FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Mä voisin pelaa huomen tai tiistaina. EW mielellääni, tarvis saada japseille pelejä alle.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Maanantait sopisi tännekkin paremmin kuin tiistai. Uutena pelaajana olis kiva päästä pelaamaan paljon mutta tiistait on aina meikäläiselle No Show.
Okei, kartoitetaan tilannetta. Sopiiko maanantai kaikille hyvin? Toimisko joku vuoroviikoittain vaihteleva ajankohta? Mika taitaa kyllä olla muutenkin aina maanantaisin kerholla, niin että sisään pääsee kyllä ilman erillistä isännöimistä.
Ja voihan niitä pelejä toki sopia pelipäivien ulkopuolellakin. Olisiko moni tulossa nyt maanantaina?
Ja voihan niitä pelejä toki sopia pelipäivien ulkopuolellakin. Olisiko moni tulossa nyt maanantaina?
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Tänään ei kykene, liian nopea ajankohta, ensi maanantai 95%.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Mulle käy tänäänkin kyllä peli jos vaan saan vastustajan ja kerholle pääsee sisään vaan jotenkin. Voin kyllä huomennakin tulla jos tänään tulee vähä liian lyhyellä varoajalla. EW:tä siis mielellään.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Mulle ei maanantait oikeastaan käy koskaan. Tiistait parempia näin vakiovuorojen kannalta.
Huomenna olisin tulossa ja mieluiten EW:tä 1550pt.
Pelailla voin tosiaan kyllä muinakin päivinä ja avaimet on kerholle niin pääsee sisään.
Huomenna olisin tulossa ja mieluiten EW:tä 1550pt.
Pelailla voin tosiaan kyllä muinakin päivinä ja avaimet on kerholle niin pääsee sisään.
Nopat & Taktiikka Ry
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Noh, ei kai tosiaan ole kielletty tässä threadissa sopia muitakin päiviä. Japanialaiset olisi kyllä hauska kohdata, jotta saisi vähän tuntumaa.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Ok, eli pysytään nyt ainakin tällä viikolla tiistaissa. Näinhän se vaan on, että mikään vakiopäivä ei käy kaikille. Voisin kyllä tänään mennä muutenkin askartelemaan kerholle, jos Suolakala haluat matsata ylimääräisen kierroksen.
::EDIT:: Ja toki tulen myös huomenna. Kaikki aikakaudet käyvät.
::EDIT:: Ja toki tulen myös huomenna. Kaikki aikakaudet käyvät.
Viimeksi muokannut Sappi, Ma 30.03.2015 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä olen huomenna tulos kanssa. Uusi EW 1550 lista olisi kokeiluun.
Nopat ja Taktiikka Ry
Sappi ok. Oon varmaan 17 ja 17:30 maissa kerholla sitten =). Voi olla et tuun huomennakin, en oo vaan ihan varma et pääsenkö sillon.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
Ei joku sattumoisin olisi tulossa Fantsun ohi? Tarttisin pullon tai pari Gale Forcen pikaliimaa ja pari pussia niitä tavanomaisia pieniä magneetteja. Saat tilisiirtona heti korvauksen kerholla.
Ja Jussi, tuo ne romanialaisratsuväen upseerit, joista puhuttiin, jos voit.
Ja Jussi, tuo ne romanialaisratsuväen upseerit, joista puhuttiin, jos voit.
Ensi viikolla taas pelataan. Itse tulossa ainakin EW:llä taas paikalle.
Ollaanko vakiopäivää siirtämässä nyt tiistailta jonnekin? Nyt olisi mahdollisuus järjestellä vähän loppukevään ja kesän osalta aikatauluja uusiksi ja saisin maanantain tai tiistain väännettyä vapaaksi, mutta molempia tuskin saan vapautettua.
Ollaanko vakiopäivää siirtämässä nyt tiistailta jonnekin? Nyt olisi mahdollisuus järjestellä vähän loppukevään ja kesän osalta aikatauluja uusiksi ja saisin maanantain tai tiistain väännettyä vapaaksi, mutta molempia tuskin saan vapautettua.
Nopat & Taktiikka Ry
Mitä mieltä muut vakkarikävijät ovat? Kyllä se omasta puolesta onnistuu, mutta pienellä viiveellä. Olen suunnitellut kuutisen viikkoa eteenpäin työvuorot tiistaivuorojen mukaan.
Tiistailla mennään näköjään ainakin tällä kertaa vielä, ja tulossa olen.
Siirtelin työvuoroja ja olen nyt valmiudessa maanantaivuoroihin, jos niihin päädymme.
Siirtelin työvuoroja ja olen nyt valmiudessa maanantaivuoroihin, jos niihin päädymme.
Maanantait käy mulle yhtä hyvin kuin tiistaitkin. Eli voidaan kyl vaihtaa jos enemmän pääsee väkeä.
Tänään olen toki tulossa kanssa. Ehkä aavistuksen klo 17 jälkeen
Tänään olen toki tulossa kanssa. Ehkä aavistuksen klo 17 jälkeen
Nopat ja Taktiikka Ry
Keksittiin pelien tuoksinnassa siirtää pelipäivät maanantaille ellei se porukkaa suunnattomasti haittaa. Valitusaikaa ensi pelikertaan asti eli jos siirto ei herätä runsasta vastustusta niin seuraavat pelit maanantaina 27.4.
Nopat & Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Eikös 26.4. Ollut EW ETC pelipäivä? Siihen osallistun, eli 27.4. Ei toimi, muuten nostan hattua siirrolle.Nysse kirjoitti:Keksittiin pelien tuoksinnassa siirtää pelipäivät maanantaille ellei se porukkaa suunnattomasti haittaa. Valitusaikaa ensi pelikertaan asti eli jos siirto ei herätä runsasta vastustusta niin seuraavat pelit maanantaina 27.4.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Hieno homma, mulle maanantait käy paremmin. Milloin on seuraava pelipäivä?
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
Nysse kirjoitti:Keksittiin pelien tuoksinnassa siirtää pelipäivät maanantaille ellei se porukkaa suunnattomasti haittaa. Valitusaikaa ensi pelikertaan asti eli jos siirto ei herätä runsasta vastustusta niin seuraavat pelit maanantaina 27.4.
Pelaako kukaan enää Late Waria? Voisin tuoda itärintaman saksalaiset painalle x-määrällä pisteitä.