Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Huomenna ketään pelailemassa Hapessa?
Something something Dangerzone!
http://wyrd-games.net/community/topic/1 ... w-weavers/
Selvis mite niil oli nii paljo Widow Weavereita tarjolla Black Friday alessa.
Niinpä tosiaan teki.Myyra kirjoitti:http://wyrd-games.net/community/topic/1 ... w-weavers/
Tulipa tänää jotenkin sellanen fiilis, et mun pitää varmaan lopettaa Perditan pelaaminen, jos haluan, että joku vielä joskus pelaa mun kanssa.
Hahaha. Mähän sanoin että voin pelaa vielä kaks kertaa sitä vastaan ja sit mä ainakin lopetan. :PMyyra kirjoitti:Tulipa tänää jotenkin sellanen fiilis, et mun pitää varmaan lopettaa Perditan pelaaminen, jos haluan, että joku vielä joskus pelaa mun kanssa.
Mä voin pelata. Pitää vaan miettiä jotain, jolla vetää vastapalloon.Myyra kirjoitti:Tulipa tänää jotenkin sellanen fiilis, et mun pitää varmaan lopettaa Perditan pelaaminen, jos haluan, että joku vielä joskus pelaa mun kanssa.
Jaa toki jos meinaat muka keksiä. Epäilen suuresti. :PMoca kirjoitti:Mä voin pelata. Pitää vaan miettiä jotain, jolla vetää vastapalloon.Myyra kirjoitti:Tulipa tänää jotenkin sellanen fiilis, et mun pitää varmaan lopettaa Perditan pelaaminen, jos haluan, että joku vielä joskus pelaa mun kanssa.
Kuullostaa huonon häviäjän puheelta ;)Fiend_ kirjoitti:Jaa toki jos meinaat muka keksiä. Epäilen suuresti. :PMoca kirjoitti:Mä voin pelata. Pitää vaan miettiä jotain, jolla vetää vastapalloon.Myyra kirjoitti:Tulipa tänää jotenkin sellanen fiilis, et mun pitää varmaan lopettaa Perditan pelaaminen, jos haluan, että joku vielä joskus pelaa mun kanssa.
Jos Myyrän Perditan saat alas vuoraamalla oman deplon scheme markkereilla niin nostan hattua. :P
Se jääkööt nähtäväksi.Fiend_ kirjoitti:Jos Myyrän Perditan saat alas vuoraamalla oman deplon scheme markkereilla niin nostan hattua. :P
-
varhaisdementia
Kuka sano et se vois myydä Nekimansa (muovisen) mulle? Olikse Myyrä, Tuukka vai Paavi vai kuka? Tuli muistikatko...
- NorjanPaavi
Mä yritän kullä karttaa muovia ja myyn mielelläni jos jostain vain satun saamaan, mutta siis mulla sitä ei valitettavasti ole.varhaisdementia kirjoitti:Kuka sano et se vois myydä Nekimansa (muovisen) mulle? Olikse Myyrä, Tuukka vai Paavi vai kuka? Tuli muistikatko...
Mä voin sen periaattees myydä, koska en mitenkää välttämättä tarvia sitä millään kiireellisellä aikataululla. Se tosin ei ole vielä matkustanut tänne Ameriikasta.varhaisdementia kirjoitti:Kuka sano et se vois myydä Nekimansa (muovisen) mulle? Olikse Myyrä, Tuukka vai Paavi vai kuka? Tuli muistikatko...
-
varhaisdementia
Ok, no maksan sit sen ja pizzan vaik samalla :) Pistä tilinroo yv:nä.Myyra kirjoitti:Mä voin sen periaattees myydä, koska en mitenkää välttämättä tarvia sitä millään kiireellisellä aikataululla. Se tosin ei ole vielä matkustanut tänne Ameriikasta.varhaisdementia kirjoitti:Kuka sano et se vois myydä Nekimansa (muovisen) mulle? Olikse Myyrä, Tuukka vai Paavi vai kuka? Tuli muistikatko...
Onko kellään muuten mielenkiintoa lähteä Happeen sunnuntaina, jos lähden aukomaan ovia?
Motherfucker. Luin tän vasta nyt. :/Myyra kirjoitti:Onko kellään muuten mielenkiintoa lähteä Happeen sunnuntaina, jos lähden aukomaan ovia?
Joo, nyt saattaa alkaa olee jo vähän myöhä.