"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gerazu

Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Kun toi Syrja nyt antoi luvan niin voisin sittenkin hypätä mukaan, suoritan tosiaan varusmiespalvelusta et voi olla vähän epäaktiivista pelaamista, mut pitäs luonnistua.

Sanguinary Priest 60
Scout Squad, 2 Sniper rifles 57
Tactical Squad, Meltagun 80
Bike Squad, 2 Flamer 73
Furioso Dreadnought, Fragcannon 130
Drop pod 35
Razorback 65
500/500
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mun on nyt pakko syödä sanani ja tokaista, että A-suunnitelma ei nyt toiminut. Minun oli tarkoitus toteuttaa kaikkien toive ja pistää oikein kuvien kanssa battle reporttia aikaiseksi videon muodossa. Tuo puhuminen on kuitenkin niin iso vaiva ja en minä oikein sulavasti osannut puhua mikkiin mitään järkevää. Ootteko koskaan nähneet elokuvan Kuninkaan Puhe? Noh, ihan sama… Voisinhan minä kirjoittaa ensin lukemani ja sitten äänittää, mutta hirveäksi vaivaksi menee itsekehuminen ja madcat skilzzien osoittaminen koko maailmankaikkeudelle.

Pakko tyytyä siis vanhaan tuttuun ja hyvään laatuun, johon ollaan totuttu aikaisemminkin. Liiga lähti käyntiin omalla kohdallani eilen ja ensimmäisenä asettui vastaan Porin suurin vitsi nimeltä Tomi.

Tomi on hauska heppu pelata vastaan. Mää aina kuvittelin, että Sampsa olisi yksi Porin helpoimmista vastuksista, mutta sitten ajan kanssa ja sääntöjen muuttuessa alkoi miehestä ollakin jo vastusta kun 19 warrua lordin kanssa ei matelekkaan 4” vuoro vaan chargaa kohti sen 16”. Tomi on ihan eri maata kun mies ei pärjää edes 2+ peltiin pukeutuessaan vaan saa turpaan jopa skinkin kaltaiselta alfa urokselta. Jos se saa turpaan niiltäkin, niin minnuu oikein hirvittää ajatella mitä miun Spess muhreenssit tekevät miehen peltiheikeille.

Peli alkaa samoin kuin kaikki muutkin. Voittaja on tiedossa. Se on kirjoitettu tähtiin jo aikapäiviä sitten. Reilun pelin hengessä kuitenkin suostun depottamaan ensin ja säälistä Tomia kohtaan annan hänen varastaa ensimmäisen vuoron. Laitoin ihan vain piruuttani myös muhreenssitkin näkösälle paikkaan odottamaan Ap3 lättyä. Joku n0b0 voisi olla tästä ihan kauhuissaan, mutta mie olenkin ihan toista maata. Mää oon nähnyt kuinka Tomi ampuu niillä trebuillansa ja voin ihan huoletta jatkaa Candy Crushin pelaamistani.

Mutta jos ihan hetki ollaan vakavissamme, niin mää en tii kumpi vituttaa mua enemmän. Se, että Tomi sai heti ekalla vuorolla First Bloodin ja lanattua mun bändärini ylisotajumalan ympäriltä vai se, että mulla ei osu täällä Jarkon luona pää kattoon? Näin matala maja ja minä olen yksi niistä harvoista, jotka voivat seisoa käytännössä varpaillaankin ilman mitään pääkosketusta kovaan kattoon. Kumpi on isompi isku? Isku joukkojani kohtaan vai egoani? Kai se ego voittaa, koska ohan mulla vielä joukkoja vaikka millä mitalla täällä kentällä. Sota ei kaipaa kolmannesta armeijastani.

AV14 on kuitenkin kovempi korppu kuin mie kuvittelinkaan ja nähtävästi vuorojen mennessä eteenpäin, minun Fabataitoni eivät ehkä olekaan ihan niin hyvät 40k:n kohdalla. Ohan tää ihan eri peli kun en voi vaan heittää noppaa ja odottaa, että kaikki kuolee edestäni. Minnuu vituttaa eritoten tosi paljon se, että pidin sinkojani eturivissä kuolemassa ensimmäisenä. Mie kuvittelin sen olevan tyylikästä kun porukan kovin jätkä, jolla on isoin, uhkailee eturintamassa, mutta sinne ne kaikki vain kuolla kupsahtavat. Eipä sillä väliä vaikka olisivatkin elossa. Bs3 on yhtä kuin Bs0. Saan heittää noppaa, mutta siihen se hupi jääkin.

