Bradigus nerf
Re: Bradigus nerf
Mäki mietin alkuun että olipa tönkkö tapa hoitaa tää nerffi, mutta loppupeleissä tulin siihen tulokseen että pakko se vaan on mennä näin. Ei se 2kk tms siirtymäaikakaan ois mistään kotosin. Koko ajan miettis vaan ett no, vieläpä sitä saa tuplatelee mutta mitä järkee ku pitäis totutella pärjäämään ilman. Totta kai on ankeeta että tää tulee ennen isoa turnausta, mutta niinhän se väkisinki tulee kun turnauksia on ympäri vuoden. Joulun aikaan ois voinu olla hiljasempaa mut ois seki sit vähä töykee joululahja circlepelaajille... :)
Oon edelleen snadisti sitä mieltä että tuplatele oli aika siisti keino erottaa Circle muista faktioista. Ainaki musta oli ihan viihdyttävää (molemmilta puolilta pöytää) että kivet muodosti niinkin ison roolin Circlepeleissä, mutta kai se sitten oli rikkinäisin ability tässä pelissä. Sinkkuteleportti on edelleen hyvä, mutta eipä se enää ihan hirveästi eroa chargaamisesta (varsinkin kun Hunter's Markilla tullaan jo pidemmälle). Paitsi tietty Woldeilla mut ne ny oliki pelin rikkinäisimpii hevejä että ansaitsi nerffinsä.
Ei kai siin. Unohdetaan casterkillhömpät ja keskitytään grindaamiseen Mordiguksella jos kerta se on PPn tahto.
Oon edelleen snadisti sitä mieltä että tuplatele oli aika siisti keino erottaa Circle muista faktioista. Ainaki musta oli ihan viihdyttävää (molemmilta puolilta pöytää) että kivet muodosti niinkin ison roolin Circlepeleissä, mutta kai se sitten oli rikkinäisin ability tässä pelissä. Sinkkuteleportti on edelleen hyvä, mutta eipä se enää ihan hirveästi eroa chargaamisesta (varsinkin kun Hunter's Markilla tullaan jo pidemmälle). Paitsi tietty Woldeilla mut ne ny oliki pelin rikkinäisimpii hevejä että ansaitsi nerffinsä.
Ei kai siin. Unohdetaan casterkillhömpät ja keskitytään grindaamiseen Mordiguksella jos kerta se on PPn tahto.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mielessäni nään et miten Nordbertti harmittelee ku pelit muuttuu yhä vaan enemmän sandpaper-matseiks ku circlekään ei voi enää assasinoida mitään.
Mordiguksella on tosiaan isoin ongelma et ei oo mitään assassinaatiouhkaa. (Nimim. tapoin eilen eStrykerin 7 campistä B2B Ol' Rowdyn kanssa. Jäi viel kuus woldguardianlyöntiä lyömättä..)TheEmu kirjoitti:Ei kai siin. Unohdetaan casterkillhömpät ja keskitytään grindaamiseen Mordiguksella jos kerta se on PPn tahto.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Jos Bravanha tulee lisääntymään maailmalla tämän myötä, niin jotenkin silti luulen että ilman kivimuutosta tuskin graylea (tieri ei saa edes kiviä) tai mohsaria, pkayaa nyt muutenkaan nähtiin ihan kyllästymiseen asti.
Rats keep running!
Mohsar on kaltoin kohdeltu. Muut mainitsemasi vain unohdettu.
Baldurit, Kruegerit, Kromac... Vois sitä vaihtoehtoja Circlellä olla, mutta eipä tää muutos hirveesti noita kannusta pelaamaan.Charad kirjoitti:Jos Bravanha tulee lisääntymään maailmalla tämän myötä, niin jotenkin silti luulen että ilman kivimuutosta tuskin graylea (tieri ei saa edes kiviä) tai mohsaria, pkayaa nyt muutenkaan nähtiin ihan kyllästymiseen asti.
Sinänsä "tyhjiössä" tää muutos on munkin mielestä ihan perusteltu. On kieltämättä epäloogista, että movementin voi forfeitata useamman kerran. Ehkä jotkut assassinaatiot ovat liian hyviä, joskin en muista oonko ikinä hävinnyt peliä tuplateleporttiin, vaikka aika monta peliä circleä vastaan on tullut pelattua. No ehkä syy ja seuraus =)
Circle-pelaajille tämä olisi varmaan ollut helpompi myydä julkaistuna samaan aikaan Brädin tier-listan kanssa. Nyt ajankohta oli huono ja siihen vaikutti epäilemättä, että Brädille piti tehdä jotain. Yleisesti olisin itse jättänyt näin perustavanlaatuisen muutoksen osaksi laajempaa tasapainotuspakettia, jossa olisi puututtu niin circlen kuin muidenkin faktioiden top tier -castereihin. Näin muutos ei olisi vain lisännyt samojen vanhojen sotaratsujen käyttöä. Valitettavasti PP ei tunnu haluavan tehdä muutoksia kuin pakon edessä. No toki siihenkin nähden tämä oli outo muutos, mutta toisaalta heillä on ollut tapana tehdä ne vähäiset muutokset tavalla, jota suuri yleisö ei ole ehdottanut/odottanut - ehkä jopa periaatteen vuoksi.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Noita muutoksia testataan kai aika kauan. Ps. Mohsar on vatun hyvä ja Cassius.. ette vaan osaa
Kromac 100% - Cassius 0%
Tää on siis tyhmä insideläppä joka viittaa viime vuoden WTC-resultteihin ja tää on siks hauskaa koska Janne on ehkä pikkusen parempi Cassiuksella ku mä Kromacilla. Hehe.
