Putosin.Moca kirjoitti:Onko JP:n dialyysikoneessa häikkää?NorjanPaavi kirjoitti:No niin, toiset hakee joulumieltä konsertista ja mä lähden tapaamaan huomenna JP Rovaniemelle.varhaisdementia kirjoitti:Mul on huomenna joulukonsertti, eli en pääse Poroon...
Pääkaupunkiseudun Eden
-
varhaisdementia
Re: Pääkaupunkiseudun Eden
-
varhaisdementia
Onks riittävän epäselvä? ;)

-
Spongebob-Väyrynen
Oliks tästä nyt päätetty jo että mikä päivä turnaustellaan?
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
- NorjanPaavi
VD tais huudella jotain 18. / 25. sunnuntai päiviä Hapessa?Spongebob-Väyrynen kirjoitti:Oliks tästä nyt päätetty jo että mikä päivä turnaustellaan?
-
Spongebob-Väyrynen
Joo näin mä luin myös, mutta ois hyvä sopia että kumpi päivä se on.NorjanPaavi kirjoitti: VD tais huudella jotain 18. / 25. sunnuntai päiviä Hapessa?
Mulle kyllä salettiin käy kumpi vaan, mut ettei vaan käy mitään perinteiseen tyyliin "oho se oliki tänään ja mä oonki jo kännissä" -settiä.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Mulle tahtoo käydä näin vaikka tietäisin etukäteen päivänkin.Spongebob-Väyrynen kirjoitti: Mulle kyllä salettiin käy kumpi vaan, mut ettei vaan käy mitään perinteiseen tyyliin "oho se oliki tänään ja mä oonki jo kännissä" -settiä.
-
varhaisdementia
Joo, mun täytyy nyt vähän skarppaa ton turneen suhteen. Liikaa töitä ja liikaa lomaa - ei siis ole ollut aikaa leikkimiseen.
- NorjanPaavi
Olisko huomiselle tiistaille innokkaita Eden vastustajaa? Ajattelin että voisi vuoden aloittaa jollain kevyellä. (Olis muutama uusi mutantti maaleissa ja vois ehkä saada parikin peliä alle) Onkos muuten Poro jo aktivoitunut, joko sinne voi mennä pelailee?
Ainakin niitten jossain ilmoituksessa oli, et huomenna jatkuis taas figupelit normaalisesti.
- NorjanPaavi
Hyvä ettei ollut halukkaita, tuli nimittäin muuta. Eli en pääse itsekkään.:(NorjanPaavi kirjoitti:Olisko huomiselle tiistaille innokkaita Eden vastustajaa? Ajattelin että voisi vuoden aloittaa jollain kevyellä. (Olis muutama uusi mutantti maaleissa ja vois ehkä saada parikin peliä alle) Onkos muuten Poro jo aktivoitunut, joko sinne voi mennä pelailee?
-
varhaisdementia
Noniin, turnauskutsua pukkaa kaikille Pääkaupunkiseutulaisille tai sinne matkustaville Eden-pelaajille. Ajankohta on 22.2.2015: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=110327
-
varhaisdementia
Molja pyyhki muuten lattiaa tänään aika taidokkaasti ISC:llä (Onryo, Gaki, Samurai, Ashigaru?) mun Ropecon 2014 Askaris-turnauslistaa (Aicha, Almeh, Arkabut).
Tehokas taistelu meni suunnilleen ja lyhennettynä näin Eka rundi Almeh tappo Ashigarun. Toka rundi Almeh lens välittömästi pöydältä yhdellä iskulla. Arkabut tais tipahtaa kans tokassa tai kolmannessa rundissa. Aicha jäi yksin haastaa Gakia, Samuraita ja Onryota. Gaki meni hengiltä ja posahtaessaan vei Onryon mukanaan. Lopputaistelussa (Aicha vs. Samurai) jouduin käyttämään Twist of Fate -tactical cardia (mun oli tarkotus vaan pysyy hengis): heitin seitsemää noppaa enkä yhtään kutosta. Sinne meni sekin aavikkorotta. Melkein itketti. Molemmilla oli tappokeskeinen Secret Mission, koska haluttiin testaa tulevaa turnausta varten näitä "yleisiä" (ei-faktiokohtaisia) tehtäväkortteja. Hyvä peli oli silti kaikin puolin, vaikka monessa kohtaa mulla oli kyllä surkeaakin surkeampi noppatuuri. Täytyy tunnustaa, että vaikka toi on ehkä tasapainosimpia Askaris-listoja mitä mun nappuloista voi tehdä, on noi aika lasikanuunoita. Mogailin myös tietysti parissa kohtaa, kun ois kantsinu tulla väliin Aichalla ja käskyttää se ilmainen "discard three tactical cards" -charge, mut näitähän sattuu.
- Hammerheart
Tiistaina tosiaan Poroon - Edeniä porukalla!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- NorjanPaavi
Eiks aika moni ollu tulossa? Saadaan kertausharjoitukset ennen turneeta.Hammerheart kirjoitti:Tiistaina tosiaan Poroon - Edeniä porukalla!
Iteellä ainakin aikomus piipahtaa paikalla.
Kiva peli oli, kiitokset kouluttajille. Ehkä seuraavan kerran sitten omilla Jokereilla :)
- NorjanPaavi
Ei mitään. Kiitokset hyvälle vastustajalle. Ainakin toi eka matsi näytti sujuvan hyvin. Selvästi näkee että on ennenkin tullu pelattua. :P Jokerit on kyllä ihan tuntematon, ainakin itselleni. Paria listaa tekisi mieli kokeilla. Mielenkiintoisia profiileja löytyy.jamovoima kirjoitti:Kiva peli oli, kiitokset kouluttajille. Ehkä seuraavan kerran sitten omilla Jokereilla :)
- Tony_Peter
Kumpi vei sen ISC vs. Bamaka pelin?
- NorjanPaavi
ISC sen pelin lopulta vei 5 pisteen erolla. Lopputulos oli 105 vs 100.Tony_Peter kirjoitti:Kumpi vei sen ISC vs. Bamaka pelin?