Kun kaikki näyttää toivottomalta my main man Taneli tuli ihmettelemään miun hyvää mielialaani. Yleensähän väki pelaa täysii ja sillee ja jokaista tappiota kohti pitää hajoittaa yhtä monta huonekalua. Vähintäänkin. Mutta Tanelijäbä ei ole kuitenkaan aijemmin pelannut mun kanssa ja unohti tärkeän asian. Bändärit kuoli, mutta Bon Jovi elää yhä ja mökistään ulos tullessaan hän karjaisee suustaan sellaisen huudon, että pienempää alkaa pelottaa miten vihaista settia sieltä tuleekaan.

On mulla puntti nelonen ja kova kunto. En tartte taksia ja sillee vaan juostaan kiinni kuten T-1000 minne ikinä ajaletkaan. Sitä joskus aina kuvittelee mielessään näitä pelejä pelatessa, että miltä se näyttäisikään oikeasti. Jos tää sota olisi tässä oikeasti kulkemassa juuri nyt ja sää itse olisit joku täältä kentältä.

Vaikka kuinka yrittäisin heittäytyä 4-vuotiaan tasolle ja käyttää heidän loputonta mielikuvitustaan, jotenkin mää en pysty kuvittelemaan sellaista tilannetta, missä tankki peruuttaa 60km/h karkuun ja tulittaa minkä kerkeää kun tyyppi miekan kanssa juoksee kiinni ja pistää lommoja konepeltiin. Ei siinä mittään kuitenkaan. Kova on miekka kun päätykin katkasee irti vehkeestä. Tätähän voisi kutsua jo Heroic Killing Blowiksi.

Kuva

Tästä suuresta mahtisuorituksesta innostuen myös muukin armeija saa suurta intoa lähteä kohti tankkeja ja iskemään niitä miekoillaan. Kaksi Spess Muhreenssia riittää ihan hyvin tuhoamaan kaksi tankkia.

Kuva

Tomi kuitenkin huijaa ja jäljelle jää vain yksi. Lopulta hänkin kuolee, mutta oli se varmasti hienot viimeiset hetket äijillä. Kyllä on munaa pojilla kun juoksee tankin eteen soittamaan suutaan sillä tavalla.

Mitäpä muuta sitten siitä pelistä voikaan sanoa. Tankit tuli ja tankit ampui. AV14 joka yksilössä ja 2 S8 asetta koko vastapuolen armeijassa. Omaksi yllätyksekseni kuitenkin sain tasapelin aikaiseksi, mutta sitten peli jatkuikin ja se olikin vähän liikaa minun rikkinäiselle armeijalleni. 5 vuoroa jaksaa sinnitellä sellaisessa kurituksessa, mutta kuusi on vähän liikaa. Mää en muista missä vaiheessa peliä tapahtui, mutta meille tuli vähän miettimistä yhden säännön kohdalla. En muista sääntöä, mutta laitettiin siitä juttua sitten tänne Sotuun, mutta koska Halffis ei vastannut siihen sivunumeron ja sanakirjakehoituksen kanssa, niin päätettiin luottaa sitten vääräuskoisiin idiootteihin, joita pelipaikalla oli vaikka kuinka monta.

Jotta kellään ei tule paha mieli, niin loppuun vielä iloinen kissan kuva.

Kuva
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

ensimmäisenä asettui vastaan Porin suurin vitsi nimeltä Tomi.

Tomi on hauska heppu pelata vastaan. Mää aina kuvittelin, että Sampsa olisi yksi Porin helpoimmista vastuksista, mutta sitten ajan kanssa ja sääntöjen muuttuessa alkoi miehestä ollakin jo vastusta kun 19 warrua lordin kanssa ei matelekkaan 4” vuoro vaan chargaa kohti sen 16”. Tomi on ihan eri maata kun mies ei pärjää edes 2+ peltiin pukeutuessaan vaan saa turpaan jopa skinkin kaltaiselta alfa urokselta. Jos se saa turpaan niiltäkin, niin minnuu oikein hirvittää ajatella mitä miun Spess muhreenssit tekevät miehen peltiheikeille.

