Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (päivitys 1.1.15)
No ni :D
Yritätkö saada maaleihin ton armeijan :D
Yritätkö saada maaleihin ton armeijan :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Ookami_Tez
On jo senpä takia. Eli siis jos joku ei ole ymmärtänyt niin mulla tulee olemaan läjä pumpattua kaaosta ja varmaan Assasiineja siinä sivussa kentällä eli multa ei tule CADia näkemään.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista
Paras määritelmä "pehmeämmälle" pelaamiselle hetkeen. :----D "no hei, oo kiitollinen. Olisin pystynyt paljon pahempaankin!" :Dsyrja kirjoitti:Voishan noita mastereita olla jo kaks 750p listassa.
Naamalle scouttaavat korsarro-biket onkin niin "vain" fiilistelyä. Selittelit mitä tahansa niin olet White Scar -pelaaja, olet saastaa. :D Ja muille siis mää vain sydämellisesti *ittuilen, en muuta. Jarkko kestää sen koska se on juusto jota emme tarvitse, mutta juusto jonka ansaitsemme.
Näihin fiilistelyihin liityn myös minä.
Unboundina kaikkien hyljeksimät:
Gorkanaut 245p
Morkanaut /w Grot Riggers 250p
= 495 pistettä
TAI
Gorkanaut /w extra armour 255p
Morkanaut /w extra armour 240p
= 495 pistettä
En ole vielä päättänyt päivityksiä.
Ennen kuin joku älähtää et iiks onks noi Super Heavyja, niin pah. Ei edes ole. Ihan samalla tavalla tsäänssi posahtaa yhdestä kuin joku paperiliidokkikin. On aika maalata walkkereita.. Olisin ottanut muuten Tupla-Gorkat, koska koen että ne on vaan omasta mielestäni parempia monesta syystä, mutta tulevissa listoissa Kustom Force Fieldille tarvitaan kantaja. :P
Ja julkaistaa mun mielestä kaikkien kierroksien listat kyllä täällä netissä vaikka etukäteen ennen ensimmäistä kierroksen peliä. Ihan vaan koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa, ja ei siitä mitään haittaakan ole. Vaikka en epäile että täällä mitään Xiittereitä olisi, saadaan ainakin mahdolliset aivopierut tai muut siivottua pois jos listoissa on jotain sellaista. :)
Pelataanhan kaikki pistekoot ihan sillä tutulla 6 x 4 jalalla?
:D KIITOS päivän pelastuksesta. Olin pudota tuolilta...No mun mittapuulla tuo on tosiaan pehmoilua (huom 1 grav...oooh :D) Ja nuo nyt oli esimerkkejä kuten tiedät. Ja jos nyt rerollimeltasalamanteri ois hiljaa saastoineen. Mä tosiaan yritän pois tuosta "juustoilusta" mitä se sit ikinäkään tarkoittaa. Mut ei voi vaatia et heti onnistuis :D Eikä tuo mun suunnitelma nyt oo ees paha. Niillä ukoilla kuitenkin mennään mitä on.
Joo lisään listoja, kun niitä ilmoitetaan. En pakota niitä antamaan etukäteen, mut uskoisin et väki niin tekee. Kuten L sanoi on niitä kiva kattel etukäteen.
Pöydän koon saa pelaajat päättää ite. 4x4 pöydil onnistuu pelit kerran 1000p asti ihan kivasti. Tää lähinnä nyt siks, et pelejä voi olla helpompi sopia ja järkätä. Kaikilla ei kuitenkaan oo kotonaan 6x4 pöytää.
Mut kumpi mörökölli lista laitetaan... Ja ei mun yber korsarro noille mitään pysty tekemään :D
Joo lisään listoja, kun niitä ilmoitetaan. En pakota niitä antamaan etukäteen, mut uskoisin et väki niin tekee. Kuten L sanoi on niitä kiva kattel etukäteen.
