"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miniatyyripotkustartit

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Re: Miniatyyripotkustartit

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Carnevale ei ihan saanut hommaa valmiiksi ennen suunniteltua ajankohtaa (vetoavat painotalon viivästyksiin), mutta Kickstarteriksi poikkeuksellisesti OVAT aikataulussa... Odotan kieli pitkällä figujani, jotka saapunevat hyvässä lykyssä jo ensi viikolla.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Sykerö kirjoitti:Tänään tipahti postista Raging heroesin ensimmäisen ks:n freebiet. Tyylikkäitä ovat
Ilmeisesti diggaat figuista? Näistä ja niiden laadusta on nyt tuon uuden KS:n takia kohinaa ja arvailuja netissä. Yksi kirjoittelija piti niitä sangen hankalina koota ja valitti, että osa jo kootuista luhistui käsin koskematta, ilmeisesti oman painonsa alla (tosin veikkaili itse, ehkä apprillipäivän hengessä, kummittelua syypääksi)...

Sinänsä ei taida muutamilla epäröitsijöillä kyllä merkitystä RH:in voittokululle olla, sillä TGG2 viuhtoo menemään liki viiden ja puolen sadan tuhannen taalan tietämissä, rahoittumiskertoimen ollessa jo yli 18.

---

Samaan aikaan toisaalla: Watchful I Studion kiinalaiset ovat rahoittuneet suhteellisen tukevan oloisesti, mutteivät tosiaan ole mikään suuri hitti ja taas Bob Olleyn scruntit (suom. käppänät?) ovat myös ylittäneet tavoiterajan, tosin sitä hipoen.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Sykerö

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Allekirjoitan sen ettei nuo RH:n nappulat ole mitään helpoimpia figuureja koota. Resiinissä on joissain napeissa joitain valuvirheitä, mutta ei kuitenkaan niin paljon kuin failcastin tullessa markkinoille. Lisäksi figuissa on kohtuullisen paljon muottirasvaa vielä jäljellä, joten ehkä se selittää joidenkin valittelun.

Omat nappini tilasin metallisina, freebieitä lukuunottamatta, joten nähtäväksi vielä jää miten ne ovat onnistuneet.
- Blind faith, and unreasonable hatred! -
tnjrp
Viesti:

Sykerö kirjoitti:Lisäksi figuissa on kohtuullisen paljon muottirasvaa vielä jäljellä, joten ehkä se selittää joidenkin valittelun
Tuon luulisi ainakin selittävän sen käsin kajoamatta hajoamisen. Ehkä kummituksia paremmin.
tnjrp
Viesti:

Scifiovia. Kolmea mallia toistaiseksi tarjolla, ehkä lisää tulossa. Hinnat ei ole ihan hirveät eikä postikulutkaan ole kohtuuttomat vaikka jenkkiyritelmästä on puhe.
https://www.kickstarter.com/projects/84 ... i-fi-doors
Silveri

tnjrp kirjoitti:Scifiovia. Kolmea mallia toistaiseksi tarjolla, ehkä lisää tulossa. Hinnat ei ole ihan hirveät eikä postikulutkaan ole kohtuuttomat vaikka jenkkiyritelmästä on puhe.
https://www.kickstarter.com/projects/84 ... i-fi-doors
Ei todellakaan paha... toivoisin itse tosin fantsuovia ja -ikkunoita.
tnjrp
Viesti:

Scifi-ikkunoita en muuten muista koskaan nähneeni erikseen myynnissä. Fantsuvirityksiäkään ei toki turhan laajalti ole tarjolla.

---

Samaan aikaan IndieGoGon puolella tämmöistä yrittäjää:
https://www.indiegogo.com/projects/cent ... miniatures

Monet arvostavat tätä "strongly inspired by" -tyyppistä figuurituotantoa. Kunhan inspiraatiota ei ole haettu Mass Effectistä, josta innoittuminen tuntuu herättävän tasaisen monotonista narinaa. Minä en osaa kunnolla spotata tuota viimemainittua, mutta noin periaatteessa olen sitä mieltä, että kunnianosoitukset saisivat olla hieman hienovaraisempia kuin Fornaxilla. Toki he eivät ole ollenkaan ainoita tällaista harrastavia.
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Fonttien ja värimaailman kopiointi on huomaavaista, eihän noista muuten mitenkään arvaisi minkä "inspiroimia" nuo ovat kun nimikin on niin geneerinen "centurion"...
Silveri

tnjrp kirjoitti:Scifi-ikkunoita en muuten muista koskaan nähneeni erikseen myynnissä.
Synkässä tulevaisuudessa ei ikkunoita tarvita. Ulkoilma on myrkyllistä, sitäpaitsi siellä sataa, on pimeää ja kylmä... tai sitten on hiekkamyrsky. Ikkunan läpi voisi heittää myös kranaatin.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Kaukaisen tulevaisuuden tuimassa synkkyydessä ei katsota ikkunasta vaan tuijotetaan vuorokauden ympäri littunäyttöä pimeässä huoneessa.

Ei hetkonen, sehän on nykyisyys.