Peli alkaa samoin kuin kaikki muutkin. Voittaja on tiedossa. Se on kirjoitettu tähtiin jo aikapäiviä sitten. Reilun pelin hengessä kuitenkin suostun depottamaan ensin ja säälistä Tomia kohtaan annan hänen varastaa ensimmäisen vuoron. Laitoin ihan vain piruuttani myös muhreenssitkin näkösälle paikkaan odottamaan Ap3 lättyä. Joku n0b0 voisi olla tästä ihan kauhuissaan, mutta mie olenkin ihan toista maata. Mää oon nähnyt kuinka Tomi ampuu niillä trebuillansa ja voin ihan huoletta jatkaa Candy Crushin pelaamistani.
kuolin nauruun

Sun peliskin oliin ainoa kun sujui, jarkko ajo vaunun per vuoro maihin, taneli.. no siin pelis oli sit jop enemmän perinteist Tomia ja sen noppia, kämmäsin 2+ coverin, rending vetää kolme lisä strenaa ja sitten vielä räjäyttää mun komento tankkini, kolme kutosta putkeen ja vain sen takia että heitin yhden ykkösen. Ja ville... hyvä jos osu ja jos osukin se oli gläni tai pene ei tehnyt mitään, samaan aikaan lance pyssyt pistää mun lätty tankit shakkeniin ja stunniin estäen mua hyödyntämästä tuli ylivoimaani. Ehkä nää muutkin innostuu kun ei tää kolme isoa jatk.. siis täysin realistisesti kuvaavat vaununi olekkaan niin kovia.

PS just lähti hellhoundit tilaukseen, ehkä niitä sittenkin.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Boreas

Viesti Kirjoittaja Boreas »

Hoi kaikki! kolme isoa voitto piñataa tässä suunnassa! Tomin olis pitänuý kirjottaa siihen kylkeen "Hit here for free win" :D Jos tosin rehellisiä ollaan niin tankkilista vaikuttaa loppupään tavaralta ainakin mun mielestä, Eli voipi olla että joskus kiessi kolmesta ylöspäin peltipurkkien määrä kompensoi hitautta ja joku muu saa olla se "free win", ken tietää.
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Nää raportit on muuten yllättävän vaikeita kirjoittaa. Ei näin pienessä pelissä tapahdu vielä mitään jännää, josta tehdä legendoja.

Toinen peli tuona ihanana viikonloppuna tulikin sitten Villeä vastaan. Hetken aikaa siitä tosin sai tapella ja hakata päitä seinään Tanelin kanssa kun molemmat lopeteltiin ensimmäistä peliä samoihin aikohin. Lopulta kuitenkin suurempi sotakenraali voitti uuden nysverön ja toinen pelaajista saisi kohta vihertyä kateudesta katsoessaan parempansa loistoa ja arvokasta tuuletusta.

Sitä voisi kuvitella, että peli Tomia vastaan olisi saanut minut epänormaalin nöyräksi tai edes vähintäänkin pelkäämään full tankkilistaa. Mun Ld on kuitenkin sen verta iso ja heitän tulokseni aina uudestaan, jos se ei miellytä, niin yhtään pupua ei näissä pöksyistä löydä vaikka kuinka alkaisi kaivelemaan.

Villeä vastaan on ennenkin pelattu ja ne pelit ovat aina olleet minulle suotuisia. Hän on ollut niin mitätön vastus, että nimikin oli pudonnut päästä, koska kuka nyt tuommoisia wannabe kytkoojaajia haluaa tuntea edes. Vastustahan sitä pitäisi edes saada eikä vain ovimattoa, jonka yli kävellä.

Mutta emmää tii kuitenkaan. Vaikka miehestä, anteeksi klopista, olisikin ollut vastusta, niin pojun nimi pilaa kaiken street credun mitä ikinä kuka tahansa voikaan koskaan saada itselleen. Nykypäivänähän on tapana sanoa, että Jonnet sitä ja tätä. Minun tietojeni mukaan tämä lähti liikkeelle siitä, että yhtenä kummallisena vuonna me miehet annettiin muijille lupa keksiä nimi ja ne päätti sitten keksiä noinkin tyhmän nimen, jolloin kaikki maailman lapset olivat Jonneja.

Noh, kun minä olin nuori ja pojat oli miesten kaltaisia Teräsmiehiä, kaikki oli nimeltään Villejä. Käyttämällä vähän logiikkaa siis kaikki Villet on Jonneja ja koska aikaisemmin miehet oli miehiä eikä pikkutyttöjä, kuten tämä meidän Ville tässä näin, on hän vähintään tuplasti enemmän Jonne kuin nämä nykypäivän Jonnet. Ja mie olen aikanani nähnyt pahojakin Jonneja ja nytkö sitten pitäisi tätä vätystä kestää?

