Huono-Peikon haaste 2015
Re: Huono-Peikon haaste 2015
Niin, oliko joku blogi mihin näitä voi laittaa?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
O, pist mul YVllä emailiosote ni lisään kirjottajaks.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Heitä ny mullekin, kun mukaan on lähdetty. Osoite pitäis löytyä.TheEmu kirjoitti:O, pist mul YVllä emailiosote ni lisään kirjottajaks.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Joo, kehitysversio on pystys, katotaan jos vaikka vkl jälkeen kehtais laittaa urlin tännekki ihmisten tarkasteltavaks. Jos nyt on sitä ennen polttavia ideoita mistä haluis kirjottaa niin tervetuloo vaan laittaan YV:tä.TheEmu kirjoitti:Blogin kehitysversio on pystyssä. Jos pistää mulle email-osoitteen (vaikka YV:llä) niin voin lisää kirjoittajaksi (jos on oikeesti tarkotus kirjottaa jotain).
HP varmaan visioi ja kertoo blogin sisällöstä enemmän, mä vaan suoritan.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Kutsuja pistetty. Kuvittelisin ett sen mukana tulee tarpeeks ohjeita ett kirjoittaminen onnistuu mut kyselkää jos ei aukee.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Onko jotain jo mistä voi juttuja tsekkailla?
Kiinnostaa hirveesti lukea peleistä ym. jutuista, vaikka itsellä ei kirjoituskykyä olekaan luotu niin että lähtisin tällaiseen mukaan.
Kiinnostaa hirveesti lukea peleistä ym. jutuista, vaikka itsellä ei kirjoituskykyä olekaan luotu niin että lähtisin tällaiseen mukaan.
Rats keep running!