäköitki
3Toi noppa oli 6 mut se pyörähti ykköseks
4 Täs on mul 30 spearmänii
pelin jälkeen kun vastustaja lähti kotiin sen roster jäi meille ja siinä oli että
1kyseinen prince paljastuikin commanderiksi
2lainasin armybuukin ja ohhoh ne hyökkääkin iniative orderissa
[MODEDIT]Se, että poistat yhden kirjaimen kirosanasta ei tee siitä vähhemmän kiroilua -VC
4rosterissa luki kylläki että 16
(pelin tulos oli muuten massacre mun eduks)
Eli mitä mä tein
Sanoin sille että mä en tommosen xiitin kaa pelaa ja en oo pelannu sen kaa puoleen vuoteen
onko muilla vastaavia kokemuksia???
The small boys have come to see me hang
Mä en ole hirveästi pelaillut, mutta niinä alkuaikoina saattoi vastustaja siirtää omaa yksikköään parise tuumaa eteenpäin., väittää, että fantaatikko tappaa kaikki pelkällä kosketuksella, sanoa, että Wurrzagin bound spelliä ei voi disspellata. Kaikenlaista pientä kinaa säännöistä. Tämä henkilö ei enää pelaa warhammereilla. Itse en ole pelannut varmaan vuoteen.
-
zakug_the_insane
Mulla OLI yks semmonen kaveri joka xiittas koko ajan. Se väitti että deploymentissa pitää armeijan taakse 10" tyhjää tilaa. (Ja sinne se sitten tunki kaikki skinkkinsä. Se yritti kanssa ottaa 3 lvl 2 skinkki shamaania (siis sillä annual listalla) suuttui kun slanni ei ollut unbreakable eikä uskonut että sotakoneet ja yksittäiset charrut näkee joka suuntaan.
Jeps. Paras ratkaisu on osata pelin säännöt ja muut armeijat sen verran, ettei tälläisiä yllätyksiä löydy. Jos vastustaja heittää esiin jotain erikoisia sääntöjä tai sääntötulkintoja, pyydä nähdä ne kirjasta/annualista/Faqista. Jos armeijalistat epäilyttävät, pyydä peliä avoimin listoin ja laske nopeasti listan sisältö. Jos nopan heitoissa on epäselvää on syytä sopia niistä (noppiin ei kosketa ennen kuin ne laskeutuvat maahan ja molemmat voivat nähdä tuloksen, pudonneet nopat heitetään aina uudelleen kuten myös sellaiset, jotka jäävät jollain tavalla keikalleen). Ylipäätänsä sano, jos jokin vastustajan piirre ärsyttää sinua.
Parasta on tietenkin MURSKATA vastustajan armeija totaalisesti, TEURASTAA se viimeiseen mieheen, naiseen ja lapseen. MAISTAA heideän pelkonsa, heidän paetessaan mahtavan sotajoukkosi edellä. NAURAA heidän armon aneluilleen ja epätoivolleen. Ja lopuksi VIATTOMASTI HYMYILLEN todeta, että "Eipä tainnut edes huijaaminen auttaa..."
Tätä kannattaa kokeilla, ja jos ei voita, niin sittenhän voi aina alkaa nillittämään pelin jälkeen siitä, kun toinen huijasi.
Muutkin aikaisemmin esitetyt toimintatavat tulevat kyseeseen seuraavalla kerralla, mikäli tappio tällä kertaa koitti.
(Tämä ei ollut äärimmäisen tosissaan kirjoitettu.)
Tätä kannattaa kokeilla, ja jos ei voita, niin sittenhän voi aina alkaa nillittämään pelin jälkeen siitä, kun toinen huijasi.
Muutkin aikaisemmin esitetyt toimintatavat tulevat kyseeseen seuraavalla kerralla, mikäli tappio tällä kertaa koitti.
ettei vaan olisi sama tyyppi joka väitti tavallista black örkkiä grimgoriksi?Teurastaja kirjoitti:Mä en ole hirveästi pelaillut, mutta niinä alkuaikoina saattoi vastustaja siirtää omaa yksikköään parise tuumaa eteenpäin., väittää, että fantaatikko tappaa kaikki pelkällä kosketuksella, sanoa, että Wurrzagin bound spelliä ei voi disspellata. Kaikenlaista pientä kinaa säännöistä. Tämä henkilö ei enää pelaa warhammereilla. Itse en ole pelannut varmaan vuoteen.
