Spoilausketju
- Ihme_apina
Re: Spoilausketju
hep, onk toi ny si eka kokomuovinen charrukitti
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
-
reindeerman
Kuulema toi ei oo se viimenen versio tosta figusta vaan joku luonnos
Sit kans:

Wild-eyed sailors tell a tale of the nefarious pirate ship Devil’s Shadow and its mysterious disappearance. Of the ship’s crew, only three souls ever returned, now guided by some unseen evil. This trio disperses as quickly as an ill wind, staying only long enough to form contracts with desperate men. Their goals remain a mystery, and the three otherwise go wherever the gales send their cursed ship.

Wild-eyed sailors tell a tale of the nefarious pirate ship Devil’s Shadow and its mysterious disappearance. Of the ship’s crew, only three souls ever returned, now guided by some unseen evil. This trio disperses as quickly as an ill wind, staying only long enough to form contracts with desperate men. Their goals remain a mystery, and the three otherwise go wherever the gales send their cursed ship.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Huom huom! Known associations: The Black Fleet
...mitä johtaa Skarre. Toimii siis sekä cryxille, että Epsulon Thexukselle 1
1 Joo tästä ei oo oikeesti mitään takeita. Mut Fionalle toimii (onkohan noilla influencea, uijuijuij!)
1 Joo tästä ei oo oikeesti mitään takeita. Mut Fionalle toimii (onkohan noilla influencea, uijuijuij!)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
On muuten pirun siistejä nappeja noi merccicharrat.
Epäilen vähän et charra unitille sais influencea... :)
Epäilen vähän et charra unitille sais influencea... :)
Rats keep running!
Noista Merkkari charruista, mitkähän factiot saa kayttää..
:ooooooooo
No nyt! Sekä mutineerit ja engine iskee kybäl.
No nyt! Sekä mutineerit ja engine iskee kybäl.
Niko käyny kokoomassa kun losiviivat o pisi persettä
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Alotin maalaa tota tänää
- The Captain
- Valvoja
Sea Dog Character unit, eli ei mahdu Ships in the Nightiin, harmi kyllä. Shaen theme forceen kyllä menee.petskules kirjoitti:Huom huom! Known associations: The Black Fleet
Saavat buffit kaikilta merirosvosooloilta (paitsi Hawkin Object of Desire ei taida vaikuttaa, koska noilla ei näytä olevan Hand weaponeita - vaikka ainahan voi toivoa, että niiden cutlassit eivät olekaan cutlasseja vaan hand weaponeita), eli luultavasti aika tunkit statit pohjalla. Gobber-piraatteja odotellessa.
Huhun mukaan Ruin tulee olemaan Dynamon tavoin metalli+hartsi-setti, eli tuo kuvassa näkyvä lienee 3D-tulostettu vedos. On kyllä komia poika, ja antaa jonkin verran osviittaa myös siitä, miltä tuleva Kodiak näyttää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Saako tänne laittaa No Quarterista High Command korttipelin spoilerikuvia?
Olisi mahdollisesti tiedossa uusia velhoja ja noitia.

http://imgur.com/kiKe6mn,Qt9B77p#0
^Linkki isompiin versioihin noista kuvista.
Olisi mahdollisesti tiedossa uusia velhoja ja noitia.

http://imgur.com/kiKe6mn,Qt9B77p#0
^Linkki isompiin versioihin noista kuvista.

Onkohan tohon 14"een laskettu mukaan Energizerki, vai mistäköhän tommonen luku on saatu arvottua?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- The Captain
- Valvoja
Tärkeämpi kysymys: sisältääkö "innate boundless charge" myös ilmaisen chargen? Vai jäikö Kodiak-runkoinen jakkeli ilman sisäänrakennettua Pathfinderia? Jos affinity on pelkästään +2" charge-matkoihin, ei siitä ehkä vielä hurjan isoa metakkaa kannata nostaa - 14" threatti ei ole Khador-heavylle kumminkaan mitenkään supererikoinen saavutus. Lähinnä isoimpana hyötyjänä näen Butcher1:n, jolla ei ole keinoja vauhdittaa armeijaansa tai jakaa pathfinderia. Ilmainen charge olisi kumminkin Khadorille tärkeä etu. Reachi on toki hyvä juttu.TheEmu kirjoitti: Onkohan tohon 14"een laskettu mukaan Energizerki, vai mistäköhän tommonen luku on saatu arvottua?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?

Ulkomailla oltu vähän innoissaan tästä..
- Ihme_apina
Onk sii cyggen uus casteri? :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Se tarkoittais aika isoja fluffitapahtumia. Muutakin kuin Majurin kuoleman. Ellei Cygnar saa jotain uutta kontraktia.. ;)Ihme_apina kirjoitti:Onk sii cyggen uus casteri? :)
EDIT: Tämä siis selkenee kuulemma NQ # 60:ssä (toukokuussa).
Ou mai gaad, tappaaks PP sittenki jonku taustahahmon (Leto), eikä pelattavaa warcasteriä? Oon niin yllättynyt. (Tai sit en oo. Toisaalt ei mun mielestä pelattavan hahmon tappaminenkään mikään sikasiisti juttu ois mut jotku näyttää innostuvan siitä.)
Oonk mä vaan huono internetin kanssa vai sekoamassa? Oon mielestäni aika varma että näin ton eFeoran uuden tierilistan aamulla internetissä mut nyt ei nopeella selaamisella löytyny. Jotain nopeempii flameguardjuttui ja toinen tfg-ua siin must oli.
Oonk mä vaan huono internetin kanssa vai sekoamassa? Oon mielestäni aika varma että näin ton eFeoran uuden tierilistan aamulla internetissä mut nyt ei nopeella selaamisella löytyny. Jotain nopeempii flameguardjuttui ja toinen tfg-ua siin must oli.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Se oli page5:n FB -sivulla ja sit joku mainitsi et se on kyl se Forces of- kirjan eFeora-tieri ja ne poistikin sen (hups).TheEmu kirjoitti:Ou mai gaad, tappaaks PP sittenki jonku taustahahmon (Leto), eikä pelattavaa warcasteriä? Oon niin yllättynyt. (Tai sit en oo. Toisaalt ei mun mielestä pelattavan hahmon tappaminenkään mikään sikasiisti juttu ois mut jotku näyttää innostuvan siitä.)
Ja siis toi majurin tappaminen tarkottaa (obviously) et sekä Denny3, että Haley3 on cryx warcastereita. Seems legit.. Dennyn fiitti tuo Halen pöydälle ja sen fiitti tuo kaks Halee lisää pöydälle ja onhan tää kaikki tasapainosta onhan onhan??