Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Kiinnostaisko ketää pelailut huomenn Porossa?
Saisinko jonkun houkuteltua kokeilemaan jotain betamodeleita tiistaina Porossa?
Viimeksi muokannut Myyra, Ma 09.03.2015 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Liigapeliä pelaamassa. Ei siis oikee kerkee kokeilee beta-ukkoja.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
No sekin on hyvä, että ihmiset pelailee niitä liigapelejään.
tiistaina taitaa olla tulossa siis aika monta henkilöä pelaamaan Malifauxia (minä uutena) ja liiga pelaajia heh 2 malifaux pöytää?
2 on suuri ero meidän yleiseen yhteen pöytään verrattuna. :D
Something something Dangerzone!
- NorjanPaavi
Joo siis nyt tiistai ei onnistu. Katsotaan viikonpäästä uudestaan.
- Hammerheart
Oudosti mulla on sama tilanne o_OMolja kirjoitti:Liigapeliä pelaamassa. Ei siis oikee kerkee kokeilee beta-ukkoja.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Onnea peleihin.Hammerheart kirjoitti:Oudosti mulla on sama tilanne o_OMolja kirjoitti:Liigapeliä pelaamassa. Ei siis oikee kerkee kokeilee beta-ukkoja.
Mulla on tänään demotus päivä. Saan toimia maalitauluna Gremlineille. :D
Älä unohda valittaa jatkuvasti siitä, miten OP Gremlinit on. ;)Fiend_ kirjoitti:Mulla on tänään demotus päivä. Saan toimia maalitauluna Gremlineille. :D
Tällä viikolla ei muuten ole kerhoa Hapessa sunnuntaina.
Ollaan Fiendin kanssa menossa pelailee kohta Poroon. Mulla on aikaa toisellekin pelille, jos jotain kiinnostaa joskus neljän viiden maissa.
Onks joku jonkun yksittäisen tuotteen tarpeessa Wyrdin pääsiäismyynnistä? Oon tilaamassa sieltä kamaa, ja samalla kai sitä sais muutkin, jos haluaa.
HammerHeart ottaa 5 Wabbittia ja alkaa pelaa Pupu-Opheliaa.Myyra kirjoitti:Onks joku jonkun yksittäisen tuotteen tarpeessa Wyrdin pääsiäismyynnistä? Oon tilaamassa sieltä kamaa, ja samalla kai sitä sais muutkin, jos haluaa.
- Hammerheart
Ophelia on kuulemma liian ok, niin Pupu-Ophelia kuulostaa semmoiselta, että sitä vastaan suostutaan pelaamaankin.
Jollain asteella kyllä tuo Wabbit houkuttaisi. Ulixille kun vielä War Pigejä saattaisi pari kappaletta tarvitakin. 35 dollaria on vaan semisuolainen hinta nykykurssilla plus postit ja luultavasti ALVit (vaikka kai te yllättävän hyvällä prosentilla olette onnistuneet niitä peippaamaan Wyrdin tapauksessa). Osaatko Myyrä arvioida kuinka paljon tuohon 35:een olisi odotettavissa lisäkuluja?
Jollain asteella kyllä tuo Wabbit houkuttaisi. Ulixille kun vielä War Pigejä saattaisi pari kappaletta tarvitakin. 35 dollaria on vaan semisuolainen hinta nykykurssilla plus postit ja luultavasti ALVit (vaikka kai te yllättävän hyvällä prosentilla olette onnistuneet niitä peippaamaan Wyrdin tapauksessa). Osaatko Myyrä arvioida kuinka paljon tuohon 35:een olisi odotettavissa lisäkuluja?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
N. 5$ posteja ja 24% alvia. Alvit voi tsägällä jäädä pois, postit ei. Mulla ei ole hetkeen käynyt tuuri alvien kanssa, mutta eihän näitä koskaan tiedä.Hammerheart kirjoitti:Ophelia on kuulemma liian ok, niin Pupu-Ophelia kuulostaa semmoiselta, että sitä vastaan suostutaan pelaamaankin.
Koittakaa ennen sunnuntai-iltaa keksiä mitä haluatte jos mitään. Ajattelin pistää silloin tilauksen liikkeelle.
- Hammerheart
Joo, tuosta taitaa tulla nopeasti laskien about 50 euroa pupusta - se on kyllä näin pihille miehelle vähän liikaa, ikävä kyllä. Hemmetin euro =/
Joo kyllä mä taidan sittenkin kallistua samaan. On se hieno mutta kyllä hinta menee liian korkeaksi.Hammerheart kirjoitti:Joo, tuosta taitaa tulla nopeasti laskien about 50 euroa pupusta - se on kyllä näin pihille miehelle vähän liikaa, ikävä kyllä. Hemmetin euro =/
On olemassa syy sille, että ajattelin maksaa Soulstoneilla eurojen sijaan.