Pöydän koon saa pelaajat päättää ite. 4x4 pöydil onnistuu pelit kerran 1000p asti ihan kivasti. Tää lähinnä nyt siks, et pelejä voi olla helpompi sopia ja järkätä. Kaikilla ei kuitenkaan oo kotonaan 6x4 pöytää.
Mut kumpi mörökölli lista laitetaan... Ja ei mun yber korsarro noille mitään pysty tekemään :D
- Kardinaali
- Viesti:
Mäkin fiilistelen aina kun käytän Vulkan He'Stania.syrja kirjoitti:Ja nuo nyt oli esimerkkejä kuten tiedät. Ja jos nyt rerollimeltasalamanteri ois hiljaa saastoineen.
Sopimisien kannalta toki paree, mutta pöytäkoon muuttelu tietty vähän flippailee niit voimasuhteita. Lähisarmeijat pääsee helpommin sinne lähäriin kun vastustaja ei pääse karkuun pienemmällä pöydällä niin helposti jne. Objectivet ovat enemmän sumpussa niin Fast skimmerit scorettaa vielä tykimmin kuin isoissa mapeissa. Olisiko 6x4 kuitenki vaikka suosituskoko, mutta mahdollisuuksien mukaan? :)syrja kirjoitti:JPöydän koon saa pelaajat päättää ite. 4x4 pöydil onnistuu pelit kerran 1000p asti ihan kivasti. Tää lähinnä nyt siks, et pelejä voi olla helpompi sopia ja järkätä. Kaikilla ei kuitenkaan oo kotonaan 6x4 pöytää.
Kyllä noi tottelee sitä re-rollitontakin meltaa ihan kivasti varmaan. Pistä nyt vaikka toi extra-armoureilla varustetut versiot. En mä sitä IWND:tä ikinä kuitenkaan muistaisi. Pistän sulle yv jos ny kuitenki haluun vie muuttaa ennen ensi peliä.syrja kirjoitti:Mut kumpi mörökölli lista laitetaan... Ja ei mun yber korsarro noille mitään pysty tekemään :D
- Kardinaali
- Viesti:
Tossa mun bätmän-lautanen kuvassa oli tietääkseni Cheddaria ja wikipedia-lähde osaa kertoa juustosta seuraavaa:
Piti ihan editoida tää tohon äskesen viestini loppuun mut ihan sama. Meni jo.Cheddar on alun perin englantilainen lehmänmaidosta valmistettava kova juusto, joka on tehty hauduttamalla juustoa yli +28 celsiusasteen lämpötilassa. Nykyisen kaltaista cheddaria on valmistettu jo ainakin vuodesta 1100. Games Workshopin valmistaman Cheddarin alkuperä sijoittuu 1980-luvun tienoille ja valmistusmenetelmä on pysynyt kutakuinkin samana vuosien saatossa: Julkaise tehokkaalta haiseva uutuusjuustotuote ja tietyntyyppiset juuston ystävät eivät voi olla vastustamatta tämän löyhkäävän juuston tuoksua.[1]
Mut emmää tommost ainet oo. Ja figutki o muovii/hartsii/metallii... Mut se siitä. Morgaa ja gorgaa lisätty listoille. Kumpis noista on warloordi
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minä teidän listojanne katsellessa.
Pwnage Tähtiklaani 500p
Company Master 130p
Artificer Armour, Power Weapon, Storm Bolter
10 Marines 195p
Plasma Gun, Missile Launcher, Power Weapon
6 Scout Snipers 92p
Camo Cloaks, Missile Launcher
Whirlwind 65p
487p
Whirla on siistimpi kuin dredi, joten siksi se.