Onneksi se lentelee tommoisilla vessapapereilla, niin ei tartte kauaa moista kattella. Tussautetaan se taivaalta nopeasti alas ja viimeistellään se mitä jäi jäljelle. Stradeginen katsaus maastoon ja viisas mies antaa ensimmäisen vuoron Jonnelle. Mitä minä sillä ekalla vuorolla koostun, jos koko armeija on tuolla puun takana piilossa?

Käytännössä mitään vauriota saatuani aloitankin sitten pelit naksauttaen sormiani ja uljaan sotahuudon huudettuani taivaalle raikumaan putoaa erittäinkin tärkeämpääkin tärkeämpi Ravager mikäli joku omituinen otus taivaalta ja melta-Jonnet on näkösällä. Aivan niin kuin suunnittelinkin. Ensin boltterit ampuvat tikun renkaisiin ja tuolla takana oleva Whirla voi ignores cover Ap5 S5 pyssyllä tappaa kaikki mitä jäi jäljelle.

Ennen nopan heittoa ja sen aikana kysyin Jarkolta, että haluaako hän nimmarin multa. Ei kuullut mittään. Ei sitten. Ei sitten, jos ei kelpaa.

Tässä kohtaa sitten huomattiin, että kaikki ateistit ovatkin väärässä. Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä whirla scatteroi ties minne 11” ja tekee sitä koko loppu pelinkin ajan. On se vaan kumma kun siellä olisi ihanasti pisteitä tarjolla, mutta hökötys ei vain osaa.

Jonnekin pisti paremmaksi. Oikein suuttui kun muisteli millainen vätys oli ensimmäisellä vuorolla ja nähtyään meikäläisen työssään, otti roolimallista esimerkkiä ja alkoi heittämään kuin pieni eläin. Sitä vaan laskeskelin päässä, että miten paljon kuritusta tulee, mutta en koskaan tule ymmärtämään matematiikkaa, jossa saan Venomista 9 haavaa mariineihini. Tai miten 4+ cover pettää kolmesti viidestä.

Kai ne kreikkalaiset ovatkin sittenkin oikeassa. Joku tuolla ylhäällä ei diggaa musta, koska olen häntä komeampi ja tahallaan kiusaa parempaansa. Tässä kohtaa peliä mun teki mieli lyödä Jonnea huijaamisesta, mutta omistan kuitenkin vielä toistaiseksi erinomaisen pelietiketin. Se on foorumietiketti, joka meillä Murasevien veljeksillä on hakusessa.

Mutta, noh, mitäs sitä voisi sanoa. Venomit pärrää ja ampuu ihan liian monta kertaa ja meltat eivät vain osaa mennä ohitse. Ihan kuin niissä olisi joku autoaim tai jotain siihen suuntaan. Whrila pysyy hiljaisena kun scouttien kuoltua vastoin kaikkia matemaattisia lakeja jää rakonen 5:lle jäbälle tulla mun depoalueelle seikkailemaan.

Toisaalla onkin sitten kusiset paikat. Yksi yksikkö, joka on kärsinyt. Oikealla on vihollinen, vasemmalla on vihollinen ja edessä on vihollinen. Hyvä hyvä. Kahdelle mää voisin pärjätä, mutta kolme on vähän liikaa.

Konsultoimatta Jonnelta, valitsin minkä halusin tappaa ja tapoin sen. Sitten Jonne tappoikin minut. Tai ainakin kuvitteli tappavansa. Tässähän on vielä taistelumahdollisuuskin. Mitenhän tuo ylisotajumala pärjää yhdellä haavallaan Trueborneille? Mie halusin ottaa selvää, mutta Jonne ei ja ampui sen hengiltä overwatchissa.

Voin myöntää hävinneeni. En siksi, että Jonne osaisi pelata, mutta siksi, että se on Zeuksen suosiossa. Don’t mess with the bitch of Zeus. Päivän opetus.

Kuva
- Sinitähti
Boreas

*räkäistä naurua*

Öh joo tota...*räkäistä naurua ja repeilyä*

*Puh puh*..joo piti...*räkäistä naurua, repeilyä ja..... kidutettujen kilipukkien ääntä?*

Juuh kyllä sää kapu vaan osaat vääntää raportteja se on pakko sanoa. Sain ton lukemisesta enemmän elinvuosia kuin meidän pelistä ikinä. Aivan mahtavaa! Ja hyvä peli oli, joskin en vissiin ampunut sua lancella tarpeeksi montaa kertaa (tai ehkä juuri liian monta) kun et edelleenkään erota lancea ja meltaa. XD
AutumnWizard

Viesti Kirjoittaja AutumnWizard »

Piti kirjoittaaa pidempi taisteluraportti mutta nyt tämä jää lyhyeksi.

