Kevät-Fanaticiin tiimi haussa
Kevät-Fanaticiin tiimi haussa
Tällaista topiccia ei täällä vielä olekaan, joten yksinäiset tai vajaajäseniset ilmoitelkaa.
Eli täällä yksi stadilainen vailla joukkuetta. Jos jossain vajaata tai muuten vaan kiinnostaa niin kertokaa ihmeessä.
En ole kiva enkä "vielä" osaa pelata, mut asennetta löytyy.
Strumffi
Eli täällä yksi stadilainen vailla joukkuetta. Jos jossain vajaata tai muuten vaan kiinnostaa niin kertokaa ihmeessä.
En ole kiva enkä "vielä" osaa pelata, mut asennetta löytyy.
Strumffi
Re: Kevät-Fanaticiin tiimi haussa
Ai niin. Pukkaan siis adrää Fionalla ja Ossrumilla.
Olisin ite kans kiinnostunut lähteen fanaan, joten olisko tässä alku yhdelle tiimille?
En mäkään osaa pelata mutta pystyn sentää juomaa itteni mukavaks ni ei tuu niin paha mieli kanssa olijoille.
ET ja eMagnus olis castereina.
En mäkään osaa pelata mutta pystyn sentää juomaa itteni mukavaks ni ei tuu niin paha mieli kanssa olijoille.
ET ja eMagnus olis castereina.
Argh.. en pääsekkään tulemaan Fanaticiin töiden takia. viddu
- Ihme_apina

GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Merkkupelaaja etsii tiimiä. Pukkailen Gortenia ja Drakea, mutta myös muut casterit on mahdollisia. Lähettele YV:tä jos kiinnostaa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
- GreenMeanie
Ootte huonoi jos ette nyt laita täyttä merccutiimii pystyy.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mulle sopii paremmin kuin hyvin, et me kolme merccuu haastetaan muu maailma. Neljäs jamppa siis enää puuttuu, mikäli Tanan ja Lukkimus ootte samaa mieltä? Täähän vaikuttaa upealta. Suikin Sami vois vielä liittyä Durgenilla ja Damianolla, niin ois täydellistä.
Mut ei vaineskaan, yhtä tiimijäsentä vielä huutais.
Mut ei vaineskaan, yhtä tiimijäsentä vielä huutais.
- Ihme_apina
Kyl mä vähän oon pettyny samiin jos se ei hylkää tiimiä ja liity tähän.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Joo mulla valitettavasti löytyy jo tiimi, ois menny casteritki niin hienosti.
Samaa mieltä. Niko "Spartanmk1" Lintula oli kiinnostunut osallistumaan, joten saanemme täyden merkkutiimin kasaan. Lähettelen varmistuksen tänä iltana.Strumffi kirjoitti:Mulle sopii paremmin kuin hyvin, et me kolme merccuu haastetaan muu maailma. Neljäs jamppa siis enää puuttuu, mikäli Tanan ja Lukkimus ootte samaa mieltä?
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
<3 Merkkutiimi
Montako EB:tä mahtuu yhteen tiimiin?Charad kirjoitti:EB nassuun. :)
Kaksikymmentä?shoddie kirjoitti:Montako EB:tä mahtuu yhteen tiimiin?Charad kirjoitti:EB nassuun. :)
Ei mahu kuin 6. Käpsäcastereita kun taitaa olla vaan 3.Salsa kirjoitti:Kaksikymmentä?shoddie kirjoitti:Montako EB:tä mahtuu yhteen tiimiin?Charad kirjoitti:EB nassuun. :)
EDIT: taitaakin mahtua 7.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Totta, unohdin sääntöpaketin. :PCelebdae kirjoitti: Ei mahu kuin 6. Käpsäcastereita kun taitaa olla vaan 3.
Seitsemänhän se silloin on, Gorten saa kolme ja loput kaksi molemmat.
Täysmerccutiimi johon sekoitetaan vielä oulumetaa?
Maailma ei välttämättä selviä siitä.
Maailma ei välttämättä selviä siitä.
Puhutaanko politiikkaa?
Mahtavaa! Tehnemme historiaa, ehkäpä jopa koko maailman tasolla.
4 merccuu, ei yhtään kolossaalia. Siinäpä teille muille metattavaa. Ja lakatkaa nauramasta, se vain syventää merccujen intoa.
Ootko Tanan kapteeni, kun taidat olla meistä kevyesti komein siis ainakin kokenein?
Ainiin, Tero pääsis kyl varapaikalle Epsulonillaan, mut ei onnistu ku Anttihan murskaa omallaan.
Samille syvimmät pettymyksen sympatiat. Tiimikiirehtiminen kannattaa jättää nuorille.
VAPISKAA ja tää ei oo leikkiä
4 merccuu, ei yhtään kolossaalia. Siinäpä teille muille metattavaa. Ja lakatkaa nauramasta, se vain syventää merccujen intoa.
Ootko Tanan kapteeni, kun taidat olla meistä kevyesti komein siis ainakin kokenein?
Ainiin, Tero pääsis kyl varapaikalle Epsulonillaan, mut ei onnistu ku Anttihan murskaa omallaan.
Samille syvimmät pettymyksen sympatiat. Tiimikiirehtiminen kannattaa jättää nuorille.
VAPISKAA ja tää ei oo leikkiä
Montako Ogrun Assault corpsia saatte mahtumaan? Jollainhan pistevajaus on täytettävä, kun kolossit on pannassa... Taivas varjele!
Rats keep running!