"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Puuh ei kuulkaas nyt kyllä.

Mun kevään aikataulu on turhan hankala jo muutenkin ja koska tämä kamppis ei nyt vaan klikkaa oikealla tavalla yhteen mun retroarmeijaprojektini kanssa ja en halua sabotoida projektia tekemällä siihen muutoksia kamppikseen perustuen, niin on parempi, että suosiolla droppaan jo tässä vaiheessa. Liikaa tekemistä ja en halua tehdä eri tavalla sitäkin vähää harrastamista mitä olen suunnitellut. Pahoittelut.

Kammottava listani olisi ollut tiivistettynä tälläinen:
Knight Commander Pask luonnollisesti Punisher -tankissa ja siihen Eradicator kaveriksi komentoryhmään
Kaksi ryhmää veteraaneja
ja lopuilla pisteillä aseita päälle.

Tossakin oli vaan jo se vika, että siinä on kaksi ryhmää veteraaneja eli ihan liikaa spämmiä. Lassi ja Tero saa huokaista helpotuksesta, kun eivät joudu Punisher Paskin väärälle puolelle on ne sitä jo niin kauan itkeneetkin.

Sitäpaitsi, jos halffis on kamppiksen säännöt hyväksynyt, niin niissä on pakko olla jotain paljon pielessä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Jaaha kaarti siirty siis petturikaartiksi. Taidan silti pitää sut kostona listoilla. Sua vastaa saa aina 20-0 voiton. Näyttää säälittävältä, kun furre on vaan nollil. Ja aina viimeisenä :P
No joo. Tiiän kyl oikeesti mikä on homman nimi sulla.

Ja tohon viimiseen lauseeseen....mulla ei oo tapana tehä virheitä :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Tänää en oo saanu aikaseks mittää mut toissapäivänä tuli suhailtua. Kun vaan jaksais vielä ens viikon aikana vääntää nää loppuu.

Kuva

Kuva
syrja

Jaaha. Lauantaiksi ollaan sit jo sovittu aloitusta jarkon ja pekan kanssa. Mites se sunnuntai? Tomi, anzku ja harrykin oli tulossa??? Onko jotain aikataulu suunnitelmia? Ja muitakin kyl mahtuu mukaan jos kiinnostaa ja ehtii.

Ja hyvältä näyttää gorgamorgat!!! Mut nyt ainakin yhtä osallistujaa kaivataan. Sais loppupeleihin tasamäärän väkee lohkoihin. Toisaalta. Jos jakaa porukan niin et 4 eniten pisteitä kerännyttä on samas ja loput 5 toises. Silloin noille 5 tulee yks peli enemmän ja pitää homman entistä tasaisempana. Joten tuskin sekään haittaa. Mut mut runtsa vois kyl hypätä mukaan. Sua kiinnostais kuitenkin....
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo, mää vähän joudun kyllä nyt miettimään droppaamista tästä hommasta. Ei mulla taida olla tällä aikataululla olla saumoja saada noita maaliin saatika pelata niitä pelejä. Vai mikä ajatus siinä kymmenessä pelissä on aikataulun suhteen? Ensi kesäksi? :D
Kalat meni kotio...
syrja

Suus kii ja jatkat niiden scouttien liimaamista. Ja ei nyt oo mitään aikatauluu varsinaisesti. Ja onhan se mahdollista et luovuttaa jonkun pelin jos jää roikkumaan. Eikä tarvi koko hommaa lopettaa. Se nyt viel auki et miten luovutuksest jaetaan pojoja. Mut ratkennee täs kun pelit pääsee pyörimään. Ja maalauspakkoahan ei ollu.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Juu hieman kyllä himottas tää homma. En sitten kans tiedä oikein tuosta aikataulusta jos nyt on saanut ~8kk pelattua 1 pelin =D Mitään järin kovaa listaakaan kun en saa omistamistani figuista ja kilpailuhenkisyys paistaa läpi tässä touhussa (no ei ehkä kaikkien listoissa mut osassa kyllä).
Mutta edelleen harkinnassa tämä on itselläni, että katselen taustalla hieman mitä tapahtuu. Ei mua kannata kuitenkaan laskuihin mukaan laskea ainakaan tässä vaiheessa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Me kaikki tullaan vanhoiksi. Miekin pelasin viime vuonna vain Fabaliigamatsit ja pari peliä Allun kanssa ihan läpällä. Mihin katosi se aika jolloin me pelailtiin joka viikonloppu?

Jarkko sentään on nuortunut. Ookko nää viettänyt liikaa aikaa Antin kanssa kun sustakin on tullut turneepelaaja ja huuli lentää tuohon sävyyn? Mie muistan ajan nimeltä Faban 7th edikka ja siun lentävän ja killing blowaavan assassinin sen A7 S6-7 hirvityksen sijaan mitä jokainen änki listaansa.