Pwnage Tähtiklaani 500p
Company Master 130p
Artificer Armour, Power Weapon, Storm Bolter
10 Marines 195p
Plasma Gun, Missile Launcher, Power Weapon
6 Scout Snipers 92p
Camo Cloaks, Missile Launcher
Whirlwind 65p
487p
Whirla on siistimpi kuin dredi, joten siksi se.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Kardinaali
- Viesti:
Riippuu vastustajasta. :P Ei kukaan pakota nyt kai sitä valkkaa etukäteen? Kumpikaan ei oo character niin voin valita jomman kumman oman mielen mukaan. :)syrja kirjoitti:Kumpis noista on warloordi
Juu ei tarvii. Ihan vaan uteliaisuuttani kysyin. Lisätään Ansku panskunkin lista muiden mukaan. Ja meidän listoissa mitään ole. Ite lähdit kauheel tykistöl :D
- Kardinaali
- Viesti:
Niin, Ansku on sen verta itsevarma komentaja kuitenkin että et oo ees käyttänyt pisteitäs loppuu.
Teron unboundi chaos madnessista en tiedä mutta itte oon ainaki henkisesti varautunut häviämään useita pelejä varsinkin täs 500 pongossa, ihan vaan koska ei kahdella tommosella walkkerilla mitään scoraa ja noi on yhtä hitaita kuin perus töpökin. Vaikka wipettäisinkin, niin mitä sitten. Tod näk. osaava vastustajan komentaja on scorannu koko pelin ajan ties mitä kortteja. Sen takia toi "wipettämisestä huolimatta vastustaja pitää pisteensä" on tosi mukava. Tekee meiningistä heti vähän semmosen toverillisemman. :D
Teron unboundi chaos madnessista en tiedä mutta itte oon ainaki henkisesti varautunut häviämään useita pelejä varsinkin täs 500 pongossa, ihan vaan koska ei kahdella tommosella walkkerilla mitään scoraa ja noi on yhtä hitaita kuin perus töpökin. Vaikka wipettäisinkin, niin mitä sitten. Tod näk. osaava vastustajan komentaja on scorannu koko pelin ajan ties mitä kortteja. Sen takia toi "wipettämisestä huolimatta vastustaja pitää pisteensä" on tosi mukava. Tekee meiningistä heti vähän semmosen toverillisemman. :D
Joo Antonil on varaa antaa tasotusta. Ei silti nyt sil on 2+ seivi...sikaileen alkanu. Viimekshän jyräs sen 4 invun kans :D
Niinpä siksi mullakin on se "pehmolista" :D Ai niin ei pitänyt enää palata tähänKardinaali kirjoitti: toi "wipettämisestä huolimatta vastustaja pitää pisteensä" on tosi mukava. Tekee meiningistä heti vähän semmosen toverillisemman. :D
- Ookami_Tez
Itse tosiaan kans mietein just tota wipeemistä kahdelta kantilta. Oma lehmä ojassa siksi että itse varmaan haen aika reippaasti Wipe voittoja aina, mutta myös että vastustaja joka kykenee varsinkin tässä ekassa koossa tappamaan mun listan voi muuttua tilanne sellaiseksi että se haluaa vaan tappaa mun Prinssin (2-3p Warlord+Purge+(First Blood?)) mutta sitten mielummin yrittää immottaa Maulerin jonnekkin ja sitten hakea objektiiveja koska wipeemisestä ei saa vaan tarpeeksi pisteitä. Tietty tällä hetkellä ei näytä ihan hirveesti olevan Prinssin tappajia tuolla paitti Lassin lista, josta tiiän että me odotellaan vaan että saako Prinssi Iron Armin vai ei :D
Great Teacher Ookami_Tez
Mun lista on alustavasti tällainen. Oikeus muutoksiin pidätetään liigan alkuun asti.
5th (tai 3rd) company Imperial Fists Space Marine
Captain Hartsacus Hurstifius, Master of the marches -115pts
+ storm bolter, power weapon, auspex
Scouts + heavy bolter -63pts
Devastators + 4x heavy bolter -110pts
Devastators + 1 extra marine, 3x missille launcher, 1x lascannon -149pts
Total: 500pts
Companya en vielä tiedä, kun saapi nähdä mikä maaliteema miellyttää enempi silmää. Tänään alan sutimaan noita. Tai ainakin kasaileen :) kiire tulee, mutta sehän sopii.
