WTC-treenit (29.-30.8. Turuus)

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
TheEmu

WTC-treenit (29.-30.8. Turuus)

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Seuraava peliviikonloppu 29.-30.8. Ordon tiloissa Turussa.

---
Wanhaa kamaa:

Seuraava peliviikonloppu 15.-16.8. Noppakerhon pelitiloissa Helsingissä.

Seuraava peliviikonloppu 29.-31.5. Noppakerhon pelitiloissa Helsingissä ja 5.-6.6. Ordon tiloissa Turussa.

Seuraava peliviikonloppu 2.-3.5. Ordon pelitiloissa Turussa.
1) Mietiskeltiin että alotettais taas paukuttaa WTC-treenipäiviä. Oisko Mika Ketolan ja Ropeconin väli sopiva aika? Esimerkiks toi 2.-3.5. niin sais dodgettua Kouvolan turnauksen päällekkäisyyden? Onko Vapun läheisyys ongelma?

WTC-treenipäivä tarkoittaa tässä siis kaikille avointa WM/H-pelipäivää, joka kuitenkin keskittyy kilpailulliseen pelaamiseen. Vaikka treenipäivien pääkohderyhmä taitaa olla vanhahkot masinistit, niin ei uudempiakaan pelaajia väheksytä, kunhan vaan ollaan pelaamassa "kovaa ja tosissaan". (Saa muuten keksii fiksummankin nimen ku pelkkä wtc-treenipäivä, mä oon aika huono näitten kanssa.)

2) WTC-valitsijamiehet haluaa tarjota wtc-karsijoille mahdollisuuden näyttää metaamisen osaamisen ja innokkuuden, vaikka ei olisi päätynyt valitsijoiden kanssa samaan tiimiin kevään tiimiturnauksissa. Niinpä ehdotammekin, että kukin karsija voisi palauttaa listat, joilla tällä hetkellä kuvittelee pelaavansa wtc:ssä, sekä näiden match-up-metan Kevätfanaticin armeijalistoja vastaan. (Totta kai tää ois kannattanut julkistaa ennen Kevätfanaa, mutta minkäs teet kun hyvät ideat tulee myöhässä.)

Match-up-meta tarkoittaa siis käytännössä yhtä pelaajaa kohti yhtä arvosanaa asteikolla --/-/0/+/++, sekä lyhyttä kommenttia miksi matsi tuntuu tältä. Esim omasta metasta (Morvy/Brad):

Runes of War / (Ihan sama mikä kakkoslista): - : Brad kosahtaa fiittiin (sekä Mulg pistää hirveellä tahdilla Watchereitä nippuun, eikä vastapalloon oo lyöntivoimaa), Morvyssä ei oo tarpeeksi lyöntivoimaa
Rask/Maelok: ++ : Krokoilla ei ole lyöntivoimaa rikkoa kiviä tai kikkoja nähdä metsien läpi

Meidän kevätfanasheettiä voi käyttää metailun pohjana: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0 (pitäis näkyy kaikille ja sit voi kopioida omaan driveen). Valmiit metailut voi lähettää [email protected]:iin.

Ei oo tietty mikään pakko tehdä jos ei kerkeejaksaviitti, mutta tajuttiin vaan että varsinkin muutaman uuden kaverin metaamisesta ei oo oikein mitään käryä, niin ois ihan siisti tarjota reilu mahdollisuus näyttää osaamista ennen kuin lukitaan tiimiä. Ja onhan tästä tietty karsijallekin hyötyä, kun tulee valmiiksi mietittyä match-uppeja, eikä kaikkia kuutta sataa kuukaudessa.
Viimeksi muokannut TheEmu, Ti 25.08.2015 14:37. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

Re: WTC-treenipäivät ja -kotitehtävät

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mites jos ois vaihtoehton pelaa WTCs useempaa eri faktioo? Metaanko vaan possut vai pitäiskö peikkuleitki kattoo?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

GreenMeanie kirjoitti:Mites jos ois vaihtoehton pelaa WTCs useempaa eri faktioo? Metaanko vaan possut vai pitäiskö peikkuleitki kattoo?
Ensisijaisesti kannattaa tehdä metaus listoille, jotka itsellä on ja jotka WTC-ympäristössä tuntuvat omasta mielestä kaikista kilpailukykyisimmiltä välittämättä muusta tiimikokoonpanosta. Jos intoa on, niin saa toki tehdä useammallekin faktioille/casteriparille.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
TheEmu

Joop, ykkösfaktion ykköslistaparia tässä haettiin. Saa toki tehä useammanki tai kysyä apua mille faktiolle tekee.

