"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Re: Smaxxin maalausputki: Siirtyi !

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
smaxx
Valvoja

Re: Smaxxin maalausputki: Lisää Wood Elffejä, WIP Rangereit

Viesti Kirjoittaja smaxx »

warhamer116 kirjoitti:tykkään maalauksesta *_*
Tulee mieleen sellainen syvän lehtimetsän haltijapoppoo. Tuo tumman vihreä toimii!

Ainoastaan aro/aavikkobasetus häiritsee, teleportattiinko nämä heput metsästä Chaos Wastesiin?
Ne on ihan snadisti kesken ja saattaa pikkasen vaalentua :) Jossain vaiheessa sain sellaisen kuningasidean, että beissaan mun kaikki fabaukot samalla lailla siltä varalta että tulee Unboundia ja liittolaisjuttuja, siitä toi beissi. Joka sekin on toki kesken...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
smaxx
Valvoja

Re: Smaxxin maalausputki: Wild Wood Rangers !

Ja maailma on taas 10 maalattua figua parempi :)

Maalauscount 2015 - 114 figua and counting up...
- Jalkaväki 74
- Ratsuväki 39
- Koneet : 1

Nuo mainiot, juustoisat ja varmasti voiton takaavat Wildwood Rangerit on maaleissa

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tossa kun on tullut välillä maalattua noita historic -figuja, niin pääsi unohtumaan miten paljon yksityiskohtia figuissa voi ollakaan :) Pirun nättejä figuja, mutta kaikennäköistä gemiä piisaa. Mutta siisti unitti, ja nyt se on maalattu. Seuraavaksi vois tehdä Durthun, ja sitten taas muslimeja ja neukkuja tekemään... Paitsi jos tekisi inventaarion ja maalaisi välillä vähän 15 millisiä...
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jotenkin tiheän metsän siimeksessä liikkuminen tollasten isojen miekkakirveiden kanssa tuntuu hieman kornilta ajatukselta... mitä sä muuten käytät ruohotuppoina?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Silveri kirjoitti:Jotenkin tiheän metsän siimeksessä liikkuminen tollasten isojen miekkakirveiden kanssa tuntuu hieman kornilta ajatukselta... mitä sä muuten käytät ruohotuppoina?
Saati sitten tuon lippusalon kanssa ;)

Mutta nuo kirveet on taipuisaa haltiterästä ja varret pajua, niin ne vaan notkeillaan ohi oksien ja kantojen!

Hauskannäköisiä nuo suomulannevaatteet - onko ne mistä väreistä koostuvia?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
smaxx
Valvoja

Silveri kirjoitti:Jotenkin tiheän metsän siimeksessä liikkuminen tollasten isojen miekkakirveiden kanssa tuntuu hieman kornilta ajatukselta... mitä sä muuten käytät ruohotuppoina?
No siis ylipäänsä noi kirveet on siis aivan psykedeeliset kooltaan :) Mietippä minkä kokoiset ne oikeasti on mittasuhteiltaan, vastaisi tollasta kaksimetristä teräasetta ja painoa olisi paljon vaikka olisi miten haltiaterästä. Mutta noi on just mun 12 vuotiaan poitsun estetiikan tajuun sopivia, mitä isompi ase sen parempi haltia...

Ruoho on Army Painterin tuftia, niitä on tossa boksissa joka lajia, ja sieltä laittelen baseen mikä aina sattuu miellyttämään.
Nopat ja Taktiikka Ry
smaxx
Valvoja

Hammerheart kirjoitti:Hauskannäköisiä nuo suomulannevaatteet - onko ne mistä väreistä koostuvia?
Juu, väri on samaa kuin tuolla lipussa, Zandri Dustia. Ensin väri, sitten joku washi - olisikohan Sepia, ja sitten highlightia vaalennetulla Zandrilla. Ihan kiva tommonen kellertävän beessi väri.
Nopat ja Taktiikka Ry
Silveri

smaxx kirjoitti:No siis ylipäänsä noi kirveet on siis aivan psykedeeliset kooltaan :) Mietippä minkä kokoiset ne oikeasti on mittasuhteiltaan, vastaisi tollasta kaksimetristä teräasetta ja painoa olisi paljon vaikka olisi miten haltiaterästä. Mutta noi on just mun 12 vuotiaan poitsun estetiikan tajuun sopivia, mitä isompi ase sen parempi haltia...
Ei se paino, mutta se tasapaino... Ihmettelen, ettei noilla rangereilla ole yhtä isoa habaa kuin barbaareilla tai kääpiöillä - toi muusikko etenkin on erittäin korni.
Calawale

Viesti Kirjoittaja Calawale »

Ne ei ole ehkä kirveitä, vaan jonkinlaisia kirveen näköisiä lippuja..
Ja me muistaen sankariaikaa
Sadun tenhoon tunnemme taikaa
http://lansikairanhurmeinenblogi.blogspot.fi/
Silveri

Toi lippuajatus tekisi noista kyllä sinänsä toimivampia tuon liikuteltavuuden suhteen... kaiken muun kustannuksella. Ihmettelen kuitenkin mitä IHMETTÄ GW:n päässä on liikkunut, kun nuo figut suunnittelivat... virallisestihan nuo ovat 'glaiveja', joka noin yleisesti ottaen on miekkaterä kepin nokassa - ei tosin välttämättä yhtä tasapainoinen kuin naginata. Kyseessä on kuitenkin keihäsase, kun nuo näyttävät enemmän kirveen ja miekan äpärälapsilta (eikä keihään ja miekan äpärältä, kuten sen pitäisi periaatteessa olla). Jollain high-elffeillä voisivat oikeastaan toimiakin, mutta jos tässäkin kyseessä on metsänvartijoiden/samoojien eliitistä, jotka nimensä mukaisesti viettävät aikaansa pääasiassa metsässä, tulee ahtaassa paikassa turvauta ensisijaisesti lyhyempiin aseisiin (ja taistelutantereella on järkevintä käyttää asetta, jonka tuntee parhaiten).