ja hänen goblineillaan oli normaali bow
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Voipa hyvinkin olla *silmää iskevä hymiö* (Teurastaja ei hymiöitä käytä).makebou. kirjoitti:ettei vaan olisi sama tyyppi joka väitti tavallista black örkkiä grimgoriksi?Teurastaja kirjoitti:Mä en ole hirveästi pelaillut, mutta niinä alkuaikoina saattoi vastustaja siirtää omaa yksikköään parise tuumaa eteenpäin., väittää, että fantaatikko tappaa kaikki pelkällä kosketuksella, sanoa, että Wurrzagin bound spelliä ei voi disspellata. Kaikenlaista pientä kinaa säännöistä. Tämä henkilö ei enää pelaa warhammereilla. Itse en ole pelannut varmaan vuoteen.
ja hänen goblineillaan oli normaali bow
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
NO voitin hänet massacrella samassa pelissäTeräratas kirjoitti:Parasta on tietenkin MURSKATA vastustajan armeija totaalisesti, TEURASTAA se viimeiseen mieheen, naiseen ja lapseen. MAISTAA heideän pelkonsa, heidän paetessaan mahtavan sotajoukkosi edellä. NAURAA heidän armon aneluilleen ja epätoivolleen. Ja lopuksi VIATTOMASTI HYMYILLEN todeta, että "Eipä tainnut edes huijaaminen auttaa..."
Tätä kannattaa kokeilla, ja jos ei voita, niin sittenhän voi aina alkaa nillittämään pelin jälkeen siitä, kun toinen huijasi.![]()
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
ei oo kukaan mun tuttavista (enkä minä) pelannu sen kaa 6.kk ja ei haluakkaan koska 90% peleistä on löytynyt hänen armeijan pisteistä tai rosterista jotain häikkää ja ei sen jaksa kukaan pelaa senkään takia koska hänet voittaa aina (itselläni 4massacren voittoputki)
Tässähän onkin havaittavissa kaksipuoleinen ongelma, eli kaveri huijaa, koska ei pärjää teille.
Eli voin hyvin kuvitella, että hänestä pelaaminen on turhauttavaa, kun aina tulee turpaan. Teistä taas on turhauttavaa, kun tyyppi ei jaksa pelata kunnolla. Jos kiinnostusta riittää, niin tuossahan on hauska psykologinen pähkinä ratkottavaksi.
Eräs ratkaisumalli:
Sopikaa hänen kanssaan tasoitus peleistä, eli annatte hänen tietoisesti ottaa 500p ekstraa. Sovitte, että molemmat saavat tarkistaa toistensa listat, ja niin poiees päin. Samalla voitte yrittää _opettaa_ hänelle käytöstä, taktiikoita ja muita oleellisia pelitaitoja.
Eli voin hyvin kuvitella, että hänestä pelaaminen on turhauttavaa, kun aina tulee turpaan. Teistä taas on turhauttavaa, kun tyyppi ei jaksa pelata kunnolla. Jos kiinnostusta riittää, niin tuossahan on hauska psykologinen pähkinä ratkottavaksi.
Eräs ratkaisumalli:
Sopikaa hänen kanssaan tasoitus peleistä, eli annatte hänen tietoisesti ottaa 500p ekstraa. Sovitte, että molemmat saavat tarkistaa toistensa listat, ja niin poiees päin. Samalla voitte yrittää _opettaa_ hänelle käytöstä, taktiikoita ja muita oleellisia pelitaitoja.
-
The Unforgiven
Yks mun kaveri väitti ja väittää edelleen että chargessa voi kääntyä niin paljon kuin haluaa kesken matkat ja että voi kiertää vaikka vihollisen reariin jos movement riittää (chargaa oikeasti fronttiin). Ei se enää haittaa en enää hirveästi pelaa sen kanssa.
Sen taktiikatin on aika perseestä, kun se chargaa pelkällä Chariotilla viiteenkymmeneen nightgobliniin.
Sen taktiikatin on aika perseestä, kun se chargaa pelkällä Chariotilla viiteenkymmeneen nightgobliniin.
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
-
Puolijohdediodi
aika lamea tuollainen.Teräratas kirjoitti:Tässähän onkin havaittavissa kaksipuoleinen ongelma, eli kaveri huijaa, koska ei pärjää teille.
Eräs ratkaisumalli:
itse olen voittanut muistaakseni vain kerran tai kaksi (pelikertojen määrässä olen seonnut laskuissa yli 30 kohdalla)
en siltikään ole koskaan valittanut.
tosin häviämiseni ei välttämättä johdu aina huonosta taktikoinnista vaan tilastollisesti mahdottoman huonosta noppatuurista.. (muistan kerrankin kun heitin 7 ykköstä peräkkäin jolloin 7 orkkiryhmää joutui animosityn valtaan :x )