Tämmöstä tekis mieli kokeilla, melkein onnistuiski "pienellä" proxytyksellä. Tomcatteina voin käyttää vaikka prowlereita, Valeryaksi kelpaa Zoe, Intruderiin käy Grenzer Icestormista, Moraniksi vaikka nomadien spec ops äijä. Wildcatiksi vaikka Icestormin Spektr. Jaguarit on vähän kysymysmerkki, Morlockit muuten kävis mutta kun mulla on vain neljä niitä. Olisko vinkkejä mitkä sopis hyviks proxyiks Jaguareille? Mieluiten tietenkin helposti saatavilla, vähintään 5 äijää ja mieluummin halvempia kuin CB:n kama.
Gecko, Alguacile ja botit löytys valmiina.
Combat Group 1 Orders: 9
Corregidor Jaguars » Light Shotgun, Smoke Grenade SWC:0.0 Cost:13
Corregidor Jaguars » ADHL, Panzerfaust SWC:0.5 Cost:13
Corregidor Jaguars » Chain Rifle, Smoke Grenade SWC:0.0 Cost:10
Vertigo Zond » Smart ML SWC:1.5 Cost:18
Reaktion Zond » HMG SWC:1.0 Cost:26
Tomcat » Doctor + 1 Zondcat SWC:0.0 Cost:26
Moran, Masai Hunter » (Forward Observer) KrazyKoalas (2)SWC:0.5 Cost:22
Combat Group 2 Orders: 7
Valerya Gromoz » Hacker (Hacking Device) SWC:0.5 Cost:22
Alguacil » Hacker (Hacking Device) SWC:0.5 Cost:18
Tomcat » Engineer SWC:0.0 Cost:22
Gecko » Mk12, Chain-colt SWC:1.5 Cost:55
Wildcat » Lieutenant SWC:0.0 Cost:19
Transductor Zond » Flash Pulse, Sniffer SWC:0.0 Cost:8
Transductor Zond » Flash Pulse, Sniffer SWC:0.0 Cost:8
Total SWC: 6.0 Total Points: 300
Generated with Infinity Pool
16 orderia listassa jossa on vieläpä TAGi ja 5 spesialistia plus linkkitiimi. Jaguarit käytännössä osuu savullansa aina, PH13 +3 range, +3 link team = PH19 ja burst 2. Linkkitiimibonuksen puuttuminen lähistelystä ei haittaa, niillä on luonnostaanki aika hyvät statit lyömiseen ja niiltä löytyy myös käytännöllinen E/M CCW tagien ja heavy infantryn metsästämiseen. Voihan toki sen linkin rikkoakin sitten jos on saanut useamman äijän kiinni lähikseen >:)
Valerya laittaa Reaktion Zondille marksmanshipin, Alguacile laittaa Vertigolle enhanced reactionin. Wildcat, Gecko, Valerya ja Alguacile laitetaan sitten lopuksi coordinated orderilla suppressive fireen ja Moran laitetaan omalla orderillaan suppressiin. Tomcatit tulee kentälle vain tarvittaessa, ilman niitäkin listassa on kuitenkin vielä 14 orderia. Transductorit vain generoi ordereita, kun ei ole sensoria listassa.
Pitäs olla ihan hyvä board control vaikka Armory skenaarioon. Suurin ongelma on ehkä siinä, että melkein kaikki spesialistit on kakkosgroupissa, mutta siihenkin on syynsä.
Corregidor Jaguar spämmiä
- Dr. Icchan
- Viesti:
Re: Corregidor Jaguar spämmiä
Hyvän oloinen Corregidor lista. Mainitsit Intruderin mutta sitä ei listassa olekkaan? Tykkäisi jaguaarien savusta. Wildcat lt on aika selviö. Itse en ole vakuuttunut Vertigosta, mutta eipä se kalliskaan ole, pitää testailla itsekkin enemmän. Tuo Jaguar linkki näyttää paperilla niin hyvältä diililtä, että monesti miettinyt mikä juju siinä on takana! Itse en ole kokeillut vielä, mutta frenzy varmaankin voi aiheuttaa harmaita hiuksia.
Soi viulu
- Dr. Icchan
- Viesti:
Re: Corregidor Jaguar spämmiä
Hmm.. olin omassa mielessäni laittanut sinne Intruderin, se näköjään jäi sinne mieleen pelkästään. Noh, helpompi proxyttää. Olis vaan ollu hyvä combo Jaguarien savujen kanssa.Jeijo kirjoitti:Hyvän oloinen Corregidor lista. Mainitsit Intruderin mutta sitä ei listassa olekkaan? Tykkäisi jaguaarien savusta. Wildcat lt on aika selviö. Itse en ole vakuuttunut Vertigosta, mutta eipä se kalliskaan ole, pitää testailla itsekkin enemmän. Tuo Jaguar linkki näyttää paperilla niin hyvältä diililtä, että monesti miettinyt mikä juju siinä on takana! Itse en ole kokeillut vielä, mutta frenzy varmaankin voi aiheuttaa harmaita hiuksia.
Frenzyyn on tullut totuttua (huonosti) jo Riot Grrlien kanssa. Niin kauan kun ne pysyy linkissä niin siitä impetuouksesta ei ole haittaa. Ja nehän ilmeisesti muuttuu vain normi impetuoukseksi, niin ne on aika kivutonta canceloidakin jos linkki rikkoutuu.