Infinity Porissa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Infinity Porissa
Piti tässä Kuutsan kanssa ottaa lisää Infinityä joulun alla, mutta oli sen verran kiireitä niin ei tullut testailtua. Kunhan päästään arkeen taas kiinni niin eiköhän aleta taas suunnittelemaan pelejä. Tässä kuussa pitäisi tulla profiilit lopuillekkin joukoille.
Soi viulu
Beast of War järjesti "Oscarit" figu, kortti ja -lautapeleille. Linkissä finaalit.
Kategorioissa 4 parasta ja yksi voittaja löytyy kuoresta ;)
http://www.beastsofwar.com/awards-2014/show4-finals/
Kategorioissa 4 parasta ja yksi voittaja löytyy kuoresta ;)
http://www.beastsofwar.com/awards-2014/show4-finals/
Soi viulu
Olisihan se pitänyt arvaa miks Sakke postaa sen tänne. :D
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Jep, tästä pahoittelut, en löytänyt oikein mistään kohtaa aikaa enkä tainnut kyllä muistaa laittaa viestiäkään.Jeijo kirjoitti:Piti tässä Kuutsan kanssa ottaa lisää Infinityä joulun alla, mutta oli sen verran kiireitä niin ei tullut testailtua. Kunhan päästään arkeen taas kiinni niin eiköhän aleta taas suunnittelemaan pelejä. Tässä kuussa pitäisi tulla profiilit lopuillekkin joukoille.
Itteäni kyllä hiukan on alkanut pänniä CB:n aikailu noiden sääntöjensä kanssa. Motivoidu nyt tässä kahlaamaan läpi hienot ja vivahteikkaat säännöt, kun armeijasi profiileista ja erikoissäännöistä puuttuu noin puolet. Hieman on silleen odottava fiilis. No, eiköhän se tästä, varsinkin kun miettii pelin huikean tason noin yleisesti niin kyllähän tässä oottelee. Ja laittaa sen jenginsä vaikka samalla maaleihin.
Joo, tulee ne sieltä. Tämän kuun aikana. Ei toi sinäänsä mikään iso juttu ole jos tulee n. 1kk myöhässä osa profiileista kun miettii 40k kodex päivitystahtia ;)
Soi viulu
CB sivuilta löytyy pdf tiedosto, joka sisältää kaikki profiilit, kaikille faktioille. http://www.infinitythegame.com/archive.php
HUOM: muutama asepäivitys tulee piakkoin (koska erillisissä kamppis kirjoissa oli muutama ase joita ei ole corebookissa)
HUOM: muutama asepäivitys tulee piakkoin (koska erillisissä kamppis kirjoissa oli muutama ase joita ei ole corebookissa)
Soi viulu
Tulevana viikonloppuna Infinity pelailua täällä, keskustan tuntumassa. Mikäli kiinnostaa tulla tutustumaan niin laitahan YV:tä mulle.
Soi viulu
Pelattiin perjantaina, saatiin Karumonkin tutustumaan Infinityn ihmeelliseen maailmaan. Toivottavasti löytyy muitakin nukkuvia pelaajia :)
Soi viulu
Meikäläinen on listalla ja velipojalla on ariadnoja, se on vaan vielä laiskempi pelaamaan kuin minä tosin mulla on työ tekosyynä.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Montako meitä muuten on kaiken kaikkiaan, jotka ovat vakavissaan pelaamassa tai aloittamassa joskus tämän pelin? Sakke, Ilmari, minä, Tuomiston veljekset, Halffiskin jopa. Mitä mieltä oli Karumon pelistä?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Onhan mullakin se joukko noita Nomadeja. Suurin osa tosin Sakella ollut lainassa jo jonkin aikaa.
Kalat meni kotio...
Kyl Karumonkin gameis, oli toine peluutus sil. Saattaa innostuu jopa ostaa omatki figut.
Soi viulu
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ihan kiitettävä kööri siis.
Sitten kun vaan jaksaa ne fikuttomatkin ostaa ne nappulansa ja viisi vuotta eteenpäin, niin syrjäytetään 40k scifin valtaistuimeltaan.
Sitten kun vaan jaksaa ne fikuttomatkin ostaa ne nappulansa ja viisi vuotta eteenpäin, niin syrjäytetään 40k scifin valtaistuimeltaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mitä eikös infinity ole ollut ja mennyt... Tai ainakin näin kävi minun kohdallani, koskaan ei tuntunut tuulta ottavan purjeisiinsa tarpeeksi ja myin figut pois (me pelaajat liian laiskoja ajamaan hommaa nousuun).