Fantastis-historiallisissa reikätarpeissa voivat palvella ainakin Antenocitis ja Thomarillion. Niin ja Fenris, jossa juuri nyt 20 prossan koodi-ale.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

tnjrp kirjoitti:Scifi-ikkunoita en muuten muista koskaan nähneeni erikseen myynnissä. Fantsuvirityksiäkään ei toki turhan laajalti ole tarjolla.
http://www.lasercutcard.co.za/shop/scen ... _windows_a

http://www.lasercutcard.co.za/shop/scen ... _windows_b
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Dr. Icchan kirjoitti:
tnjrp kirjoitti:Scifi-ikkunoita en muuten muista koskaan nähneeni erikseen myynnissä. Fantsuvirityksiäkään ei toki turhan laajalti ole tarjolla.
http://www.lasercutcard.co.za/shop/scen ... _windows_a

http://www.lasercutcard.co.za/shop/scen ... _windows_b
Enemmän modernia kuin scifiä, mutta eikös ne ole aika samoja asioita?

http://pardulon-models.com/en/buildings ... d-windows/
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Morze kirjoitti: Enemmän modernia kuin scifiä, mutta eikös ne ole aika samoja asioita?

http://pardulon-models.com/en/buildings ... d-windows/
On siinä ikkunallaki hintaaki.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Squatteja kyynel linssissä muisteleville ajattelin mainita, että Deadzone Infestationiin ehtii hyvin todennäköisesti tulemaan tämmöisiä päivitettyjä Forge Fathereita. Kickstartter tarjoukset näkyvät kuvassa.
Kuva
tnjrp
Viesti:

Nuo alkavat jo olla ihan asiassaan. Siis jos nyt avaruuskääpiöitä kaipaa.

---
Morze kirjoitti:Enemmän modernia kuin scifiä, mutta eikös ne ole aika samoja asioita?
Taitaa tohtorin linkkaamiakin katsoen olla niin, että on mallaajien mielestä aika lailla sama asia tosiaan. Ehkä tuon takia itselle ei ole mahdolliset ehdokkaat tarttuneen mieleenkään. Mutta niinhän sitä vielä satojen, tuhansien ja jopa kymmenien tuhansien vuosien perästä talotkin ovat edelleen laatikoita, jos pienoismallien suunnittelijoita on uskominen. Mikseivät siis ikkunat olisi myös edelleen neliskanttisia eikä esimerkiksi pyöreitä, soikeita tai tosi scifisti kahdensankulmaisia (joo ja LCC:n ikkunoiden karmit on kahdeksankulmaisia, mutta "laseissa" ultramodernia on vain pyöristyt kulmat)? Ehkä pyöreät ja kaarevat ikkunat ovatkin paremminkin steampunkkia?
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Jos nykyiseen arkkitehtuuriin on luottaminen niin tulevaisuudessa koko talot on lasia aktiivisella häivennyksellä ja aurinkopaneeleilla. :)
Silveri

jamovoima kirjoitti:Jos nykyiseen arkkitehtuuriin on luottaminen niin tulevaisuudessa koko talot on lasia aktiivisella häivennyksellä ja aurinkopaneeleilla. :)
Ei ehkä välttämättä kuitenkaan aurinkopaneeleilla?

"When we started this project, nobody had really looked at doing projects of this scale," Evenden says. "Then you realise it's much more efficient to build your solar field on the ground in the middle of the desert. You can send a man to brush them off every day, rather than having to access everyone's buildings individually, and you can make sure that they are running at their absolute peak. It's much better than putting them on every building in the city."
-- lähde: Wired: Masdar: the shifting goalposts of Abu Dhabi's ambitious eco-city
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Silveri kirjoitti:
jamovoima kirjoitti:Jos nykyiseen arkkitehtuuriin on luottaminen niin tulevaisuudessa koko talot on lasia aktiivisella häivennyksellä ja aurinkopaneeleilla. :)
Ei ehkä välttämättä kuitenkaan aurinkopaneeleilla?

"When we started this project, nobody had really looked at doing projects of this scale," Evenden says. "Then you realise it's much more efficient to build your solar field on the ground in the middle of the desert. You can send a man to brush them off every day, rather than having to access everyone's buildings individually, and you can make sure that they are running at their absolute peak. It's much better than putting them on every building in the city."
-- lähde: Wired: Masdar: the shifting goalposts of Abu Dhabi's ambitious eco-city
Toimii kunnes tilapuute sanoo että tuolle autiomaallekkin pitää rakentaa jotain muutakin :)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Pysyykö tämä nyt varmasti aiheessa? Tai edes alueen aiheessa?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Silveri

Dolmot kirjoitti:Pysyykö tämä nyt varmasti aiheessa? Tai edes alueen aiheessa?
*köhh-köhh*.. *kröhöm*...

Olleys Armiesin Kickstarteri porskuttaa eteenpäin! Vielä 6 päivää jäljellä ja myös molemmat kahelikonversiot tarjolla. £6:lla saat kotiin kannettuna häröscifikääpiön. Minäkin osallistuin! Mikset sinäkin?!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”