Tää on siis tyhmä insideläppä joka viittaa viime vuoden WTC-resultteihin ja tää on siks hauskaa koska Janne on ehkä pikkusen parempi Cassiuksella ku mä Kromacilla. Hehe.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
Ja mä kun aattelin että palaisin circleä pelaamaan 1,5 vuoden tauon jälkeen, mut taitaa jäädä väliin, en jaksa sitä grindiä eMorvyllä pelata samalla tahdilla kun teemu, joten kait se on toinen vuos putkeen Butchereita sit...
ja ei, tämä ei ole knee-jerk, vaan kaipasin vaihdosta pelityyliin, mutta jos multa viedään kikat (joita btw voidaan semihelposti estää) ja pitäs pelata lineaarista peliä, niin okei sit. Axe to face.
Ai niin, doomikset vois olla kivoja ilman kroko-engineä, syö taas 1/4 hyvistä matchupeista poies...
ja ei, tämä ei ole knee-jerk, vaan kaipasin vaihdosta pelityyliin, mutta jos multa viedään kikat (joita btw voidaan semihelposti estää) ja pitäs pelata lineaarista peliä, niin okei sit. Axe to face.
Ai niin, doomikset vois olla kivoja ilman kroko-engineä, syö taas 1/4 hyvistä matchupeista poies...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Oho Tatu tuo butchereit, mihin tä maailma on menossa? Seuraavaks Mika varmaan feidaa.Der Dexter kirjoitti:Ja mä kun aattelin että palaisin circleä pelaamaan 1,5 vuoden tauon jälkeen, mut taitaa jäädä väliin, en jaksa sitä grindiä eMorvyllä pelata samalla tahdilla kun teemu, joten kait se on toinen vuos putkeen Butchereita sit...
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
olin 2kk miettiny et tuun circlellä kyl... en enää, liikaa opittavaa pitkän tauon jälkeen, ei kyl onnaa hetkessä
Kaikki kikat on viety, ei vaan voi pelaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
No joo, se on vaan lineaarista threattiä, jonka ainoa etu on losin ignorointi normichargeen verrattuna, jonka saa tosiaan kantamaan pidemmälle. Pitää opetella vähän kuvioita uusiksi, että tosta saisi jotain irti, mutta voi olla että circlen paras pinna menetti just tittelinsä.
Katotaan miten käy, pitkälti tuntuu että moni on mieltä että nerffi osui muihin kuin insane-bradiin, tosin ei oo tullut vastaan eikä ees näkyville.
Katotaan miten käy, pitkälti tuntuu että moni on mieltä että nerffi osui muihin kuin insane-bradiin, tosin ei oo tullut vastaan eikä ees näkyville.
- The Captain
- Valvoja
LoSin, modeleiden, free strikejen ja maaston ignorointi (feral ja Ghetorix eivät ole pathfindereita), eikä maksa pedolle furya tai 2 pinnan soolon Hunter's mark -aktivaatiota (joka voi mennä ohi).Der Dexter kirjoitti:No joo, se on vaan lineaarista threattiä, jonka ainoa etu on losin ignorointi normichargeen verrattuna,
On se vähemmän kuin ennen, mutta uutta tilannetta arvioidessa ei sovi vähätellä sitä, mitä jäi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sacral Vault julkaistaan 15.3. Se on vaan ihmisillä jotka on ostanut sen Templeconista tai Smogconista. Missään muualla ei oo ollu.Der Dexter kirjoitti:Ai niin, doomikset vois olla kivoja ilman kroko-engineä, syö taas 1/4 hyvistä matchupeista poies...
JOs pelaat turnauksessa jossa on maalauspakko, en usko et sitä kovin montaa näkyy. Rickardilla on kolme (tuleeks se Smogconiin?). Muut voi tuolla laskea yhden käden sormilla.
Mä tosin mietin et tekisin Cassiuksella listan mis on molemmat enginet (uijuijuij!) ja ostaisin siihen tuolta sen krokoenginen ja pistäsin sprayt laulamaan meidän hotellihuoneessa. Laskeskelin et se ois aika vähällä työllä (lähinnä kokoominen ja odottamiset eri kerrosten kuivumisten välillä) valmis jo lauantaina.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”