"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Huono-Peikon haaste 2015

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
GreenMeanie

Huono-Peikon haaste 2015

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Teemun järkkäämän Turun mestarien liigan innostamana kelasin et ompahan kiva nähdä et jengiä edelleen kiinnostaa pelaa masiinaa. En kuitenkaan oo mikään järkkääjätyyppi niin ei toi liigailu oo ehkä mua varten. Kuitenkin masiinaa kiinnostais pelaa ja voishan se melkeen olla vähän organisoidumpaakin.

Nyt kelasin et koitan pysyy peikoissa tän vuoden, mut koska vuosi on pitkä aika niin aattelin et jos otankin vaan määrällisen tavotteen: 100 peliä peikoilla ennenko kaivan possut takas pöydälle, joka toki pitää saada täyteen tän vuoden aikana. Kaikki järkevien pistemäärien pelit sekä turnauksissa että niiden ulkopuolella lasketaan.

Sit mä yltiöpositiivisena ihmisenä kelasin et oisko jotain muuta jota tämmönen kiinnostais ja oisko ihan tyhmä idis kokeilla lyhyesti raportoida tätä touhua?
Jos tekis jonkun blogin tai jonku mihin jokanen osallistuja sais päivittää raporttejaan, ois kiva jos kaikki ois samas paikas ja jonne vois laittaa kuvia jos muistaa ottaa? Jos joku osaa käyttää muutaki ku aikuisviihdesivustoi ni mua vois auttaa tämmöses.
100 peliä nyt on varmaan liikaa muille kuin tyhmimmille turnausten kiertäjille, mut miksei vaik puolillaki tosta vois tulla mukaan kuhan aikeissa ois pelailla koko vuosi suht aktiivisesti.

Vuoden lopussa/alkuvuoden ekassa turnauksessa toki jokainen tavoitteensa feilannut tarjoo kaikille onnistuneille virvokkeen. Lähteeks kukaan muu mukaan vai hoidanko homman vaan yksin armeijalistat osiossa?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Cacophonic

Re: Huono-Peikon haaste 2015

Viesti Kirjoittaja Cacophonic »

GreenMeanie kirjoitti: Jos tekis jonkun blogin tai jonku mihin jokanen osallistuja sais päivittää raporttejaan, ois kiva jos kaikki ois samas paikas ja jonne vois laittaa kuvia jos muistaa ottaa? Jos joku osaa käyttää muutaki ku aikuisviihdesivustoi ni mua vois auttaa tämmöses.
100 peliä nyt on varmaan liikaa muille kuin tyhmimmille turnausten kiertäjille, mut miksei vaik puolillaki tosta vois tulla mukaan kuhan aikeissa ois pelailla koko vuosi suht aktiivisesti.

Vuoden lopussa/alkuvuoden ekassa turnauksessa toki jokainen tavoitteensa feilannut tarjoo kaikille onnistuneille virvokkeen. Lähteeks kukaan muu mukaan vai hoidanko homman vaan yksin armeijalistat osiossa?
Tyhmä oon, mutta en varmaa iha aktiivisin kiertäjä oo.
Mult ehkä just ja just hoituu joku wordpress, mut ehkä joku muu ois pätevämpi väkääjä.
Voisin näin alustavasti siis ilmoittautuu tarjoomaa muille osallistujille teet skornen muodos.
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Kiinnostavaa. Jos en ois jo kahta vuotta tätä samaa faktioo hinkannu ni voisin lähtee mukaa. Ehkä sit legioonal jos joskus onnistun ostamaan ne figut. Ilmottaudun siis aktiiviseks seuraajaks.
GreenMeanie

shoddie kirjoitti:Kiinnostavaa. Jos en ois jo kahta vuotta tätä samaa faktioo hinkannu ni voisin lähtee mukaa. Ehkä sit legioonal jos joskus onnistun ostamaan ne figut. Ilmottaudun siis aktiiviseks seuraajaks.
Ei tos välttämättä ollu ideana se ettei faktioo sais vaihdella jos se huvittaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

No kylhä joku sata pelii tulee täyteen vaik ei yrittäiskään.