Seuraavaksi varmaan command squadia ja razorbackia niille, sitten lisää devoja ja stormeja scouteile. Sitten termiksiä ja lopulta niille land raideri. Jotain pikkukakkaa ehkä lisäksi vielä johonkin jos mahtuu. Kuten snipuscoutit.
5th (tai 3rd) company Imperial Fists Space Marine
Captain Hartsacus Hurstifius, Master of the marches -115pts
+ storm bolter, power weapon, auspex
Devastators + 4x heavy bolter -110pts
Devastators + 1 extra marine, 3x missille launcher, 1x lascannon -149pts
Total: 500pts
Companya en vielä tiedä, kun saapi nähdä mikä maaliteema miellyttää enempi silmää. Tänään alan sutimaan noita. Tai ainakin kasaileen :) kiire tulee, mutta sehän sopii.
Seuraavaksi varmaan command squadia ja razorbackia niille, sitten lisää devoja ja stormeja scouteile. Sitten termiksiä ja lopulta niille land raideri. Jotain pikkukakkaa ehkä lisäksi vielä johonkin jos mahtuu. Kuten snipuscoutit.
Viimeksi muokannut harkkari, Pe 09.01.2015 08:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Häh? Eikö tolla ääliöllä ole 4+ Invua? Hui kamala mikä nyyppä. Vähän fundeerasin tuota listaani tehdessä, että saisinhan minä rhinon, jos tahtoisin. Ei tuota missile scouttia tarvita kun lista on muutenkin niin pwnage-ainesta. Count assiksikin menee sen mukaan ottamisella kun ei minulla vielä sellaista ole. Mutta tavallaan mä pelaan täysii ja voittaminen on kivaa. Fabamies myös on taktinen ja muistuttaa, että käyttämättömät pisteet ovat myös pois vastustajalta otettavaksi. Se on stladekinen veto, jonka mahtavuutta harva ymmärtää. Plus tietenkin se, että emmää tii mihin niitä olisi tuhlannut. Tuo sinkomieskin scouteissa oli extraa mihin tuhlasin ja heavy bolter sai upin singoksi. Kai sen olisi lassoksi voinut muuttaa, mutta ei ole maaleissa. Ei pyge.syrja kirjoitti:Joo Antonil on varaa antaa tasotusta. Ei silti nyt sil on 2+ seivi...sikaileen alkanu. Viimekshän jyräs sen 4 invun kans :D
Harrilla mahtaa olla pitkä liikkumaphase. Jarkko, se parempi Jarkko, määrää diktaattorivallallasi listoille deadline. Kohta ollaan jo kuun puolivälissä ja sitten jo lopussa. Mää palan halusta heduttaa no-scopella tuo tyhmä örkkivehje tuusaksi ykkösvuorolla.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Kardinaali
- Viesti:
On sillä. Iron halosta saa :DEl Capitan kirjoitti: Häh? Eikö tolla ääliöllä ole 4+ Invua?
Vähä sama logiikka ku että Monopolissa on helpoin voittaa valloittamalla Australia.Fabamies jadajada että käyttämättömät pisteet ovat myös pois vastustajalta otettavaksi.
Harvoin tätä ehdottaa, mutta plasma pistooli kessulle? Olis ainakin fluffikas valinta koska DA.Plus tietenkin se, että emmää tii mihin niitä olisi tuhlannut.
- ArkkiError
Olen itse sitä mieltä että otan nekkuun ja lujaa. Ihan noppa tuuriani ajatellen.. :D ja ovathan nämä deldarit sen verran uus armeija meikälle ettei kauheasti hajua eri asioiden toimivuudesta. :D
Itselleni tärkeintä on hauskan pito ennen kaikkea. ;)
Jarkko..ole hyvä vain poisoneista. :D
Harkkarin lista sattuu nyt jo suoraan sieluun. Tulivoimaa löytyy. >__<
Itselleni tärkeintä on hauskan pito ennen kaikkea. ;)
Jarkko..ole hyvä vain poisoneista. :D
Harkkarin lista sattuu nyt jo suoraan sieluun. Tulivoimaa löytyy. >__<
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Vai on Anzkulla hoppu. No okei, mitä sitä turhaan jahkailemaa. Laitetaan sotaa käyntiin. Jos sovitaan sitten niin, kamppis alkaa pe 23.1.15. Eli torstaihin 22.1 asti voi miettiä listojaan. On sitten viel 2vk aikaa miettiä listaa, maalailla, hioa takniikoita tai mitä sit kukin haluaa tehdä. Ja ehtii sit viel mukaankin hypätä jos sitä joku vielä miettii.
