Smogcon 20-22.2 2015
- Ihme_apina
Re: Smogcon 20-22.2 2015
Yksi asia muuttunu. Yksi(1)..
Joka pelin tietty lopetit tuplateleportil ni oha sii si opettelemist ku eihä se lista tee mitää muut..
Joskus kruukeri heittää yhen TKn mut seki vaa et saa paremman ekan kivi-teleportin..
Joka pelin tietty lopetit tuplateleportil ni oha sii si opettelemist ku eihä se lista tee mitää muut..
Joskus kruukeri heittää yhen TKn mut seki vaa et saa paremman ekan kivi-teleportin..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Musta on jollain tavalla kyl mautonta vähätellä tota muutosta esim eKruegerin tapauksessa. Yks asia on muuttunut ja se on eKruegerin pelisuunnitelma. Sit pitäis kehittää uus ja treenata ja tuunata listaa sitäkin varten.Ihme_apina kirjoitti:Yksi asia muuttunu. Yksi(1)..
Se on eri asia miten usein tuplateleporttia käytti, mut se kuinka usein sillä uhkasi vastustajaa oli 100% peleistä. Suuri osa suunnitelmaa oli tuoda tosi vaikeesti tapettavat stealthikivet eteen, pitää taaempana toisissa kivissä joku murhaaja. Sitä ei aina tarvinnutkaan realisoida, mut kyl toi muutos antaa eKruegeria vastaan joku kymmenisen tuumaa turvallista tilaa lisää pöydällä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Oliks muuten smogconin keynotesta mitään käryä? Koska mahtaa olla ja mahdetaankohan sitä striimaa?
Ps. Anteeks ett katkasin teiän bradigusmetan täs smogcontopicis.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
eKruegermetan. Sisälukutaito, pliis?TheEmu kirjoitti:Oliks muuten smogconin keynotesta mitään käryä? Koska mahtaa olla ja mahdetaankohan sitä striimaa?
Striimistä ei oo mitään tietoa. Eiköhän siitä tuu info täs jossain vaiheessa. Se tuli yllätyksenä tolle järkkärillekin ja se nyt sumplii. Varmaan superkiva yllätys ku nyt ei muutenkaan ois hommaa. ;)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ok, the keynote will be shown at 20:30 on Friday evening in the Royal Suite.
it will then be repeated at 23:00 to allow the comp guys a chance to see it before the MNM.
It will be going up on the PP youtube channel also.
Hopefully that works for as many of you as possible.
Cheers
Jon.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Onnea peleihin!
Ottakee kuvii ja tehkää siistei rapsoi jos ehditte. :)
Ottakee kuvii ja tehkää siistei rapsoi jos ehditte. :)
Rats keep running!
juu, Onnea peleihin.
-
Der Dexter
Kiva huomata että jos sattuis pääsemään masterissa jatkoon, niin sitten tartteis 3. Listan jatkokierroksille...
Onneksi 2/3 napeista lojuu kertsillä.
Onneksi 2/3 napeista lojuu kertsillä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Eiks 2015 masters oo kahden listan setti? Vai pläigiiks britit viel vuoden 1430 versioo?
Noh, Tatu, kyl sä voit vähän siimaa antaa.:)
Noh, Tatu, kyl sä voit vähän siimaa antaa.:)
Rats keep running!
Jos oisin tienny aikanaan että siirryn päivätöihin ni ois päässy mukaan pelailemaa. Nyt jäi kuitenkin smogit välistä :/
Briteis on onneks sen hintasta olutta et kaikki mukana olevat pelaajat varmaa pystyy pelaamaa turnaukset loppuun. Hyvät pelit kaikille!
Briteis on onneks sen hintasta olutta et kaikki mukana olevat pelaajat varmaa pystyy pelaamaa turnaukset loppuun. Hyvät pelit kaikille!
Jos joku haluaa livespämmiä niin heittäkää mulle tekstari ja lisään whatsapp ryhmään. Mun kännynumeron mätlokkaaminen tuskin on ongelma kellekään.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Sellasia päivityksiä kaipailisin et millä listoilla pelaatte mitäkin turnauksia? Toisaalta jälkeenpäin on ehkä mukavampi lukea rapsojen yhteydessä jos sellasia tulee.
Pitäiskö pistää joku veto pystyyn että pelaaks kaikki suomalaiset Kuhat turnaukset loppuun asti..?shoddie kirjoitti:kaikki mukana olevat pelaajat varmaa pystyy pelaamaa turnaukset loppuun
Oliks se muuten ihan tosi juttu ett kuhaviitta meni loppumetreillä puihin? Oon vähä pettyny.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Cacophonic
Wat?! En lähdekkää yksin Kreikkaa jossen saa kuhaviittaa.TheEmu kirjoitti:Oliks se muuten ihan tosi juttu ett kuhaviitta meni loppumetreillä puihin? Oon vähä pettyny.
Mitä spoilerei? Mitä figui myydää kaupas?
-
Cacophonic
https://www.youtube.com/watch?v=WwIbDW5VqOk
Siin on spoilerivideo juupituupista.
Siin on spoilerivideo juupituupista.
hail hydra!
Mä kuoleeeen. Koska noita saa ostaa ja mikä niitten fa on?
Mä kuoleeeen. Koska noita saa ostaa ja mikä niitten fa on?
-
Cacophonic
Trololo, olipa typerät keynotet. Ei mitään oikeesti uutta tälle vuodelle, ja videon paras anti oli tiivistetty kolmen sekunnin kuvakollaasiin.
No eKromac sentään näytti kivalta.
No eKromac sentään näytti kivalta.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Cacophonic
Meinas unohtuu.TheEmu kirjoitti:No eKromac sentään näytti kivalta.