Salamanterit (minä) vs. Dark Eldar Ville (Boreas)

Pelit oli sovittu pelikaupalle ja sinne raahauduinkin aamulla lumikinosten läpi. Keli ei luvannut hyvää mutta aina lojalistit nuo suippokorva xenot voittaa.

Peli lähti mukavasti alkuun ja sain vedettyä monta objektiivikorttia. Mutta onnen vihreät nopat oliva viikon levon jälkeen pölyttyneet ja tasapainottuneet epätasaisiksi. Nyt ne pirulaiset alkoivat pyörähdellä vain ykkösiä ja kakkosia. Onneksi tällä kertaa muistin tällä kertaa että aseeni on twin linkattu, sillä saatiin sekaan joku kolmonenkin.

Paljon heittoja ja hiljaista kiroilua oli koko päivän saldo. Homppelixenot oli tänään voimissaan ja heiluivat puolelta toiselle onnistuen jinkki heitoissaan. Lopulta tulos oli että dark eldarilta kuoli yksi vehicle ja kaksi trooppia kun minulta meni koko armeija.

Lopputulos Ville 16 - 7 Taneli
WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE WIPE!

Kuva
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Tulos merkattu. Huhua kuulin et muitakin pelejä ois pelattu viikonlopun aikana. Ilmottakaa vaan tuloksia
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Tero - Lassi 9-8 (ei muuten wipenny Teron demoni prinssi mua vaikka mitään en sitä vastaa pystynyt :D)

Lassi - Antti 14-11 (Antti, kahden bikesi ja 3 scouttini lähitaistelua ei unohdeta koskaan. Kesti jotain kolme vuoroparia varmaan kun kukaan ei osunut saati woundannut :D)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Sori Pätkälle, että sai odottaa näin kauan omaa raporttiansa. Täytinäinen työviikko on vähän kova poika syömään vapaa-aikaa. Tähän etukäteen haluan myös sanoa, että olen pahoillani.

Tähtiklaani vs Pätkä

Kolmas peli putkeen miestä vastaan, joka näytti erittäin tutulta, mutta jotenkin niin vieraalta kuitenkin. Uusi nikki ja uusi Jarkko karkeloihin astuu ja siinä sitten toljotan nappisilmillä yrittäen miettiä miehen henkilöllisyyttä enemmän kuin tulevan pelin stradegiaani. Lopulta kun myöhemmin puhuttiin sen paremman Jarkon kanssa beastmen bitseistä, hän pyysi kysymään tuolta pienemmältä versioltaan. Kummastelin suuresti, että onko hänelläkin bitsejä kunnes lopulta minulle valkeni viimeinkin päivän suurin arvoitus. Sehän on nuuuuuubi. Tai montako uuu:ta siinä nyt onkaan? Ihan sama, kuhan ei ole n0b0, niin saa olla vaikka kuinka kova ja venytetty nuubi tahansa. Ee haittaa tätä pookaa.

Pelaamiseen asti kun päästiin, niin alettiin taas skannailemaan pelikenttää, jos se olisi vaikka vähän muuttunut sitten viime taistelujen. Eihän se ollutkaan ja sama koski pelitaktiikkaanikin. Jos siinä viidennellä vuorolla alkaisi pelaamaan ja kehittelemään jotain fiksua, niin kyllä hyvä peli saadaan aikaiseksi. Sama menohan on pesiksessäkin. Et sää oo pro, jos tarttet ne kaikki kolme lyöntiä kunnarin tekemiseen. Golffissakin saa tulla ihan vapaasti huonoja lyöntejä. Kyllä se birdie saadaan kun kerran lyö kunnolla sillä mailallaan. Eiköhän sama päde siis nelkkarissakin.

