[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Mites, raahautuuko porukkas paikalle huomenna?
Enköhän oo siinä viiden maissa paikalla. Pitänee jopa pelata masiinaa, kun blodispeli siirty.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä tuun kolmeksi, joten ovet auki silloin.
Hoi, aktivoiduin tuossa kuukausi sitten taas maalailemaan vanhoja WM/H -figujani 5 vuoden hiatuksen jälkeen, ja ajattelin josko sitä kävisi kokeilemassa pitkästä aikaa miten pelailu nappaa(Vaikka tässä bloodborne eilen julkaistiinkin). Saakos huomenna(tänään) pyrähtää ulkopuolisena paikalle?
Varoituksen sanana tosin että vaikka on sääntöjä vähän palautunut mieleen niin on kyllä näin pitkän tauon jälkeen aika ruosteessa vielä. Huominen olisi itsellä pitkästä aikaa vapaa, niin pääsisin paikalle milloin tahansa siellä sitten ovet auki olisivatkin :P
Varoituksen sanana tosin että vaikka on sääntöjä vähän palautunut mieleen niin on kyllä näin pitkän tauon jälkeen aika ruosteessa vielä. Huominen olisi itsellä pitkästä aikaa vapaa, niin pääsisin paikalle milloin tahansa siellä sitten ovet auki olisivatkin :P
Tervetuloa. Ja kolmelta tosiaan jo ovet aukeavat.Rasmus- kirjoitti: Saakos huomenna(tänään) pyrähtää ulkopuolisena paikalle?
Meillä on tänään ilmaista viinaa töissä. Vaihtoehtoisesti voin tulla sinne pelaamaan Fanaan liittymättömiä treenipelejä Bradiguksella yhtä sen paskinta matsia vastaan missä mulla ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla saumaakaan.
Mulla voi kestää tänään tulla paikalle.
Mulla voi kestää tänään tulla paikalle.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä en kyl nyt yhtään arvosta tota. Kauheen nihkee asenne sulla.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Tuun sit mestoille siinä kolmen aikoihin, tänään ois kiva ku sais vaik kaksikin peliä pelattua.
Mitenkäs muuten, osaakos joku teistä kertoa onko siinä jossain lähistöllä mitenkä (ilmaisia)parkkipaikkoja? Vai kannattaako ennemmin julkisilla tulla paikalle
Kadun varressa talon edessä on yleensä ollut tilaa, joten auton kanssa pääsee hyvin.Rasmus- kirjoitti:Mitenkäs muuten, osaakos joku teistä kertoa onko siinä jossain lähistöllä mitenkä (ilmaisia)parkkipaikkoja? Vai kannattaako ennemmin julkisilla tulla paikalle
Toimistoaikaan voi tosin olla vähän enempi käyttöä noille varsinkin ihan vieressä, mutta eiköhän sitä vähintään naapurikortteliin jonnekin mahu.JArrow kirjoitti:Kadun varressa talon edessä on yleensä ollut tilaa, joten auton kanssa pääsee hyvin.Rasmus- kirjoitti:Mitenkäs muuten, osaakos joku teistä kertoa onko siinä jossain lähistöllä mitenkä (ilmaisia)parkkipaikkoja? Vai kannattaako ennemmin julkisilla tulla paikalle
Voi olla että tulevina viikkoina pelataan IKRPG (Unleashed) demo -ja testipelejä. Ne joita kiinnostaa, älkööt lukeko etukäteen Adventure Kitin tai netistä ilmaiseksi löytyvän "Fools Rush In" -setin skenuja.
Voi olla, että skenuja myös modataan tarpeen mukaan jos ei niissä muuten lisäännytä tarpeeksi.
Voi olla, että skenuja myös modataan tarpeen mukaan jos ei niissä muuten lisäännytä tarpeeksi.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Hieman myöhäsä, unohtui että keskusta ihan jumissa tähän aikaan
Huomenna ovet auki klo 15.
- GreenMeanie
Mä tuun suoraan koulust neljän jälkee.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tuun viideksi pelaamaan Blodismatsin ja sen jälkeen masiinaa...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Hoi! Pääsisin huomenna taas paikalle kun vapaapäivä. Voin koittaa vaikka tulla kolmeksi, niin ei tarvitse neljän ruuhkassa istuskella. Tälläkertaa tosiaan niitä nappeja sit mukaan senverran että voi 50 pisteen listojakin rakennella :P
Ei pääse tänään.
Me tullaan joonaksen kanssa joskus neljän jälkeen.
Mä tuun kolmen jälkeen tönimään Legioonaa. Pitää tosin vähän kuuden jälkeen jo lähteä.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu