Otaniemes asun. Voin ottaa siint jonkuu nopeen bussin tai jos viititte hakee tms.petskules kirjoitti:Nyt meil on kolme henkeä autossa, et kaipa sinne vielä mahtuis. En toki tiedä missä autossa. Selvinnee viimeistään ensi torstain peli-illassa.nice2beatU kirjoitti:Onks pk seudult lähös mikää näköst kyytii mis ois tilaa?
Tampereen kevätoffensiivi Warmachine-hordes turnaus 7-8.3
- nice2beatU
Re: Tampereen kevätoffensiivi Warmachine-hordes turnaus 7-8.
Skorne is love, Skorne is life.
Espoolaisten autoilureitti on siis:
07:25 Nöykkiö
07:40 Otaniemi (Saisinko Tuomas sun osoitteen kiitos? Jos hukkasit mun numeron se on siis o4o-77o 5633)
07:50 Leppävaaran asema (eikö Jani ja H-P päässeetkin tänne ihan OK, mulla huutaa Jani jotenkin Tapiolaa nyt mielessä..??)
...
10:00 Hatanpään valtatie, Tampere
10:30 Profit!
07:25 Nöykkiö
07:40 Otaniemi (Saisinko Tuomas sun osoitteen kiitos? Jos hukkasit mun numeron se on siis o4o-77o 5633)
07:50 Leppävaaran asema (eikö Jani ja H-P päässeetkin tänne ihan OK, mulla huutaa Jani jotenkin Tapiolaa nyt mielessä..??)
...
10:00 Hatanpään valtatie, Tampere
10:30 Profit!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Sir T0inen
Ovipuhelimen numero puuttuu täältä. Se on 046-591o174
-
Sir T0inen
Kiitoksia pelaajille, että jaksoitte tulla pelaamaan.
Kävipä sellainen eeppinen moka, että ainoat viralliset tulokset ovat terolla rankingia varten, joten vedetään ulkomuistista loppusijoitukset.
1. Pauli
2. Aleksi (Ville P. luovutti pelin ja kakkossijan, koska käsky kävi muualle.)
3. Tuomas
4. Tero
5. Samu
6. H-P
7. Antti
8.Leevi
Jaettu 9. Ville P. ja Lauri
Loppuja en muista.
#nonytonpaskastijärkätty #miksiainapizzaa
Kävipä sellainen eeppinen moka, että ainoat viralliset tulokset ovat terolla rankingia varten, joten vedetään ulkomuistista loppusijoitukset.
1. Pauli
2. Aleksi (Ville P. luovutti pelin ja kakkossijan, koska käsky kävi muualle.)
3. Tuomas
4. Tero
5. Samu
6. H-P
7. Antti
8.Leevi
Jaettu 9. Ville P. ja Lauri
Loppuja en muista.
#nonytonpaskastijärkätty #miksiainapizzaa
- Cor Leonis
Kouvostometan ylivoimainen triplavoitto, kiitti turnausjärkkärille ja vastapelaajille (paitsi Terolle) kivoista peleistä ja tapahtumasta, tulen taas seuraavan kerran kun järkätään. Arkadius 3/0 ja 15 control pointtia kolmesta pelistä, possut OP ja Maelok kans.
#minionitOP #venomassassination #mikspizzaa
#minionitOP #venomassassination #mikspizzaa
Pora on miehen sielu.
Otin kuvan tuloslapusta joten tässä tulokset:
1. Pauli
2. Aleksi
3. Tuomas
4. Tero
5. Samu
6. H-P
7. Antti
8. Lauri
9. Pekka
9. Leevi
11. Ville
12. Arttu
12. Jani
14. Juho
15. Simo
16. Juha
Pauli täysissä voitoissa, sijat 2-5 3:ssa voitossa (ensimmäinen TB oli CK)
1. Pauli
2. Aleksi
3. Tuomas
4. Tero
5. Samu
6. H-P
7. Antti
8. Lauri
9. Pekka
9. Leevi
11. Ville
12. Arttu
12. Jani
14. Juho
15. Simo
16. Juha
Pauli täysissä voitoissa, sijat 2-5 3:ssa voitossa (ensimmäinen TB oli CK)
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- GreenMeanie
Juu. Multa pahoittelut Leeville, saatiin väärää inffoa muureista ja heittämisestä, reilulla pelillä oisit muistaakseni voittanu. Ja Samulle päinvastaset vaik ansaitsitki tän viime Turun pelin perusteel.