Mutta Pätkällä olikin erikoisempi stradegia. Mää kuvittelin, että tästä päästä ne huonoimmat tulee, mutta tää oli ihan joku uudenlainen sotaplääni niiq tiiksä? Oon kuullut huhupuheita, että hammeria voisi pelata vain katsomalla listoja ja todeta voittaja. Tai vaihtoehtoisesti kuuden nopan magialla ja 4+:aa heittämällä häviö tulisi kun Aurinko polttaa huonoissa kerroksissa olevat sankarit kun ei niihin saa edes LOSia. Siinä mies ihan pokkana ja kuoleman vakavana pyytää ottaa noppaa käteen ja 4+:lla puhuu voittavansa. Emmää tii kuka sää kuvittelet olevasi, mutta tää on nelkkaria. Ei tää ihan niin simppeli peli ole. Minun kovan mölinäni jälkeen kuitenkin konsultoitiin tuomaria ja päätettiin yhdessä puolisovinnossa, että me pelataan tämä peli revanssina ja jätetään tuo ensimmäinen peli huomioimatta.

Minä vs Pätkä vol. 2

Koska ensimmäinen peli Tomia vastaan oli suuri menestys, niin päätin tehdä saman depotuksen ja tykitin niin kovaa kuin vain ikinä pystyinkään. Pätkä teki omalla vuorollansa saman ja huomasin heti alkuun, että ei miestä ole karvoihin katsomista. Sitä voisi kuvitella olevansa kova jätkä kun saa nauttia vähän kuumemmista oloista täällä ylhäällä, mutta sanos moinen hänen kuullen, niin tiukka alakoukku sieltä yltää ihan tännekin saakka. Sainpas pienen oppitunnin samalla myös nelkkarin fluffista koskien tehtaita ja muita mistä näitä poikia tulee kuin liukuhihnalta konsanaan. Suuremmin paneuduttiin kaikkiin sunnuntaiversioihin, jotka suutuspäissään pistävät kypäriinsä kaiken maailman piikkejä yrittäen päästä 13-vuotiaiden kovuusasteikolla mahdollisimman korkealle. Jotain puhetta oli myös masturboimisesta jälkikäteen, jotta voisi tuntea paremmuutta lojalisteihin verrattuina ja sitten suihkussa myöhemmin hyvän olon tunnetta.

Ja sopiihan miehen kyllä tuntea olonsa hyväksi. Jos mää katselen alas päin omaa kanuunaani kohti, niin aika säällittävähän se on. Päästää juuri ja juuri ääntä ja kyllähän kauas panos lentää, mutta ei se kyllä vauriota hevillä tee osuessaan johonkin. Toista oli meininki tuolla toisella puolella. Siellä oli varmaan kaikilla tyypeillä joku iso tuhovoimainen hökötys handuissaan kovassa puristuksessa ja kyllä aika tällin nämä minun poikani saivat kun niiden mällien tielle eksyivät. Tankki oli sanoa poks ja ei muutkaan armeijasta olleet kovin tyytyväisiä saamaansa kohteluun. Ihan vain omaksi kiusaksenikin sieltä tultiin oikein prätkillä keulien koko kentän lävitse omalle depoalueelleni. Jos nää nappulat osaisivat puhua, niin varmaan tässä kohtaa pyydettäisiin jättää nämä hommat ammattilaisille ja alan mestareille. Ei näissä hommissa lojalistit pärjää vaan jäisivät pitkäaikaisia veteraaneja vastaan kakkosiksi.

Vaikka pistettä en maksakkaan heidän saamista lahjoistaan, osaa minun poikani kuitenkin ryhdistäytyä. Jos ekalla kertaa ei onnistu, niin kyllä vähintään toisella kertaa osataan kun pistetään kovempaa tahtia ja tsempataan vähän. Mun äitikin osaisi paremmin ja semmoista. Jos jotain ollaan opittu pelaamisen historiassa, niin yksi kuollut on aina parempi kuin monta haavoittunutta. Jälleen kerran valitisin jonkun ja päätin tappaa sen. Tällä kertaa tähtäykseni kohdistui omalla puolellani oleviin runkkareihin, jotka päätin hävittää sukupuuttoon. Koko vuoron tulitus ei siihen riittänyt, mutta sitten pelottavat ja juustoiset taktikaaliset rynnökäivät kohti ja lahtaavat ne hengiltä. 4 mariinia on kyllä aika kova pala purtavaksi. Oisko mitkään kompit mittää, niin ei semmosii tuhokoneita tartte enää kattella täällä päin Suomea? Lanaavat nyt yksikön yhdessä vuorossa ilman erikoisasettakin.

