Americon dream
Americon dream
Oon tällee ajoissa liikkellä asian kanssa koska tarvii säätää lomia ja rahaa valmiiks jos tää onnistuu. Elikkä oisko jengi kiinnostunu lähtee templeconiin tai l&l:ään ens vuonna jos WTC ei oo jenkeissä?
- Ihme_apina
Re: Americon dream
Ittee eniten ehkä Gencon, mut ei templeconkaan varmaa ihan paska reissu olis
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Meillä on töissä lomajakso 1.4.2015 - 1.4.2016. Templecon osuu tonne ni siks näin aikasi oonki liikkeel.Ihme_apina kirjoitti:Ittee eniten ehkä Gencon, mut ei templeconkaan varmaa ihan paska reissu olis
No onpa sulla tiukka haitari. Tohon ei jokainen vuosittainen coni osukaan..shoddie kirjoitti:Meillä on töissä lomajakso 1.4.2015 - 1.4.2016. Templecon osuu tonne ni siks näin aikasi oonki liikkeel.Ihme_apina kirjoitti:Ittee eniten ehkä Gencon, mut ei templeconkaan varmaa ihan paska reissu olis
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Cacophonic
Anna ku tarkistan osuuks mun lomat tolle välille.shoddie kirjoitti:Meillä on töissä lomajakso 1.4.2015 - 1.4.2016. Templecon osuu tonne ni siks näin aikasi oonki liikkeel.
Tarkotin tosiaan tolla sitä et ton aikavälin lomat pitää suunnitella jo pian.
Mä oon salaa puolivakavissani fiilistelly L&Lää ens vuodelle. Tai ainaki haaveillu jos ei muuta.
Noi vähäsemmät ei-PP-conit ei niin jaksa inspaa.
Noi vähäsemmät ei-PP-conit ei niin jaksa inspaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
75% varmuudella (hallitus hyväksy) olisin valmis lähteen Genconiin. Pitkäaikainen unelma päästä kattoon tää snadisti ropeconii suurempi setti.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Mitä 75% todennäköisyys Swordie-asteikolla vastaa standardiasteikolla? Jossain alle 5% varmaan mennään vielä, eikö niin?Swordie kirjoitti:75% varmuudella (hallitus hyväksy) olisin valmis lähteen Genconiin. Pitkäaikainen unelma päästä kattoon tää snadisti ropeconii suurempi setti.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Kyl kiinnostaisi lähteä, mut saapi nähdä milloin sitä ite selviäisi.
Gencon on ajallisesti ehkä vähän turhan lähellä WTC:tä.
Seattle on jo nähty =)
...eli varmaan Templecon ois itelle se ykköskohde. Itärannikko on vähän helpompi matkakohdekin toki.
Gencon on ajallisesti ehkä vähän turhan lähellä WTC:tä.
Seattle on jo nähty =)
...eli varmaan Templecon ois itelle se ykköskohde. Itärannikko on vähän helpompi matkakohdekin toki.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.