Voisko Aleksi vielä laittaa listansa mulle ni laitetaan tonne plokii?
Voisko Aleksi vielä laittaa listansa mulle ni laitetaan tonne plokii?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Huomasin just että mut saa diskata turnauksesta kusettamisen takia. Outridereilla ei ole sprayssa crit:stationaryä, vaikka pelasin niitä siten. Eipä sillä finaalissa niin väliä ollutkaan koska tein stationaryksi vaan 3 krokoa, mutta Samua varmaan harmittaa sen ilman spiritiä ja mindia ollut woldguardian, joka ois tehny moniakin eeppisiä tekoja yhdessä hiparissa jos ois saanu aktivoitua.
H-P:n voi diskaa kanssa, koska sen ois pitäny tuoda mulle se kortti. Ja Tatun koska ne on oikeesti sen kortit, eikä H-P:n.
Pahoittelut kaikille mun eSorschaa vastaan pelanneille (paitsi Paulille).
H-P:n voi diskaa kanssa, koska sen ois pitäny tuoda mulle se kortti. Ja Tatun koska ne on oikeesti sen kortit, eikä H-P:n.
Pahoittelut kaikille mun eSorschaa vastaan pelanneille (paitsi Paulille).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Sir T0inen
Voi jumal... ensin tarjoo tuomarille kaljaa, että menee kusetukset läpi ja sitten tunnustaa. Kyllä tästä hyvästä hylätään. Ps. Samu, olisitko Paulin antanut pelata possuja? Voidaan pitää moraalisena turnausvoittona possuille, jos samu olisi hyväksynyt possuilla pelaamisen.
Moraalinen turnausvoitto possuilla? Ei hyväksytä, pitää tapahtua ennen kuin hyväksytään :DSir T0inen kirjoitti:Voi jumal... ensin tarjoo tuomarille kaljaa, että menee kusetukset läpi ja sitten tunnustaa. Kyllä tästä hyvästä hylätään. Ps. Samu, olisitko Paulin antanut pelata possuja? Voidaan pitää moraalisena turnausvoittona possuille, jos samu olisi hyväksynyt possuilla pelaamisen.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- Cor Leonis
On tää julma maailma, oon jo kaks turnausta voittanu possuilla ja silti mun possu mestaruutta ei hyväksytä. Täl kertaa en ees hävinny possuilla!
Haistakaa ***** t. Kikki Hiiri
Pora on miehen sielu.
- GreenMeanie
Sä oot voittanu turnauksen possuil sitku oot voittanu turnauksen possuil. Emmä tiiä mut finaalissa jotenki sun possu krokdocit ja possumaelok näytti jotenki liskomaisilt.Cor Leonis kirjoitti:On tää julma maailma, oon jo kaks turnausta voittanu possuilla ja silti mun possu mestaruutta ei hyväksytä. Täl kertaa en ees hävinny possuilla!
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Vitsi mikä konversioidea. Possumaelok ja possu-posset.GreenMeanie kirjoitti: Sä oot voittanu turnauksen possuil sitku oot voittanu turnauksen possuil. Emmä tiiä mut finaalissa jotenki sun possu krokdocit ja possumaelok näytti jotenki liskomaisilt.
Posselle löytyy figutkin jo valmiina Wrath of Kings-pelistä:JArrow kirjoitti:Vitsi mikä konversioidea. Possumaelok ja possu-posset.GreenMeanie kirjoitti: Sä oot voittanu turnauksen possuil sitku oot voittanu turnauksen possuil. Emmä tiiä mut finaalissa jotenki sun possu krokdocit ja possumaelok näytti jotenki liskomaisilt.

Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.