Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Seutu)
Re: Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Se
onnistuu jos molja pääsee happeen tulemaan ens sunnutaina tosin mulle tulee kiire et saan arvonta lipun
- Hammerheart
Mun ja vd:n peli näyttää siirtyvän johonkin tulevaisuuden hetkeen, kun molemmilla on ollut hieman kiirusta ja vd painuu Alpeille. Tämä ei kuitenkaan liene mikään katastrofi vaan voinemme ottaa matsin jossain kohtaa helmikuu-maaliskuu-akselia?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Oisko vaan parasta, että otetaan yks lisäviikko tälle ekalle kierrokselle? Kukaan muu ku minä ja Fiend ei ole kuitenkaan tainnut peliä pelata vielä?
Tulevana sunnuntaina ei kyl pääse Happeen pelailemaan. Hieman liikaa puuhaa tälle viikolle kertynyt.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Mitä luultavammin joo.Myyra kirjoitti:Oisko vaan parasta, että otetaan yks lisäviikko tälle ekalle kierrokselle? Kukaan muu ku minä ja Fiend ei ole kuitenkaan tainnut peliä pelata vielä?
Something something Dangerzone!
Mitenkäs meijän uudet paritukset menee?
Ne o nyt sääntödokkaris.Fiend_ kirjoitti:Mitenkäs meijän uudet paritukset menee?
Check.Myyra kirjoitti:Ne o nyt sääntödokkaris.Fiend_ kirjoitti:Mitenkäs meijän uudet paritukset menee?
Tokan kierroksen peli pelattu.
Jack Daw vs. Ophelia on nyt alta pois. Mitenkä menee muiden pelit?
Jack Daw vs. Ophelia on nyt alta pois. Mitenkä menee muiden pelit?
toisen kieroksen strategia olis kiva saada niin sit vois sopia peliä todenäköisesti pyrimme meidän pelin HammerHeartin kanssa pelaamaan ensi viikon tiistaina
Tokan kierroksen strategia on Guard the Stash. Sama pooli kun pysyy niin tuskinpa väliä, että sen täällä kertoo.
- Hammerheart
Viiksien vartiointi, tuo tavoitteista jaloin.Fiend_ kirjoitti:Tokan kierroksen strategia on Guard the Stash. Sama pooli kun pysyy niin tuskinpa väliä, että sen täällä kertoo.
Tyhmä kysymys, mutta miten tuo Scheme pooli määräytyy?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Taidanpa päivittää tämän tuonne sääntödokkariinkin oikein, kun ihmiset sitä kuitenkin niin paljon lukevat.Molja kirjoitti:Tarkoitus olisi seuraavanlainen tulevia pelejä varten: Me ilmoitamme strategian, ja pelaajat itse arpovat schemet siinä vaiheessa, missä sopivat. Mitä poolin tarkistamiseen tulee, niin jokainen laittaa listauksen poolistaan mulle YV:llä. Minä siis tulen pitämään näistä kirjaa. Strategian taas saa sitten paluupostissa. Tämä sen takia, että ihmiset hieman laiskasti päivittivät viimeksi sitä listausta( minä mukaan lukien). Toiseksi, kukaan ei pääse metaamaan omaa pooliaan etukäteen myöhempiaä vastustajia vastaan. Hieman jännitystä pitää olla. :)
Hahahahahaha! Ei hemmetti.. Viiksien vartiointi! Good one!Hammerheart kirjoitti:Viiksien vartiointi, tuo tavoitteista jaloin.Fiend_ kirjoitti:Tokan kierroksen strategia on Guard the Stash. Sama pooli kun pysyy niin tuskinpa väliä, että sen täällä kertoo.
Tyhmä kysymys, mutta miten tuo Scheme pooli määräytyy?
Flippaatte schemet ite peliä ennen.
- Hammerheart
Mähän sanoin, että se on tyhmä kysymys!
ROUND THREE. FIGHT!
Eli eilisestä lähtien on saanut alkaa pelata kolmannen kierroksen pelejä. Jokainen flippaa omiin peleihinsä deploymentin ja schemet. Strategia on tuossa alla mun poolin lisäksi. Jokainen sitten muistaa laittaa mulle YV:nä tuon oman poolin lisäyksen.
Strategia: Headhunter
Moljan poolin lisäys: Friekorps trapper /6
Eli eilisestä lähtien on saanut alkaa pelata kolmannen kierroksen pelejä. Jokainen flippaa omiin peleihinsä deploymentin ja schemet. Strategia on tuossa alla mun poolin lisäksi. Jokainen sitten muistaa laittaa mulle YV:nä tuon oman poolin lisäyksen.
Strategia: Headhunter
Moljan poolin lisäys: Friekorps trapper /6
Auts, toi kaveri tulee vähän myöhässä peliin. :D Tosta ois ollu iso apu Gremlineitä vastaan.Molja kirjoitti: Moljan poolin lisäys: Friekorps trapper /6
- Hammerheart
Mun arvio on, että se tulee yhden pelin liian aikaisin peliin -_-Fiend_ kirjoitti:Auts, toi kaveri tulee vähän myöhässä peliin. :D Tosta ois ollu iso apu Gremlineitä vastaan.Molja kirjoitti: Moljan poolin lisäys: Friekorps trapper /6
Mitä? eikö pojat tykkää mahdollisuudesta kohdata kahta trapperia yhtä aikaa? Ihme sakkia...
Haha. Niinpä! Ihme sakkia. :DMolja kirjoitti:Mitä? eikö pojat tykkää mahdollisuudesta kohdata kahta trapperia yhtä aikaa? Ihme sakkia...