Peliseuraa fabaan?

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Valkosipuli

Peliseuraa fabaan?

Viesti Kirjoittaja Valkosipuli »

Jonkinlaisen tauon jälkeen vois taas. Haluuks joku pelaa? Pelikoko mieluisimmin 2400, mut voi olla muutakin. Yhteys YV:llä.
Moi
Valkosipuli

Re: Peliseuraa fabaan?

Eiks kukaan..?
Moi
Valkosipuli

vielkään?
Moi
Eelo

Viesti Kirjoittaja Eelo »

Noppakerholla on fabapelejä ainakin joka toinen viikonloppu. Laita fabavastaavalle viestiä ja kysele siltä lisää! http://www.nopat.fi/
Valkosipuli

Mul on jo sielki sama kysymys ollu jonku aikaa...
Moi
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Huutele smaxxille etc puolesta
Hippieaye

Viesti Kirjoittaja Hippieaye »

Yritin laittaa yv mut ollu jo 7h lähtevät kansiossa muutaman muun viestin kaa ja ne ei vaan
suostu lähtee. Mut joo must aais seuraa fabaan
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Hippieaye kirjoitti:Yritin laittaa yv mut ollu jo 7h lähtevät kansiossa muutaman muun viestin kaa ja ne ei vaan
suostu lähtee. Mut joo must aais seuraa fabaan
Lähtevä viesti tarkoittaa sitä, että viesti on lähetetty, mutta vastaanottaja ei sitä ole vielä lukenut.
Upis

Viesti Kirjoittaja Upis »

Moro! Olen ollut vajaa kymmenen vuotta tekemättä figuilla mitään ja viime vuonna sain inspiraation kerätä Fabaan kääpiöarmeija. Nyt on sellanen 3000pts kasassa ja maaleissa. Ideana olis päästä pelaamaankin. Oon pelaamisen suhteen ihan aloittelija pohjalla. (En ole pelannut, tai edes nähnyt yhtään peliä). Kasi edikan sääntökirjaa olen himassa lukenut, mutta parhaiten olen aina oppinut jos on itse päässyt tekemään tai edes näkemään miten homma toimii. Pelipohjaa oon aikoinani hankkinut LotRista.

Joten olisiko jollain, tai joillakin halua joko pelata ja varmasti hieman ohjeistaakkin aloittelijaa? Tai jos on mahdollisuus tulla tsiigaamaan jotain peliä ja saada samassa sääntöopetusta?

Parhaiten sopisi itselleni melkein arki-illat tai viikonloput. Ja mielellään vähintään pari viikkoa etukäteen sovittuna, niin pystyy sopimaan lastenhoidosta vaimon kanssa.

Terveisin Lasse Lindström.
anwil

Viesti Kirjoittaja anwil »

Tosta ei ihan selkiä missä päin maailmaa asut, saattaisi olla hyvä idea mainita siitä jotain? Anyhow, jos olet pks seudulta niin suosittelen tutustumaan nopat.fi sivustoon. Esim. huomenna 17.1. on fabarentoturnaus kerholla, turnee taitaa olla täynnä, mutta voi siellä käydä paikan päällä ihmettelemässä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Upis kirjoitti:Joten olisiko jollain, tai joillakin halua joko pelata ja varmasti hieman ohjeistaakkin aloittelijaa? Tai jos on mahdollisuus tulla tsiigaamaan jotain peliä ja saada samassa sääntöopetusta?

Parhaiten sopisi itselleni melkein arki-illat tai viikonloput. Ja mielellään vähintään pari viikkoa etukäteen sovittuna, niin pystyy sopimaan lastenhoidosta vaimon kanssa.
Voin antaa koulutusta, sovitaan vaikka YV:llä peliä kertsille. Meillä on fabakampanja menossa, ja siinä on pariton määrä pelaajia, joten siihenkin on mahdollista liittyä mukaan vielä matkan varrella. Mutta otetaan vaikka eka koematsi joku päivä näin ensi alkuun.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Hippieaye

Viesti Kirjoittaja Hippieaye »

Terve. Pk-seudulla musta saa alottelevaa peliseuraa myös ku ajoissa sopii.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”