TheEdit: Mut siis juu, peukku suomalaiselle masiinablogille. Voin osallistuu jos saadaan vähintään joku viis tms tyyppiä messiin ettei oo liian iso nakki kellekään. Teknisen puolen pitäis hoituu kans.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mä voisin yrittää pelata 50 peliä "kakkosfaktiolla", eli Skornella.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
GreenMeanie

Metailtii Teemun kans tätä ja oikeestaanhan tonne blogiinha vois toki tulla muutaki roskaa ja metailuja mut oishan täs ainakin aluks sisältöä, jolla vois esitellä Suomen masiinaa myös ulkkareille ja vähemmän turnauksii kiertäville.

Huippuu myös jos Jaakko ja Teemu on messis täs, toivattavasti muitaki tulee mut ainaki ite lukisin teiän mietelmii peleist tosi mielellää. Paitsi Teemun.

Toi 50 pelii on IMO aika hyvä tavote, se on kuitenki peli joka toinen viikko ja 4 kuuden rundin turnausta.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, La 03.01.2015 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cacophonic

Cacophonic kirjoitti:
Mult ehkä just ja just hoituu joku wordpress, mut ehkä joku muu ois pätevämpi väkääjä.
Voisin näin alustavasti siis ilmoittautuu tarjoomaa muille osallistujille teet skornen muodos.
Tän epämääräsen tajunnanvirran tarkotus oli ilmasta että yritän saada 50 kasaa skornella.
Puolessa välis vois sitte kattoo nostanko sataan.

Edit: Ehkä nössöilen ja koitan eka tota 50 kuitenki.
Viimeksi muokannut Cacophonic, Su 04.01.2015 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
shoddie

Cacophonic kirjoitti:
Cacophonic kirjoitti:
Tän epämääräsen tajunnanvirran tarkotus oli ilmasta että yritän saada 75 kasaa skornella.
Puolessa välis vois sitte kattoo nostanko sataan.
Joko sä pelaat pia sitä halaakkii :O
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Tosi hyvä idea toi 50 peliä. Onk blogit jo pystyssä?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Cacophonic

shoddie kirjoitti:Joko sä pelaat pia sitä halaakkii :O
Nää. Tarvis ensin tilaa ne vaaduttavat incit.
shoddie

Cacophonic kirjoitti:
shoddie kirjoitti:Joko sä pelaat pia sitä halaakkii :O
Nää. Tarvis ensin tilaa ne vaaduttavat incit.
Kahet mini-incit sopii muihinki listoihi ni ei oo mikää turha ostos.
#pelinparasinfantry
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Kunhan noi leegot maalautuu, niin voisin jopa harkita osallistumista. Olis ehkä joku motivaatiolähde turneiden ohella maalata juttui.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Mä voisin tulla ihan mielelläni mukaan. Toinen vuos Cryxillä käynnissä, joten nyt jos pääsis vaikka jopa tohon hulppeaan sataan matsiin, vois kuvitella et osais jo faktionsa jotenkuten. Harmi vaan et todennäköisesti loppuvuodesta multa jää pari kuukautta Suomen loskapaskaskeneä väliin, joten mä tiputan oman tavotematsimäärän 75:een. Saattepahan muut kaljaa vissiin ku failaan ton sitten.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Jotta Trollaus-tasapaino säilyy, niin tulen mukaan haasteeseen: 100 peliä focusta vuonna 2015 (Lähinnä Cygnar/Meniitit)
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Mä pelaan ainakin sata ja yks peliä sitten niin oon virallisesti kaikista kovin pelaaja. En kyl lupaa, että pitäytyisin missää tietyssä faktiossa.
Pora on miehen sielu.
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Kaikista kovin pelaaja löytyy rankingistä...Se on pelannu muutaman pelin kans vissiin...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Mr. Kumihai

Viesti Kirjoittaja Mr. Kumihai »

Voisihan tähän liittyä, en mene takuuseen että saan edes 50 peliä taikka muistan paljonko oon pelannut.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Oliko tosta blogipuolesta jotain ideoita?
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Blogin kehitysversio on pystyssä. Jos pistää mulle email-osoitteen (vaikka YV:llä) niin voin lisää kirjoittajaksi (jos on oikeesti tarkotus kirjottaa jotain).

HP varmaan visioi ja kertoo blogin sisällöstä enemmän, mä vaan suoritan.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”