Mitäs sitä sitten loppupelistä oikein kertoisikaan. Kun kuvia ottelin, niin tuli mieleen, että mitä minä näillä teenkään? Sen verta asemasotaa on meininki tai vain eteenpäin liikkumista ja kaiken tuhoamista. Olisinpa minä ollut se, joka tuhoaa, mutta johan me todettiin, että ei tämmöisellä varustuksella ihan Pätkän veroinen alfa olla. Jotenkin olin tosi tyytyväinen kun Havokitkin lähtivät liikkeelle, mutta 1:t kun saa re-rollia, niin aika voimaton olo siinä tuli. Jokainen osuma oli käytännössä aina haavoitus ja kaikkialla oli niin paljon osumia tulossa. Mikään koskaan mene huti ja sillee. Plasmatkin suli varmaan 10 kertaa koko pelin aikana, mutta re-roll pelastaa. Ihan juustoa. Miksei mulla ole tuota samaa kykyä? Tai noh, ohan mulla, mutta ei tollee toimi. Ihan eri asia on tykittää S7:aa ja Ap2:sta kuin S4 T5:sta kohti.

Helvettiin koko peli sanon minä.

Isompi voitti. Tai siis pienempi. Tai noh, sovitaan vaikka, että Tyranidit tuli ja söi mut, niin ei tartte miettiä kummin päin oli minkäkin pituus.
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Huudetaas tänne yleisesti mun seuraavat vapaa päivät, voitte niistä sitten riidellä kuka haluu hyvät pojot meikäläisestä seuraavaksi :D

Ti 10.2, pe 13.2, ke 18.2, pe-la 20-21.2, Mitään myöhempiä en uskalla luvata koska joku kumminkin pyytää tuuraamaan, ja noita päiviä on vähän koska A) miekkailu(tai oikeastaan kirveen heiluttelu, niin pienen kuin isonkin) B)Yö vuoroja C)tarvii kääntää rytmi kun on pitkiä päivä vuorojakin D) saakuli satakuntalaiset urpot ei edelleenkään osaa/uskalla ajaa kun ei ole kesäinen auringon paisteinen päivä, niin ei hotsita lähteä 8 tietä vetelemnään kun töissä saa tarpeeksi kyseisistä urpoista E) kännissä ei saa ajaa
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Boreas

Mikäs saa sinut luulemaan että valtaosa täkäläisistä urpoista osais/uskaltais ajaa vaikka olis kaunis ja aurinkoinen kesäpäivä? XD
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Tässä yön hiljaisina tunteina tuli tämmönen huomio että mistä ihmeestä noita pisteitä on oikein kaavittu. Tämä varsinkin hyppäsi silmälle "Boreas vs Tomi 25-3 (wipe)" en siis väitä että olisi vale tai sellasta vaan enempi onko joku laskuvirhe taikka ollut liikaa tactical kortteja vai enkö itse näe jotain.

Tomilla oli 3 VP:tä tapettavaksi+Slay the Warlord+First Blood+Linebraker+Wipeout bonus=8 pistettä, elikkä tacticaleista on täytynyt tulla 17 pistettä, mutta Lost Contactissa näitä kortteja on vain 5-7, joka on aika vähän. Näin keskiarvo kortille jäisi 2 ja 3 välille. Myös Syrjan peli Boreasia ja Tanelia vastaan oli samoissa piste luokissa, mutta vihollisilla myös enemmän ukkoja, jonka takia tuo hyppäsi eniten silmille. Oliko jotkut warlord traitit mitkä esim. antoi pisteitä? Vai onko jotain kepulikonsteja muuten tuottaa niitä lisää?
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
syrja

Odottelinkin, et syntyykö keskustelua noista parista pelistä missä pojot pompsahtanu. Boren ja Tomin pelistä en tiedä sanoa. Mut itel kävi kova munkki nois kahdes. Ideaali korttia tuli kokoajan. Tietty toi, kun saa vaihtaa niitä, niin autto asias kans melkosesti. Mut kyllä sitä tuli noita pojoja laskettuu parikolme kertaa pelin jälkeen et voiko pitää paikkansa. Mut tosiaan itellä kävi hyvä tuuri. En nyt enää muista mitä kaikkee tapahtu peleis. Mut esim Tanelia vastaa korsarro kaappas melkosesti pojoja yhdellä pikku singahduksella. Pelin loppupuoliskolla Korsarro chargas Tanelin yksinäiseen warlord libuun joka seiso pitämäs omanpään objea. No ei libu siitä hengis selvinny. Pisteitä tuli siis killpoint, slay the lord, traitin +2vp boonus kenusta, charrun tappo kortti, psyykkerin tappo kortti ja lopuks viel otti haltuun kyseisen objektiivin. Et tosiaan tuolla pikku hyökkäyksellä tuli ainakin 7p. En nyt muista oliko siinä vielä joku kortti tai saiko jostain sen 2 vp:tä. Mut tosiaan melkoinen suoritus yheltä jampalta. Muutenkin kun nyt uudelleen miettii ja laskeskelee (mitä muistaa). Niin sit muista killpointeista, linebreakista, first bloodista ja wipestä tuli 9 vp. Ja mulla oli siis alusta alkaen suurin osa objeista hallussa. Joista sit noita pojoja kerty joka kiesi. Mukana tietty 2vp:n korttia jne... Et tosiaan oli itelläkin vaikeuksia uskoo et noin meni. Hirvee munkki siis.
AutumnWizard

