Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Ens sunnuntaina jatkuu taas virallisesti puuhastelu Hapessa.
- NorjanPaavi
Nyt olisi mahdollista lähteä tutustumaan Turkuun Malifauxin merkeissä:http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=110214
Miten olisi?
Miten olisi?
Jos kyyti järjestyy niin mikäjottei.NorjanPaavi kirjoitti:Nyt olisi mahdollista lähteä tutustumaan Turkuun Malifauxin merkeissä:http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=110214
Miten olisi?
EDIT: Oonkin mahdollisesti turnaustamassa Infinityä tuolloin...
- NorjanPaavi
Joo, N&T Talvisota on tuossa samana ajankohtana. Eli ratkaisee hyvin paljon kuinka paljon Infinityä ehtii harjoitella. En kuitenkaan viitsi lähteä ihan kylmiltään N3 kokeilemaan turnaus ympäristöön. Nyt vain tahtoo olla kaikki aika kiinni jossain muualla?Moca kirjoitti:Jos kyyti järjestyy niin mikäjottei.NorjanPaavi kirjoitti:Nyt olisi mahdollista lähteä tutustumaan Turkuun Malifauxin merkeissä:http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=110214
Miten olisi?
EDIT: Oonkin mahdollisesti turnaustamassa Infinityä tuolloin...
Mulla vaikuttaa lähinnä kaks asiaa: onko n3 kirja kerennyt tulla käsiin siihen mennessä(ellei odottamatonta tapahdu, se on käsissä silloin) ja toisena se, että onko PDF:t keretty julkaista, että pystyn pelaamaan koko turnauksen uusilla profiileilla.
Jos haluatte vaikuttaa kohtapuoliin alkavan liigan sääntöhin, käykää tsekkaamassa tämä.
Mukana. Mut en mä yksin lähe. :DNorjanPaavi kirjoitti:Nyt olisi mahdollista lähteä tutustumaan Turkuun Malifauxin merkeissä:http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=110214
Miten olisi?
Something something Dangerzone!
Oisin muuten lähteny, mut oon varmaan karkaamas kauas pohjoiseen just tona päivänä.
Eli siis kaikki muut ei oo hävinny jo ennen ku turnaus alkaa. :DMyyra kirjoitti:Oisin muuten lähteny, mut oon varmaan karkaamas kauas pohjoiseen just tona päivänä.
Napostelisko ketään Malifaux huomenna Hapessa?
Oliks kukaa menos tänää poroon?
Ei pääse tällä tai seuraavalla viikolla Poroon olleskaa. Sunnuntaina tosin Happeen.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Ostin näköjään vahingossa kolmannen Black Blood Shamaanin. Onks kellää tarvetta sellaselle?
Jos ei kelleen kelpaa, niin mä voin huolia.Myyra kirjoitti:Ostin näköjään vahingossa kolmannen Black Blood Shamaanin. Onks kellää tarvetta sellaselle?
-
varhaisdementia
Eiks tää vois sopia mun Neverbornd: Nephilim/Zoraida Swamp Gangbangers -settiin. Jonotusnumero.Myyra kirjoitti:Ostin näköjään vahingossa kolmannen Black Blood Shamaanin. Onks kellää tarvetta sellaselle?
Joo, noilla voi kasvattaa terror totteja ja niil o kans synergioita black bloodin kans.varhaisdementia kirjoitti:Eiks tää vois sopia mun Neverbornd: Nephilim/Zoraida Swamp Gangbangers -settiin. Jonotusnumero.Myyra kirjoitti:Ostin näköjään vahingossa kolmannen Black Blood Shamaanin. Onks kellää tarvetta sellaselle?
Hitto mä oon jäljessä. Oltiin me HammerHeartin kans kokeilemassa Extractionia. :D siitähän on nyt hemmetisti taas hyötyä. :DMyyra kirjoitti:Oliks kukaa menos tänää poroon?
Mitä piditte?Fiend_ kirjoitti:Hitto mä oon jäljessä. Oltiin me HammerHeartin kans kokeilemassa Extractionia. :D siitähän on nyt hemmetisti taas hyötyä. :D
- Hammerheart
No se peli ihan pipariksi Fiendin mustien jokerien kanssa. Ekalla rundilla haetaan kolmea Spideria Soulstone polttamalla - musta jokeri. Tokalla rundilla Langston (kädessä Ramsien akka ja kurko ja kohteena Sonnia) töräyttää puolustukseen Mustan Jokerin, johon vastaukseksi plätkäisen damageen Punaisen Jokerin Judgella. Kolmannella vuorolla Rail Workerin pitäisi tappaa yksi Stalker, jotta pääsee tekemään pelin loppuun saakka rauhassa Schemejä. Stalkerilla yksi woundi jäljellä, Railworker osuu ja Damageen musta jokeri.Myyra kirjoitti:Mitä piditte?Fiend_ kirjoitti:Hitto mä oon jäljessä. Oltiin me HammerHeartin kans kokeilemassa Extractionia. :D siitähän on nyt hemmetisti taas hyötyä. :D
Jepanderi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tyhjentävää. :DHammerheart kirjoitti:No se peli ihan pipariksi Fiendin mustien jokerien kanssa. Ekalla rundilla haetaan kolmea Spideria Soulstone polttamalla - musta jokeri. Tokalla rundilla Langston (kädessä Ramsien akka ja kurko ja kohteena Sonnia) töräyttää puolustukseen Mustan Jokerin, johon vastaukseksi plätkäisen damageen Punaisen Jokerin Judgella. Kolmannella vuorolla Rail Workerin pitäisi tappaa yksi Stalker, jotta pääsee tekemään pelin loppuun saakka rauhassa Schemejä. Stalkerilla yksi woundi jäljellä, Railworker osuu ja Damageen musta jokeri.Myyra kirjoitti:Mitä piditte?Fiend_ kirjoitti:Hitto mä oon jäljessä. Oltiin me HammerHeartin kans kokeilemassa Extractionia. :D siitähän on nyt hemmetisti taas hyötyä. :D
Jepanderi.