Omalla kohdallani ei ole täysin poissuljettua että jonain päivänä viellä hankkisin uudet figut infinityyn, sen verran hyvän oloinen sääntösetti kuitenkin tässä pelissä on. Tosin voi olla että ottaa vuoden tai pari kunnes uudestaan hourahdan mukaan.
Katsotaan kun saa näitä muita projekteja valmiiksi (maalattua) millä mallilla infinity silloin on, jos sitä vaikka taas innostuisi.
Omalla kohdallani ei ole täysin poissuljettua että jonain päivänä viellä hankkisin uudet figut infinityyn, sen verran hyvän oloinen sääntösetti kuitenkin tässä pelissä on. Tosin voi olla että ottaa vuoden tai pari kunnes uudestaan hourahdan mukaan.
Katsotaan kun saa näitä muita projekteja valmiiksi (maalattua) millä mallilla infinity silloin on, jos sitä vaikka taas innostuisi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Infinityyn tuli uusi edikka jouluna, selkeämpi mitä tuo vanha ja kova hulina pelin ympärillä. Huomattavasti aloittelija ystävällisempi tää N3, mitä edellinen N2 oli.
Kouluarvosanoilla N2 = 8- Ja N3 = 9+, mun näkemys niinku suhteutettuna figupeleihin mitä olen pelannut :)
Kouluarvosanoilla N2 = 8- Ja N3 = 9+, mun näkemys niinku suhteutettuna figupeleihin mitä olen pelannut :)
Soi viulu
Pumpataan tätä ketjua hieman herättely mielessä, mikäli olisit kiinnostunut pelailemaan tai tutustumaan peliin, niin järjestän keskustan alueella mielelläni demotusta yms.
Peliin on useampi ns. Armybuilderikin jos haluaa pyöritellä listoja
Infinityn omilla sivuilta löytyy Army 5
Ipadille löytyy Mayanet
Infinity toolbox
Ja taisi joku muukin vielä olla. Peli tosiaan eroaa muihin figupeleihin sen verran että listan teko on paljon pienemmässä osassa, listoilla harvemmin voitetaan pelejä, ja kaikki yksiköt ovat pelikelpoisia.
Peliin on useampi ns. Armybuilderikin jos haluaa pyöritellä listoja
Infinityn omilla sivuilta löytyy Army 5
Ipadille löytyy Mayanet
Infinity toolbox
Ja taisi joku muukin vielä olla. Peli tosiaan eroaa muihin figupeleihin sen verran että listan teko on paljon pienemmässä osassa, listoilla harvemmin voitetaan pelejä, ja kaikki yksiköt ovat pelikelpoisia.
Soi viulu
Tässä kaikki mitä tarvitset Infinityyn figujen lisäksi: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=110910
Soi viulu
Ton valtavan linkkilistan on varmasti tarkoitus olla avuksi pelaajille, mutta näin peliä pelaamattomana se vain säikäytti entisestään, kun ensin marssii avaamaan linkin, että kivaa täällä on siis vissiin joku kiva kätevä tiivistelm.. MITÄHELVETTIÄTÄÄLTÄHYÖKKÄÄMILJOONALINKKIÄVASTENKASVOJAENKESTÄAPUAVAIVUNPÖYDÄNALLETURVAANAPUAAAAAAAAA
;p
;p
Joo siis siinä on lähinnä linkkejä mistä voi löytyä/olla apua, ja tietty linkit sääntöihin heti ekaks. Muut lähinnä apuohjelmia ja armybuildereita. Nekin tiewtty selviää kun lukee ne linkkien kuvaukset ;)
Säännöt kun osaa edes jotenkin niin pärjää hyvin. Tuossa vaan pari ohjelmaa jolla voi aluksi nopeuttaa peliä ja listantekoa, vaikka kaikki sääntiksestä löytyykin.
Säännöt kun osaa edes jotenkin niin pärjää hyvin. Tuossa vaan pari ohjelmaa jolla voi aluksi nopeuttaa peliä ja listantekoa, vaikka kaikki sääntiksestä löytyykin.
Viimeksi muokannut Jeijo, Ti 07.04.2015 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Soi viulu