Höh... Sä olit sit nopeempi...Myyra kirjoitti:Dreamer ja Pandora.
Mä sitten kiinnitän Marcuksen eläintarhan ja Coleten Showgirls. Saadaan ihan uusi sirkuksen alalaji.
Höh... Sä olit sit nopeempi...Myyra kirjoitti:Dreamer ja Pandora.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ai, en mä tiennyt, että sä himoitsit just noita mastereita. Voin mä ainakin Pandoran vaihtaa mihin tahansa muuhunkin paitsi Collodiin. Voin myös pelata pelkkää Dreameria.NorjanPaavi kirjoitti:Höh... Sä olit sit nopeempi...Myyra kirjoitti:Dreamer ja Pandora.
Mä sitten kiinnitän Marcuksen eläintarhan ja Coleten Showgirls. Saadaan ihan uusi sirkuksen alalaji.
Erinomaiset proxyt - jokainen toimii tosi hyvin! Ainoa, että nuo Guiltyt sitten 40mm baseille.Molja kirjoitti:Jos väellä sopii niin Von Schill ja Jack Daw (montressor=carver / lady ligeia= petulant youth / the guilty=dead death marshalls / Jack Daw=Jack Daw)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hah! Joo, ei siis lähinnä vaan, että jos olit jo koonnut nuo joskus vuonna nakki. Mutta kieltämättä ehkä noista sen verran kohistiin, että ei tuo muutos varmaankaan jäänyt huomaamatta. Näyttääkö isoilta nuo 40mm jalustat noilla?Molja kirjoitti:Onko jotain muita vaihtoehtoja? Vai väitätkä käyttäväsi vielä kortteja, joissa lukee ""final, official", joissa on jotain jotain muuta kuin 40mm? ;) Ja oon peluuttanut jo noilla tyypeillä kyseistä jengiä sans montressor.
Ei ne mun silmään mitenkään kohtuuttoman suurilta näyttäneet.Hammerheart kirjoitti:Hah! Joo, ei siis lähinnä vaan, että jos olit jo koonnut nuo joskus vuonna nakki. Mutta kieltämättä ehkä noista sen verran kohistiin, että ei tuo muutos varmaankaan jäänyt huomaamatta. Näyttääkö isoilta nuo 40mm jalustat noilla?Molja kirjoitti:Onko jotain muita vaihtoehtoja? Vai väitätkä käyttäväsi vielä kortteja, joissa lukee ""final, official", joissa on jotain jotain muuta kuin 40mm? ;) Ja oon peluuttanut jo noilla tyypeillä kyseistä jengiä sans montressor.
Okei, tehdään niin, jaksamista tulevaan. :) Ikävä kuulla, että tiput pois mutta täysin ymmärrettävää. :) Tule nyt joskus pelaamaan kuitenkin sitten kasuaali pelejä?NorjanPaavi kirjoitti:Mut varmaan kandee reiluuden nimissä tiputtaa liigasta pois jo ennen kuin se kunnolla ehtii alkaa. En mä tahdo taas löytää oikeen aikaa peleihi ja tulevat kuukaudet näyttää vielä tiukemmilta. Palaillaan syssymmällä taas asiaan.
Buuuuuuuuu!Moca kirjoitti:Joudun varmaan itsekkin droppaamaan tästä liigasta. Ei yksinkertaisesti riitä aika kahden figupelin täyspainoseen pyörittämiseen samaan aikaan. Sorry.