Yhteistilaus: White Knight Miniatures (Empire) - TILATTU

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
ile

Yhteistilaus: White Knight Miniatures (Empire) - TILATTU

Viesti Kirjoittaja ile »

Tilaus lähti, mukaa ei enää ennätä.

Ajattelin pistää tilaukseen joitakin White Knight Miniaturesin miniatyyrejä.

LINKKI figuihin
Tilattavat ukot ja setit vasemmassa palstassa, kun vähän skrollaa alaspäin: "Getting some!"

Kaikenlaista renessanssiin/FABA Empireen liittyvää epäkonventionaalista ja fluffikasta pikkukivaa:
- kääpiötä, puolituisia, haltijoita, goblineita, zombeja, possuja, bitsejä
Ei mitenkään halpaa, 2-5£ per figu. Mutta jonninverran juttuja, joita ei taida muualta saada. Esim. zombi-puolituisia renessanssivaatteissa.
Metallia. Skulptaus ja valu ovat kuvien ja toisen käden tietojen perusteella OK.

Hinnat laskevat oleellisesti, jos tilaa enemmän, joten tässä vois nyt olla tilaisuus alentaa kustannuksia ja jakaa postikuluja.

Tilauksen ja jakelun speksit:
  • 1) Vakavissaan tehty ennakkotilaus mulle YV:llä HETI.
  • 2) Kun kokonaissetti on selvä, otan yhteyttä toimittajaan ja selvitän postituksen hinnan. Jaan sen figujen määrän mukaan tilaajille, ja pistän sitten YV:tä siitä, mitä koko tilaus lopulta kullekin maksaa.
  • 3a) Jos en ole käynyt kanssasi kauppaa aikaisemmin, en tunne sinua, etkä ole foorumin pitkäaikainen vakiokäyttäjä, haluan maksun ETUKÄTEEN. Ymmärrät kyllä miksi, eikös?
  • 3b) Jos tulee kamalasti tilauksia, toivon hyvien tyyppienkin maksavan etukäteen, koska mulla ei oo kamalasti ylimääräistä käteistä kiinnittää tähän.
  • 4) Voin postitella figuja pitkin Suomea, mutta siihen tulee sitten postikulut ja mahd. muut kulut päälle. (Lienee silti halvempaa kuin tilata pieni erä suoraan Englannista.)
  • 5) Tähän voi mennä aikaa, joten ei kiireisille. WK harrastaa tätä, joten jos tulee isompi tilaus, kaveri alkaa valamaan figuja vapaa-ajallaan iltaisin... Ei siis mitään aikataululupauksia mun puoleltani.
Kysykää vaikka tässä threadissa tai YV:llä.

-ile
Viimeksi muokannut ile, Ma 23.02.2015 11:20. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Dolmot
Valvoja

Re: Yhteistilaus: White Knight Miniatures (Empire)

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

ile kirjoitti:WK harrastaa tätä, joten jos tulee isompi tilaus, kaveri alkaa valamaan figuja vapaa-ajallaan iltaisin...
Teknisesti Seb ei mahda valaa mitään vaan figut tekee TAGista ja muista tuttu Pete B Nottinghamin suunnalta. Saattaa hyvin toimittaakin.

Mutta projekti on mitä parhain ja tuotteet kivoja. Älkää antako minun häiritä ostamista.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Dolmot kirjoitti:figut tekee TAGista ja muista tuttu Pete B Nottinghamin suunnalta. Saattaa hyvin toimittaakin.
Jep. Näin.

Olennaista kuluttajan kannalta on, että meillä on laatutestattu ja selkeästi hinnoiteltu tuote määräalennuksineen, ja hyvämaineinen kauppias.

-ile
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Löytynyt pari kiinnostunutta mun lisäkseni. Synenergiaa olisi saatavilla näihin setteihin:

Renessanssihaltioita
WKE-03: Sea Elf Core Infantry with Axes and Shields 3 (5)
WKE-04: Sea Elf Core Infantry, standing with Crossbows (5)

WKG-02E: Goblin Core Infantry with Crossbows (6)
WKD-03B: Dwarf Core Infantry with Halberds/Poleaxes 3 (4)

Renessanssizombeja
WKZ-01: Halfling Zombies (5)
WKZ-02: Human Zombies (5)

Mahdollisesti myös paksuihin puolituisiin, jos joku toinenkin kiinnostunut mun lisäkseni löytyy.

Ja aivan ilmeisesti myös postikuluihin.

-ile
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Koska mulla on kiire, en ole ehtinyt vielä lähettää tilausta.

Tää on siis auki vielä muutaman päivän, jos joku nyt yhtäkkiä alkaa himoita näitä.

-ile
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Nyt kaikki mukaan tilaukseen. Komeampia hahmoja Dogs of war henkiseen empireen saa hakea kissojen ja koirien kanssa.

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”