Siitäpä tulikin mieleeni. Pitää maalata se Whrila loppuun jotenkin. Eilen meni niin hyvin noppa Villeä vastaan, että mie tahdon ehdottomasti noppajumalten egobuustit itselleni. Maalauspakko on ja pysyy. Pelaan sitten suuremmalla tasoituksella, jos en muuten saa listaani kasaan.

Aikatauluilla ei ole väliä. Maanantaina tosin pitää olla pystyssä jo 6.30, niin ei mahdottoman myöhäiseen tämä kloppi saa olla hengessä mukana. Mielellään siinä puolenpäivän aikoihin. 12-13 olisi paras aika aloitella. Tai soitella Jarkolle, että missä se asustaakaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Kilpailu, kelkkailu. Tietty mikään alle 8 strena ei tunnu mun ja lassin listassa mutta me kärsitäänkin siitä että meiltä on puolet listasta kuuden jalan syvyydessä pahimmallaan jo ennen kuin oma 1 kierros alkaa. Tai ehkä jopa kokonaan pyyhitty jos mopo marsut onnistuu kruisailemaan liian lähelle.

Ja Petteri Pask Laitetaan Executioneriin plasma sponsonien kera, aattele 5 s7 ap2 lättyä minkä gets hot tuloksen saa rerollata mikäli 1, eli tappaa kaiken paitsi raskaimmat tankit ja rerollatavat 2+ invut... niin ja yks boltteri sekaan ihan vain koska vakio.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Boreas

Viesti Kirjoittaja Boreas »

Nooh joku nyt saipi puhuttua ympäri niin liitytään porukan jatkoksi. Eli tulossa Villen Avaruussadistisuippokorvia (onko toi edes sana? On nyt!) Laitan alkuun 500pts listan. Päivittelen tätä sitä mukaa kun figuts tulee ja varmistun siitä mitkä laitan mihin pistekokoon.

HQ
Archon+blaster=75pts

Elites
5xKabalite Trueborn+4blasters=115pts
Raider+Night shields=70pts

Troops
5 kabalite warriors+blaster=55pts
Venom+splinter cannon=65pts
5 kabalite warriors+blaster=55pts
Venom+splinter cannon=65pts

500pts

Peliajaksi minulle sopii lähes kaikki tosin oma kotini on niin perus poikamiesboksi että warrpi näyttää ylimmän järjestyksen ulottuvuudelta (eli pelaamme joko pelikaupalla tai toisen pelaajan kotona ellei ihme tapahdu ja siivoa läävääni).
En omista autoa eli olisi kiva saada kyyditys jos joutuu pitkälle keskustasta lähtemään^^ Yhteyttä minuun suapi täältä sotusta YV:llä jotka, nyt kun on syytä, yritän tarkistaa aamuin illoin. Varatkaa pari päivää vastauksen tulemiseen ihan vain jos netti tai huono muistini päättävät toimia.
Viimeksi muokannut Boreas, Ma 19.01.2015 21:27. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Uhhuh.. :D lisää Deldareit. :D nice.
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
Boreas

Minun orjat! Minun sielut! Minun kipu! MINUN PORAKONE!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mutta mikä tää juttu on, että mulla olisi ilmeisesti se massaisin 500p armeija? Eikö Eldarien pitäisi olla halpoja verrattuna spess mahreenesseihin? Miks noit o vain 15? Ja vielä kahden eri pelaajan listassa?
- Sinitähti
Boreas

Taksit ja erityis Strap-o...ASEET! maksaa pisteitä.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Deldar pelaajat spämmii leijoja, ei jannuja.
syrja

Jaaha täällä on taas ollu meteliä. En mä Anton nuortunu ole. Mun sisäinen lapsi vaan päässyt esille, kun väkeen paremmin tutustunu. Eikä se assasiini ollu huono. Päinvastoin se oli mun mielestä paljon parempi, kuin sen ajan muut "must meta combot". Sen ajan ja nykyisetkin fabalistat on tylsiä copypasteja jossain typerässä fabaetc muotissa.

Mutta uutta verta tullut mukaan. Hyvä, kuten laulussa sanotaan: "kipu kuolee huutamalla..."

