Pääkaupunkiseudun Infinity
-
Der Dexter
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
Aattelin tähdätä yhdeksitoista kertsille, niin on sit aikaa pelailla rauhassa, kun pitää suht aikasin lähtee takasin kotia kohti...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ai peeveli kun tekis mieli huomenna päästä pelailee... Ei kuitenkaan muut pelaajat ole vielä vapaana joulun pakotteista.
-
Der Dexter
9-17 työn parissa, maanantaiksi tosin ei tartte herätä, joten late-night pelailut vois kyl onnata...
-
Der Dexter
sain just uuden kompurankin joulupukilta, niin kelpaa taas pistää maalia sumuttaen, eli kaikenlaista pikkusälää saanut taas sprailtua...
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mullaki olis maanantaina työt etäpäivää, elikkä ei tarvi herätä heti kaheksalta. Voisinki mennä siinä neljän-viiden paikkeilla kerholle valmiiks askartelemaan, niin voidaan ottaa pelit sitte ku pääset paikalle.Der Dexter kirjoitti:9-17 työn parissa, maanantaiksi tosin ei tartte herätä, joten late-night pelailut vois kyl onnata...
-
Der Dexter
Pitää varmaan pistää kamat sit aamulla valmiiks, niin pääsee nopiasti liikkeelle.
Oon varmaan jossain kuuden paikkeilla kertsillä.
Oon varmaan jossain kuuden paikkeilla kertsillä.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Loistavaa, nähdään silloin.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Oisko uutta peliä nyt viikonloppuna? Vuoden ekat pelit? :)
-
Der Dexter
lauantaina mulla olis töitä jo 18.00, joten en tiiä ehtiikö ennen sitä, mutta sunnuntaina puolilta päivin kun alottelee, niin ehtii hetken nukkuakin.
Nyt on 4 päivän saikulla ehtinyt tehdä vaikka mitä kivaa pientä uudelle vuodelle...
Nyt on 4 päivän saikulla ehtinyt tehdä vaikka mitä kivaa pientä uudelle vuodelle...
- Dr. Icchan
- Viesti:
Vois ottaa ton sunnuntain sitten, pamahdan kerholle siinä joskus aamutuimaan taas viimeistelemään maastoja. Tuli niin hyvän näkönen siitä yhdestä Habista, että pitäähän ne loputki nyt sitte saada tehtyä.Der Dexter kirjoitti:lauantaina mulla olis töitä jo 18.00, joten en tiiä ehtiikö ennen sitä, mutta sunnuntaina puolilta päivin kun alottelee, niin ehtii hetken nukkuakin.
-
Der Dexter
pitäiskö tuoda sulle "muutama" lisää?
Mun maastonmaalauspäivä ei oikeen onnistunut, koska satoi ja tuuli liikaa, oli astetta enempi nestettä maalattavilla pinnoilla kuin olisi tarkotus...
Mun maastonmaalauspäivä ei oikeen onnistunut, koska satoi ja tuuli liikaa, oli astetta enempi nestettä maalattavilla pinnoilla kuin olisi tarkotus...
- Dr. Icchan
- Viesti:
Vaari se ottaapi nestettä, aina kun ei ole estettä...Der Dexter kirjoitti:pitäiskö tuoda sulle "muutama" lisää?
Maalaa sisällä kynäruiskun kanssa. Satoi tai paistoi, no problem! :D
Ja mä en mielelläni ottais lisää maastoa enää itelle maalattavaks, mä haluaisin saada mun figujaki maaleihin joskus.
-
Der Dexter
Kyl noi isot pinnat pitää sprayprkilla vetästä, ja ainakin illasta loppui sade kivasti, että sitten fikkarin kanssa vaan piti edetä vähän hitaammin...
Ja kun kerralla vetää sen 2,5m2 maastoa, loppuu multa aikas nopiasti myös figumaalit kesken jos sisällä tekis =)
Ja kun kerralla vetää sen 2,5m2 maastoa, loppuu multa aikas nopiasti myös figumaalit kesken jos sisällä tekis =)
-
Der Dexter
oon mestoilla varmaanm jossain 10-11 välillä, katotaan miten kauan kestää kasata maastoja mukaan...
-
Der Dexter
Olipa herätys
Näin unta, että joku oli postannut 2 uutta designiä panon tageista foorumille, ja sen veran hyyvin meni läpi että tietoinen puoli päästä herätti ja puski heti tabletille tarkistamaan asian...
Ei vaan ollut herätyksen väärti =)
Näin unta, että joku oli postannut 2 uutta designiä panon tageista foorumille, ja sen veran hyyvin meni läpi että tietoinen puoli päästä herätti ja puski heti tabletille tarkistamaan asian...
Ei vaan ollut herätyksen väärti =)
-
Der Dexter
koska aikaa ja rahaa on laitettu tähän peliin kiinni, niin otetaan siitä iloa irti sit kans.
Puhuttiin eilen Tommin kans että tiistaina (loppiainen) ois hyvä pelailla, vaikka vapaapäivä saattaakin saada kansaa liikkeelle enmmänkin, tosin siitähän selviää olemalla aikaseen liikkeellä. Mutta voitais ottaa jotakin muutakin matsia kuin pelkkää Pano vs nomadia, niin pelaajia vaan paikalle, ja sisäistämään uuden edikan hienouksia.
Puhuttiin eilen Tommin kans että tiistaina (loppiainen) ois hyvä pelailla, vaikka vapaapäivä saattaakin saada kansaa liikkeelle enmmänkin, tosin siitähän selviää olemalla aikaseen liikkeellä. Mutta voitais ottaa jotakin muutakin matsia kuin pelkkää Pano vs nomadia, niin pelaajia vaan paikalle, ja sisäistämään uuden edikan hienouksia.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mä voin tehdä myös listan kiinalailissa, mutta mulla on niille paljon vähemmän päivittyneitä profiileita niin ei ole ollut hirveästi mielenkiintoa kokeilla niitä. Aina tehnyt mieli kokeilla jotain niistä yksiköistä mitkä on päivittyny tai tullut uutena. Kiinalaisten kanssa joutusin proxyttää paljon enemmän.
Ens sunnuntaina kuulemma pääsis Eelis ja Antti mukaan peleihin, huomenna joudutaan mahdollisesti ottaa peliä vielä kaksistaan jos ei Jamo pääse paikalle.
Ens sunnuntaina kuulemma pääsis Eelis ja Antti mukaan peleihin, huomenna joudutaan mahdollisesti ottaa peliä vielä kaksistaan jos ei Jamo pääse paikalle.
-
Der Dexter
sunnuntaikin käy mainiosti, ei pitäis olla esteen estettä, ja jos paggaset hellittää, niin saa vielä tyhjennettyä spraypurkin tai kaksikin ennen sitä...
-
Der Dexter
niin, kyllä itsekin pelaisin mieluusti cyloneilla taiks koaloilla, jos vaan tulis uusia statteja...
Mihis aikaan aloteltais aamulla? onko toiveita?
Mihis aikaan aloteltais aamulla? onko toiveita?
Vois katella et pääsisköhän sunnuntaina pelailee.