Kevät-Fanaticiin tiimi haussa
Re: Kevät-Fanaticiin tiimi haussa
Oon kyl oikeesti innoissani tästä. #mercitounaa2015 #mercitOP
- Cor Leonis
Ne ei tiedä et Kouvostoliitto mobilisoituu quadraskornella...
Pora on miehen sielu.
#ikimuistoinentiimifana #parastametaaCor Leonis kirjoitti:Ne ei tiedä et Kouvostoliitto mobilisoituu quadraskornella...
Tanan hoitanee noi ja puput.
Mä meen devil dogseilla ja muuten fiiliksen mukaan. Ei voi kaikkee paljastaa vielä.
Mä meen devil dogseilla ja muuten fiiliksen mukaan. Ei voi kaikkee paljastaa vielä.
Minä, Olli ja Henry triplacryxillä? Joku mahtuis vielä mut näköjään Joonaskin oli varattu.. :(
#ihatefun
#ihatefun
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ei kyl mä oon sinkku nykyään.petskules kirjoitti:Joku mahtuis vielä mut näköjään Joonaskin oli varattu.. :(
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Niinkö? No sehän tarkottaa et Nella on vapaa ja se pelaa kuitenkin sua paremmin cryxiä (koska kikki hiiri) ni eiköhän meillä oo jengi täynnä.Inexis kirjoitti:Ei kyl mä oon sinkku nykyään.petskules kirjoitti:Joku mahtuis vielä mut näköjään Joonaskin oli varattu.. :(
EDIT: Vittuilematon tammikuu on NIIN ohi..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Musta meinas tulla ylpee cryxfaktion omistaja, mut meni kaupat viime metreillä mönkään :/ Eiks se Aron Teemu jotai banei kans tuupi nykyää?petskules kirjoitti:Niinkö? No sehän tarkottaa et Nella on vapaa ja se pelaa kuitenkin sua paremmin cryxiä (koska kikki hiiri) ni eiköhän meillä oo jengi täynnä.Inexis kirjoitti:Ei kyl mä oon sinkku nykyään.petskules kirjoitti:Joku mahtuis vielä mut näköjään Joonaskin oli varattu.. :(
Mä oon kyl jo tiimis eikä mul mittään figui oo mut kyl mä muuten tykkään (banejen) tuuppimisesta.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Joo ja se on kans semmonen vanha shakkimestari et pelaa kyl mielellään kahta peliä samaan aikaan (on jo toisessa joukkueessa).shoddie kirjoitti:Musta meinas tulla ylpee cryxfaktion omistaja, mut meni kaupat viime metreillä mönkään :/ Eiks se Aron Teemu jotai banei kans tuupi nykyää?petskules kirjoitti:Niinkö? No sehän tarkottaa et Nella on vapaa ja se pelaa kuitenkin sua paremmin cryxiä (koska kikki hiiri) ni eiköhän meillä oo jengi täynnä.Inexis kirjoitti:Ei kyl mä oon sinkku nykyään.petskules kirjoitti:Joku mahtuis vielä mut näköjään Joonaskin oli varattu.. :(
Mut on meillä vapaita agentteja vielä kenttä täynnä. Kuulemma Jaakkokin on voittamaton eGaspyllä ;)
EDIT: Ja sil on Terminus jo omasta takaa...
Valitettavasti me Teemun kans taktikoitiin niin et Jaakko ei fanaviikonloppuna pääse pelailee :/petskules kirjoitti:Mut on meillä vapaita agentteja vielä kenttä täynnä. Kuulemma Jaakkokin on voittamaton eGaspyllä ;)
EDIT: Ja sil on Terminus jo omasta takaa...
Hyväksyn kapteeniuden. SIkäli kun ymmärsin oikein, Team Gormanissa* (työnimi) castereista ei tule riitaa. Joskus asiat vain loksahtavan paikoilleen. Sallimusta on selvästi matkassa.Strumffi kirjoitti:Mahtavaa! Tehnemme historiaa, ehkäpä jopa koko maailman tasolla.
4 merccuu, ei yhtään kolossaalia. Siinäpä teille muille metattavaa. Ja lakatkaa nauramasta, se vain syventää merccujen intoa.
Ootko Tanan kapteeni, kun taidat olla meistä kevyesti komein siis ainakin kokenein?
Tanan: Gorten&Drake
SpartanMK1: Ashlynn&Damiano
Strumffi: Ossrum&Fiona
Lukkimus: eMagnus&ET
* Pienin yhteinen nimittäjä
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Vaikuttaa hyvältä!
Paan kaikille listat jossain vaiheessa, niin ymmärrätte niitä kenties paremmin kuin suunnittelija ite.
Pitäisiköhän sitä joku oikea virallinenkin nimi keksiä. Oma ehdotukseni on Four Star Covenant / Forge tai kotimaisittain Neljän Tähden Paja.
Castereista ei menestys kyl jää kiinni. Huomaatteko, et muut on alkanut hätäpäissään rakentamaan saman faktion tiimejä. Ollaan jo nyt ravisteltu perustuksia. Mercut on HP eiku OP.
Ja yleisesti hienoa, et Tero normalisoituu.
Paan kaikille listat jossain vaiheessa, niin ymmärrätte niitä kenties paremmin kuin suunnittelija ite.
Pitäisiköhän sitä joku oikea virallinenkin nimi keksiä. Oma ehdotukseni on Four Star Covenant / Forge tai kotimaisittain Neljän Tähden Paja.
Castereista ei menestys kyl jää kiinni. Huomaatteko, et muut on alkanut hätäpäissään rakentamaan saman faktion tiimejä. Ollaan jo nyt ravisteltu perustuksia. Mercut on HP eiku OP.
Ja yleisesti hienoa, et Tero normalisoituu.
En tuu pelaa, mutta saanko tulla Team Mercuille cheerleadaamaan kuitenkin?
Puhutaanko politiikkaa?
- GreenMeanie
Strumffi kirjoitti: Mercut on HP eli OP.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Pistin tiimiläisille YV.tä. Nyt kipinkapin vastaamaan!
Tottakai! Fyysinen puoli ei voi olla kunnossa, jos henkinen puoli krakaa.Walz kirjoitti:En tuu pelaa, mutta saanko tulla Team Mercuille cheerleadaamaan kuitenkin?
Kohtalaisen HC tulla Oulusta turnaukseen vain taustajoukoiksi!Tanan kirjoitti:Tottakai! Fyysinen puoli ei voi olla kunnossa, jos henkinen puoli krakaa.Walz kirjoitti:En tuu pelaa, mutta saanko tulla Team Mercuille cheerleadaamaan kuitenkin?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Lisätään nyt vielä että totta kai myös järkkäreiden puolesta cheerleaderit on ok. Jos haluut safkaa tai majoituksen tai jottain, niin pistä YVtä tolle Ordo-käyttäjälle niin sumplitaan.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Olen samaa mieltä. Vaatii suorastaan yli-inhimillistä kestokykyä, että ylipäätään pääsee turnauspaikalle, koska rellestys on aloitettu jo junan lähtöasemalla.Celebdae kirjoitti:Kohtalaisen HC tulla Oulusta turnaukseen vain taustajoukoiksi!
Pitääpä sumplia Tananin kanssa tuota reissua. Vois käydä reissuun ostamassa pompomit, aurinkolasit ja kaks pulloa Fireballia matkalle.
Puhutaanko politiikkaa?