Sun tapauksessa possumetaa ei kaivata. :)

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Jos käytetään noita vapaapäivien (vaput yms) ympäristöä, niin vois olla ne toiset pyhäpäivät treenejä kuin la, silloin kun tuppaa porukalla olemassa aina menoja, ja allekirjoittaneella usein töitä, ja sit jos on liikaa darraa seuraavina pyhäpäivinä, niin sehän on sit vaan omistautumisesta kiinni ;)

En vakavasti kyl tiedä oisko tää parempi tai ei sit ulkopaikkakuntalaisille, mut viime vuosina pelailua on aina ollut esmes pääsiäisen su-ma akselilla paremmin kuin pääsiäislauantai, kun kaikilla ollut aina paljon sukulointia yms.
Aliquando Insanire Iucundum Est
GreenMeanie

Der Dexter kirjoitti:Jos käytetään noita vapaapäivien (vaput yms) ympäristöä, niin vois olla ne toiset pyhäpäivät treenejä kuin la, silloin kun tuppaa porukalla olemassa aina menoja, ja allekirjoittaneella usein töitä, ja sit jos on liikaa darraa seuraavina pyhäpäivinä, niin sehän on sit vaan omistautumisesta kiinni ;)

En vakavasti kyl tiedä oisko tää parempi tai ei sit ulkopaikkakuntalaisille, mut viime vuosina pelailua on aina ollut esmes pääsiäisen su-ma akselilla paremmin kuin pääsiäislauantai, kun kaikilla ollut aina paljon sukulointia yms.
Miellätkö sä perjantaille osuvan vappupäivän jälkeisen lauantain samanlaiseksi pyhäksi kun pääsiäislauantain? Darrassa pelaamisesta oon kyl samaa mieltä sun kanssa, jos ei pysty sen takii reenaa ni sit ei oo asiaa kyl kisoihinkaa noin niiku viime vuoden perusteella.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Edit: Turha kysymys. Vois lukee et oliks ongelmaan jo vastattu aiemmin.
TheEmu

Jos teet vaikka Skornelle, se sulla varmaan on paremmin mielessä?

Ei mitään varsinaista deadlineä mutta toivottavasti ei iha kuukausikaupalla kestä.

Regards, Scissors. "
Celebdae

TheEmu kirjoitti:Esimerkiks toi 2.-3.5. niin sais dodgettua Kouvolan turnauksen päällekkäisyyden?
Tää on hyvä ajankohta. Jos ei lauantaina pääse, niin voi tulla myös vain sunnuntaina.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
shoddie

Celebdae kirjoitti:
TheEmu kirjoitti:Esimerkiks toi 2.-3.5. niin sais dodgettua Kouvolan turnauksen päällekkäisyyden?
Tää on hyvä ajankohta. Jos ei lauantaina pääse, niin voi tulla myös vain sunnuntaina.
Missä kyseinen tapahtuma on?

Miten mä voin metailla mun eMordikaar hydraspämmiä kakkoslistaks ku ei oo sääntöi vielä? Miks pitsaa?
TheEmu

Must tän vois hyvin järkkää täällä päässä koska hesanturnaukset molemmin puolin mut jos jollain muulla on hirveesti järkkäilyintoa ni voin mä lähteä muualleki läiskii.

Regards, Scissors. "
shoddie

TheEmu kirjoitti:Must tän vois hyvin järkkää täällä päässä koska hesanturnaukset molemmin puolin mut jos jollain muulla on hirveesti järkkäilyintoa ni voin mä lähteä muualleki läiskii.
Oon samaa mieltä. On taas se kuuluisa lehmä siellä brunnissa.
Celebdae

Mä varasin jo Noppakerholta ton viikonlopun, mut sinänsä voin mä Turkuunkin lähteä, jos jonkun kyydillä pääsen. Ehkä pitää pitää äänestys =)

Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Celebdae kirjoitti:Mä varasin jo Noppakerholta ton viikonlopun, mut sinänsä voin mä Turkuunkin lähteä, jos jonkun kyydillä pääsen. Ehkä pitää pitää äänestys =)
Turkuun on vähän pitkä matka lähteä täältä Kouvolasta päin niin äänestän noppia :D
Pora on miehen sielu.
GreenMeanie

shoddie kirjoitti:
TheEmu kirjoitti:Must tän vois hyvin järkkää täällä päässä koska hesanturnaukset molemmin puolin mut jos jollain muulla on hirveesti järkkäilyintoa ni voin mä lähteä muualleki läiskii.
Oon samaa mieltä. On taas se kuuluisa lehmä siellä brunnissa.
Turus on myös Tepon superhelmi bränikkä kaasugrilli joka varmaan ois jo huhtikuun alussa lämpimänä.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Ylimääräisenä huomiona listametaan: Jos olette tottuneet käyttämään ADR:ää, niin ottakaa huomioon että se ei ole käytössä WTC:ssä.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Celebdae

Missäs se vapun jälkeinen treenipäivä nyt pidetään. Jos nyt jotenkin tulkitsen tätä keskustelua, niin Teemu ja Niko haluavat Turkuun, kun taas mä ja Pauli Helsinkiin. Muita mielipiteitä potentiaalisilta osallistujilta?

TheEmu

Mä tulkitsisin ett HP haluu kans Turkuun grillaamaan ett Turku johtais 3-2.

Regards, Scissors. "
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Stadi sopii hyvin ja mieluummin. Turkukin varmaan taipuu.
Rats keep running!
GreenMeanie

TheEmu kirjoitti:Mä tulkitsisin ett HP haluu kans Turkuun grillaamaan ett Turku johtais 3-2.
Ihan sama. Tuun kuitenki vaa päiväks enkä ota.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”