WM/H Kauppanurkkaus
Re: WM/H Kauppanurkkaus
Sattuisko jollain kyllästyneellä Cygnarpelaajalla olemaan ylimääräistä Stormblade-UAta ja -WAita? Oon joskus ostanu perusjengin noita mut vasta hiljattain tajunnu kuin sikahyvii noi ois koko possena.
Myös Stryker3, brädigus, wold watcherit ja wold guardian kiinnostaa, mut näitä ny varmaan ei ookaan kellään ylimääräsenä?
Myös Stryker3, brädigus, wold watcherit ja wold guardian kiinnostaa, mut näitä ny varmaan ei ookaan kellään ylimääräsenä?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Oisko jollain myydä halvalla Menoth Cineraattoreita? Mielellään maalattuina.
Ei nyt varsinainen myynti-ilmoitus, mutta Boostepilla on -50% alennusmyynti kaikenmoisesta harrastekamasta. Joukossa on myös jotain random-PP-figuja, joita ehkä joku sattuisi kaipaamaan. Neljä tuotetta saa helposti täyteen, kun tuolla on myös samassa alessa esim. maalipurkkeja. Tein jo yhden tilauksen (long gunner -boksi alle 13e jeejee!), mut jos joku täältä suunnalta tuolta vielä tilaa, niin voisin ujuttaa mukaan pari tuotetta. Suurin vaiva on selata noin monta sivua läpi, kun eivät ole missään järjestyksessä.
http://www.boostep.fi/advanced_search_r ... ies_id=950
http://www.boostep.fi/advanced_search_r ... ies_id=950
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
http://www.boostep.fi/advanced_search_r ... 950_24_112 Masiina
http://www.boostep.fi/advanced_search_r ... 950_24_213 Hordes
Piti vaan valita peli ja sen jälkeen vasta kamppanja.
http://www.boostep.fi/advanced_search_r ... 950_24_213 Hordes
Piti vaan valita peli ja sen jälkeen vasta kamppanja.
-
Cacophonic
Ite laittelin kans yhden tilauksen menemään, mutta olis tarvinnu vaivautuu kattoo toi lista tarkemmin läpi.
Jos joku täältä Turun suunnalta kaipaa tuolta jotain nii ilmoitelkoot.
Jos joku täältä Turun suunnalta kaipaa tuolta jotain nii ilmoitelkoot.
Myyty!
Viimeksi muokannut Asdrubael, Ti 10.03.2015 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Noniin, nyt on Shiftari-nerffistä kimpaantuneiden tilaisuus päästä kiinni edelleen kunnolla toimivaan faktioon \o/Poultra kirjoitti:Omistatko ison Khador/Trollbloods/Circle Orboros/Skorne/Gatormen armeijan, jonka olisit kiinnostunut vaihtamaan (välirahalla tai ilman) todella isoon Cryx-armeijaan? Jos vastaus on kyllä, laittele YV:tä, niin katsellaan josko saataisiin kauppoja aikaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- Cor Leonis
Laitoin YV.Poultra kirjoitti:Omistatko ison Khador/CoC/Trollbloods/Circle Orboros/Skorne/Gatormen armeijan, jonka olisit kiinnostunut vaihtamaan (välirahalla tai ilman) todella isoon Cryx-armeijaan? Jos vastaus on kyllä, laittele YV:tä, niin katsellaan josko saataisiin kauppoja aikaan.
Edit: Lisätään vielä Convergence of Cyriss tuohon listaan.
Pora on miehen sielu.
kuten ylhäällä jo mainittu, nämä menivät.
Viimeksi muokannut Kehveli, Ti 24.02.2015 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
reindeerman
Olisi kolossaaleja hakusessa. Jos löytyy seuraavia: Judicator, Kraken, Conquest tai Hyperion, ja olet halukas luopumaan tällaisesta, laittakaa minulle YV:tä.
myykää joku mul cryxii
...nice nice...
Myykää joku mulle khadorii...
Myykää joku mulle khadorii...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
osta mika all-in-one -boxi, aivam bäälikkö!
Koo ei se paska olis...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Ostettais:
pieni Cygnar tai Scyrah porukka, aloitukseen. Että ei mitään 200€ poppoota kerralla kiitos :)
Kymenlaaksossa tahi lähialueilla f2f kaupat mahdollista.
pieni Cygnar tai Scyrah porukka, aloitukseen. Että ei mitään 200€ poppoota kerralla kiitos :)
Kymenlaaksossa tahi lähialueilla f2f kaupat mahdollista.
-
Viimeksi muokannut Sopuli, To 16.04.2015 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Hakusessa Menothin figuja.
Jos haluat eroon jostakin, niin tarjoa YV:llä. Perus armeija jo löytyy, joten en välttämättä aivan kaikkea osta, mutta kauppaa voidaan aina käydä ;)
Jos haluat eroon jostakin, niin tarjoa YV:llä. Perus armeija jo löytyy, joten en välttämättä aivan kaikkea osta, mutta kauppaa voidaan aina käydä ;)