Mie päätin ottaa oikein kunnon urakan tähän loppuvuoteen. Kahden kuun aikana olisi tarkoitus vuosia sitten pölyttymään laitetun Empiren maaleihin laitto. Yli sata nappulaa olisi laatikossa odottamassa ja ensimmäisen kuun jälkeen on saatu tämmöistä aikaiseksi.
Doddii, ihan hyviltähän nuo näyttävät. Muutama lisää ja taistelukenttiä tallailemaan. Baseihin olisin itse hieman jotain muutakin yrittänyt keksiä kuin ruohoa, nyt on vähän tasapaksua alustaa liikaa. Hienoa kuitenkkin nähdä että jollain sentään on motivaatiota maalata saman laisia modeleita toisensa jälkeen.
Kerros kun saat loput maaleihin niin minä lottoan sillä välin (jos sitten voitto rahoilla palkkaisi maalarin), olis +200 modelia varmaan tuolla laatikon pohjalla empireä odottamassa...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Mie joskus vuonna nakki ja kivi kun olin junnu ostin sellaisen ruohopurkin, jota olen käyttänyt jokaisessa basettamassani armeijassa. Nyt kun se lopettaa viimeinkin palveluksensa tyhjenemällä, kävin ostamassa pelikaupassa melkein samanhintaisen purkin, joka mahtuu tämän entisen lootan sisälle, ragetukseni basetusta kohtaan vähintään kaksinkertaistuu.
Kun mie DA:tani basetin ja käytin oikein hiekkaa, mie olin menettää hermojani kun se basetuksen määrä ei vain suostunut vähenemään samalla tavalla kuin 150 päinen kääpiöarmeijani. En minä oikein tämmöisiä massa-armeijoita jaksa alkaa sen kummemmin basettelemaan kun se nyt vain sattuu olemaan niin suuri akelliin kantapää minulle. Katsotaan sitä sitten tuolla skirmish-tason peleissä, josko seuraavien armeijoiden kohdalla jaksaisi vähän enemmän panostaa.
Mutta toistaiseksi menen tällä kahdella erivärisellä ruoholla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Sotun maalauskisan deadline on tänään. Olin melkein olla osallistumatta siihen. Vaikea oli kuitenkin päättää, että millä työllä siihen sitten lopulta osallistuisikaan.
Lopulta kuitenkin Seekkereistä oli vähän vaikeuksia saada parempaa kuvaa, niin kai nuo Horsemenit ovat paljon edustavampia. Viime kisassa otettiin hurjat 1p talteen. Voitin Allun pisteellä silloin. Jää nähtäväksi sitten miten tänä vuonna pärjätään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Hanki lasit :D
Joo kännykkä kuvien säätö on mitä on. Mut tuolla albumissa on muiden joukossa. Toivottavasti näkyy isompina https://imageshack.com/a/eIwz/1
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.