Viesti Kirjoittaja AutumnWizard »

Joo, voin sanoa että pisteet on oikein. Tuon minun ja syrjän välillä olevan piste ero tulee siitä, että syrjän mopot oli ekalla vuorolla aivan minun etulinjassa kiinni. Se jätti melkein kaikki objektiivit syrjän puolelle kenttää joten en päässyt noiden mopojen ohi suorittamaan omia tehtäviä. Ja koska syrjällä oli joka vuoro hallussa ainakin 3-4 objektiivia niin sille tuli helposti pisteitä ja nosti sitten nosti saman verran kortteja lisää. Minulle jäi peli yhden kortin pois heittämiseksi vuorossa ja yrittämästä ottaa pisteen sieltä täältä.

Ja kun minä pelasin Tomia vastaan niin homma oli oikeastaan päinvastainen. Tomi istui kahdella objektiivilla ja minä otin ne muut. Kortteja tuli paljon ja minä suoritin niitä nopeasti, siksi pisteitä kertyi paljon. Itse asiassa en halunnut pelin loppuvan viidenteen vuoroon että saisin otettua lisää VP:tä.
Ookami_Tez

Voihan *****. Nyt Tanelin viestin viemänä luin neljänne kerran tuon Lost Contactin uudestaan ja tosiaan se generointi on 1 per objektiivi jota hallitsee lisää. Me pelattiin että se oli 1 per vuoro siksi ihmettelin noita outoja määriä koska mun näkemyksen mukaan se oli max 7 korttia koko pelissä. Tota noin meiän pitäisi varmaan minä vs. Lassi ja Lassi vs. Antti pelata uudestaan, koska niissä on ihan viturallaan pisteet sen takia. Itse generoittin liikaa kortteja, koska en mä koskaan ollut objektiiveilla ja Lassi generoitti ainakin meiän pelissä ihan liian vähän kortteja. Mitä mieltä muut?
Great Teacher Ookami_Tez
syrja

No niin sitä opetellaan sit lukemaan sääntöjä jne :D

Pelatkaa vaan uusiks. Pakko sanoo et ihmettelin kyl vastaavasti teijän tuloksia. Mut luotin et ammattilaiset vetää oikein........:D
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Samaa mieltä kyllä Teron kanssa. Ei noi meidän tekemät tulokset vastaa kyllä millään tavalla todellisuutta mitä siitä tehtävästä irtoais.
Ookami_Tez

Mää vielä luin sen sillon monta kertaa läpi sillon ja oletin jotenkin että "Onpas Syrja valinnut hyvän kentän ekalle kierrokselle kun noita Tactical kortteja on hillitysti niin ei tule isoja eroja tuloksiin." Mutta jooh neljä kertaa täytyy oikolukea ja silloinkin löytyi vain koska ymmärsin mistä hakea sitä. Mutta jooh noi on helppoja pelejä pelata uusiksi, onneksi huomasin asian tässä kohtaa. Ei se sitten niin iso yllätys ollut nuo lukemat. Ihmettelin vaan kun ihmiset vetää 5-7 kortista 15+ VP:tä : D
Great Teacher Ookami_Tez
Boreas

Hyvä huomata etten ole ainoa joka mokaa sillointällöin^^ Itellä Tomia vastaan tuli aika paljon objetiiveja (suurin osa vielä niitä joilla olin jo valmiiksi). Lisäksi Tomilla kun ei ole trooppeja niin vedin objektiivit sen tankkien edestä. Tähän sekaan parit tapot, first blood, linebreaker, etc..... Veikkaan silti että voipi teillekin tulla aidommat pisteluvut kun vetelette niitä kortteja sen oikeen määrän :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”