Sunnuntaista Tomi vois vielä heitellä varmistusta pääseekö. Anton siis tulossa ja Tanelin näin kaupalla ja myös tulossa sunnuntaina. Laitan teille ajo-ohjetta yv:llä kohta puoliin. Meille tosiaan tarvii tulla autolla. Jollei välttämättä halua kävellä/polkea/kontata tms. Meille siis matkaa n 10 km kasitietä kohti raumaa. Meilläkin tosiaan voi pelailla jos olen kotona. Ja pelaajat järjestävät itsensä paikalle. Oma-alotteisuutta siis kuljetusjärjestelyihin sekä ennenkaikkea pelien sopimiseen. Mä saan tällä hetkellä kaks 4x4 pöytää kasaan. Joten useampi pystyy pelaamaan la/su useammankin pelin jos haluaa. La aloitellaan varmaan siinä 13 aikoihin. Jolloin ainakin Jarkko ja Pekka on tulossa keskustan suunnilta. Ja sunnuntaina varmaan samoihin aikoihin. Jolloin siis Anton ja Taneli on tulossa "keskustan suunnilta" ja Tomi jostain? Siitä aina tiedä missä on ollu pamputtamassa teinejä. Jos ehtii ja haluaa tulla paikalle niin ilmoittakaa. Laittelen tarvittaessa ajo-ohjetta.

Kohta alkaa paukkua.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

El Capitan kirjoitti:Me kaikki tullaan vanhoiksi. Miekin pelasin viime vuonna vain Fabaliigamatsit ja pari peliä Allun kanssa ihan läpällä. Mihin katosi se aika jolloin me pelailtiin joka viikonloppu?
Nimenomaan, aika on kadonnut. Nykyään on kersat nurkissa pyörimässä joten niille tarvitsee järjestää aina vahtija yms. tai vaihtoehtoisesti ne syö figut ja nopat sekä maastot ja jos oikein nälkäisiä ovat niin syövät pelipöydän vieraan kera.
El Capitan kirjoitti: Eilen meni niin hyvin noppa Villeä vastaan, että mie tahdon ehdottomasti noppajumalten egobuustit itselleni. Maalauspakko on ja pysyy. Pelaan sitten suuremmalla tasoituksella, jos en muuten saa listaani kasaan.
Juu joku Tomin tuoma kirous oli mun nopissa alkupelissä ainakin kun mihinkään en osunut ja woundauksissa heittelin 50% nopista ykkösiä... Jaahas mitäs sitä uhrais taas noppajumalille että nopat suosisi hieman heittäjäänsä.

Niin mites tää maalaus/wyssing puoli tässä nyt onkaan? Viimosen päälle ei tarvinnut olla mutta selkeästi kuitenkin ettei vastapuoli sekoa aseistuksen suhteen. Mites proxy hommelit, pahalla katsoo ainakin puolen poria mutta entäs ne muut oli ne sitten vaikka raumalaisia? (Ei en ole proxyttamassa koko armeijaa vaan tyyliin HQ:n ja ehkä jonkun yhden unitin alkuun että saa oikeita malleja tilalle).
Ei viittis ihan vääriä aseita liimailla näille modeleille mutta toisaalta ei viittis ilman aseitakaan pelata, jos lähden mukaan. Maalaus hommat on itsellä aina 50/50 joko jaksaa tai sitten ei vaan jaksa millään, olikos tähän mitkä kriteerit. Osallistujia tais olla nyt sitten se 9 henkeä tällä hetkellä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Wysiwykistähän laitoin tuonne aloitus viestiin, et suositeltavaa. Tuskin pikku proxyistä ongelmaa kenellekään tulee. Ei nyt kukaan kuitenkaan millään muksumassi leluilla tms oo osallistumassa. Ja tosiasia et toisilla on enempi leluja kuin toisilla. Joten toiset pystyy heittämään sen viimotteen päälle wysiwykki ukon aina pöytään. Kun taas joku toinen voi joutua soveltamaan. Eli tuskin siis tulee ongelmaa jos esim flameria kantavaa ukkoa pelaakin plasmana. Sen siitä kuitenkin erottaa joukosta ja kun muistaa siitä erikseen mainita aina vastustajalle! Reilussa hengessä, kun kuitenkin koitetaan mennä. Eikös niin.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo oon määkin tuuliviirinä taas mukana, mutta kataotaan nyt miten käy. Sunnuntaina en tosiaan taida ehtiä, mutta saapi nähdä, että koska sitten.
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Wysiwygistä ei kannata huolehtia Ville. Viime 40k liigan mie pelaisin Halo miniatyyreillä, jotka eivät edes etäisesti muistuta mitään mitä niiden piti olla tai mitä niillä piti olla. Tai noh, miekka oli miekka ja sinko oli sinko, mutta ohimenevä harrastaja olisi ihmetellyt, että mitä täällä tapahtuu!!!!

Selvää kuitenkin oli kaikille mitä pöydällä oli ja Lassikin oikein tänne kertoi tarinan näkemästään painajaisesta ja pelipöydälle isketyistä lapuista, mikä mikäkin yksikkö on ja mitä aseita siellä jne, vain ihmetelläkseen täällä, että kaikki olikin selvää. Jopa Ropeconissa moni ihminen meni sanomaan Allulle, että tämä armeija on ihan selvä kun ensin vähän juteltiin asiasta kaikessa rauhassa samaan tapaan kuin jutellaan, että tämä pilliputki ja pilliputki on autocannon dredi.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”