Harri heitti kyl kivan listapohjan. Lisään sen huomenna tonne muiden joukkoon. Täl mobiilil on kauheeta tappeluu toi muokkaus. Ja eipä sieltä taida sitten puuttua enää, kuin salamanterit ja "IG" edustukset. Siis jo ilmottautuneista. Ja Anzq kuten Lassi sanoikin niin onhan sil iron halo. Mut eikös se sun kekkuli viimeks seikkaillu pelkäs power armoris. Sitä meinasin.
Voisin koittaa järkätä siihen aloitus vkl jotain pelipäivää. Saan tos hyvin tehtyy kaks 4x4 pöytää ( sori vaan L :D). Siinä sais halutessaan useempi pelattuu 2-3 peliä. Mut inffoon siitä lisää lähempänä. Tämä vaan helpottamaan niitä kellä ei omaa pöytää ole. Ja porukas on helpompi selvitel sääntöjäkin jos tarve. Muutenkin aattelin et voisin koittaa tuommoista pelipäivää järjestel myöhemminkin. jos sellaseen on tarvetta. Siis näihin pienempiin kierroksiin. Muutenkin jos on tarve pelipaikalle ja pieni kulkeminen onnistuu. Niin meille voi tulla pelaamaan jos vaan oon kotona.
Harri heitti kyl kivan listapohjan. Lisään sen huomenna tonne muiden joukkoon. Täl mobiilil on kauheeta tappeluu toi muokkaus. Ja eipä sieltä taida sitten puuttua enää, kuin salamanterit ja "IG" edustukset. Siis jo ilmottautuneista. Ja Anzq kuten Lassi sanoikin niin onhan sil iron halo. Mut eikös se sun kekkuli viimeks seikkaillu pelkäs power armoris. Sitä meinasin.
Voisin koittaa järkätä siihen aloitus vkl jotain pelipäivää. Saan tos hyvin tehtyy kaks 4x4 pöytää ( sori vaan L :D). Siinä sais halutessaan useempi pelattuu 2-3 peliä. Mut inffoon siitä lisää lähempänä. Tämä vaan helpottamaan niitä kellä ei omaa pöytää ole. Ja porukas on helpompi selvitel sääntöjäkin jos tarve. Muutenkin aattelin et voisin koittaa tuommoista pelipäivää järjestel myöhemminkin. jos sellaseen on tarvetta. Siis näihin pienempiin kierroksiin. Muutenkin jos on tarve pelipaikalle ja pieni kulkeminen onnistuu. Niin meille voi tulla pelaamaan jos vaan oon kotona.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)
Eikai se Iron Halo mene mihinkään oli haarniska mikä tahansa. Viime kerralla mie diippailin Termoshaarniskassa. Oli yllättävän kova jätkä kun kesti 4:t insta killit Teroa vastaan. Ei ne mariiniaseet niin kovia ole kun niistä puuttuu se usko toisin kuin örkkisingoista.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin Halffis antoi siunauksensa meidän liigalle.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin Halffis antoi siunauksensa meidän liigalle.
- Sinitähti
- Sinitähti
Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)
Juu ei poistu. Tosiaan muistin et ois ollu vaan siin powerarmoris kamikazeilemas.
Wau, kyllä meen nyt sit kelpaa. Ilmottautuminen on viel auki jos....El Capitan kirjoitti:Jos jotakuta kiinnostaa, niin Halffis antoi siunauksensa meidän liigalle.