Itse pitäisin loogisempana 2 x lyhyen miekan ja (lyhyen/keskipitkän) jousen yhdistelmää, joka kieltämättä on öbaut niin kliseinen kuin olla ja voi... tai sitten heittokeihästä, joka sekin on kuitenkin vähän kömpelö taas avoimella taistelukentällä ja toisaalta vähän hankala metsässäkin. Heittokirveet tosin voisivat vielä toimia... mutta tuo 'glaive':ksi nimitetty hirviö? Ei... eieieieiei...

Siis hyvin nuo on maalattu ja on varmaan tosin kovia haltijoita poikasi mielestä, mutta miekkailuharrastajaa sattuu päähän.
smaxx
Valvoja

Re: Smaxxin maalausputki: Ryssät taisteluvalmiudessa !

Nyt on operaatio Berliini, eli loppusodan ryssät pelikunnossa ! Eli ensimmäiset 50 ukkelia (mukaan lukien tykin miehistö). Lisää on tuolla puolivalmiina, samoin T34 teossa yms. Mutta on ne kauniita :

11 uutta taistelijaa valmiina totteleman Zukovin käskyjä :
Kuva

Yrmyt on tosissansa :

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Anti tank -tussari vaatii vielä vähän viimeistelyä :
Kuva

Koko 50 ukkelin kasa :
Kuva

Nyt on olo onnellinen, näillä voisi vaikka kokeilla keskiviikkona tai ens viikon keskiviikkona pelata ! T34:kin on tossa viimeistelyssä.

Maalauscount 2015 - 125 figua and counting up...
- Jalkaväki 85
- Ratsuväki 39
- Koneet : 1
Nopat ja Taktiikka Ry
smaxx
Valvoja

Re: Smaxxin maalausputki: WIP Durthu in Action !

Durthu on vielä vähän vaiheessa, mutta kävi jo pätkimässä High Elffejä !

Kuva

Kuva

Kuva

Kaikkien odotusten vastaisesti Durthu selvisi taistelusta hengissä, pääsi closikseen asti, ja vieläpä nirhasi tuli-feenixin + pari muuta unittia High Elffejä ! Tätä onnen päivää :)

Vielä tossa on laitettavaa, mutta jo nyt näyttää hyvältä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Calawale

Hieno fantasia-entti. Siis oletuksella, että entit eivät edusta fantasiaa. Tekisi mieli liimailla päälle hieman hiekkaa ja drybrushailla sitä sammaleeksi.
smaxx
Valvoja

Calawale kirjoitti:Hieno fantasia-entti. Siis oletuksella, että entit eivät edusta fantasiaa. Tekisi mieli liimailla päälle hieman hiekkaa ja drybrushailla sitä sammaleeksi.
Tää on jotain ihan muuta kuin Puuparta lotrista :) Vauhdikas ja dynaaminen hirviö, joka ei todellakaan ehdi sammaloitumaan. Durthuhan on hurja kaveri lähiksessä, ainoa ongelma on pitää se hengissä sinne asti, ja viitosen liike ei tosiaankaan tee hommaa helpoksi... Olis nyt edes viitosen wardi, mutta ei.

Mulle toi tuo mieleen ensimmäisenä Hyperionin Shriken, tuon mystisen tuhon voiman.
Nopat ja Taktiikka Ry
smaxx
Valvoja

Re: Smaxxin maalausputki: Cryxiä !

Pakko kokeilla välillä jotain muuta, joten sutasin eilen tällasia :

Kuva

Nää nyt on vielä ihan alkutekijöissään, haen vielä tota väriteemaa. Näillä voi kuulemma pelatakin jotain, pitäis kattoa löytyskö näille jotain ihan käyttöäkin.
Nopat ja Taktiikka Ry
Calawale

Hienoa. Onko vihreä heijastus tynnyrinkyljessä airbrushattu vai ihan vaan penslattu tynnyrinruskean päälle?
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Hienoa jälkeä. Toisinaan huhtikuun alku voi paljastaa ihmisistä piileviä kykyjä.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

*viskaa omat menothit takaisin kaappiin*

jotkut vaan yksinkertaisesti osaa maalata. huh huh.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Aika taidokkaasti osasit valita kuvan, googlekaan ei löytänyt tuota kuvaa kuin yhdestä lähteestä. Pilana olis kyllä ollut parempi jos olisit valkannut jotain sci-fi figuja :)
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Quadruple facepalm

Ainiin, nyt on taas se aika vuodesta...
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Calawale

Kuravedeks meni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”