pSkarre WTC:hen

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Charad

Re: pSkarre WTC:hen

Viesti Kirjoittaja Charad »

Kraken lista on toimivampi ainakin legioonaa vastaan. Mutta ehdoton lisä tähän on darragh. On vaan niin surullista scytheaneilla kopsutella kun ei tuu mitään.

Muuten toi banehe****ti on kyl tiukka all-rounderi.
Rats keep running!
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

pSkarre ei mua Cygnarilla oo kyllä varsinaisesti ikinä pelottanut johtuen etupäässä siitä, että Bane Knightit on Aiyanan jälkeen täydellistä pow10-ruokaa. Feat on vaan yksi vuoro ja varsinkin jos pelaa eHaleyta, se on helpolla kuitattu. Siinäkin mielessä toi eka lista on uhkaavampi, kun ne tulee pitkälle ja osa jopa kestää kuritusta.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:pSkarre ei mua Cygnarilla oo kyllä varsinaisesti ikinä pelottanut johtuen etupäässä siitä, että Bane Knightit on Aiyanan jälkeen täydellistä pow10-ruokaa. Feat on vaan yksi vuoro ja varsinkin jos pelaa eHaleyta, se on helpolla kuitattu. Siinäkin mielessä toi eka lista on uhkaavampi, kun ne tulee pitkälle ja osa jopa kestää kuritusta.
Mä oon kanssa samaa mieltä jos baneja pääsee ampumaan vapaasti, niin kuin yleensä Skarren jalkaväkihelvetti -listojen tapauksessa. Ton tokan listan idea on juuri siinä, että ekalla vuorolla pääset ampumaan pari kertaa ridereita ja raidereita, jonka jälkeen syöt chargen ja alotat engagettuna ja siinä vaiheessa ne knightit on ARM 21 ja semmosten joukkojen takana jotka suo kuuluis ensimmäisenä kiinnostaa. Sit knitut pääsee kyllä ens vuorolla lyömään vaikka koko eturivi sieltä meleestä jo kaatuisikin.

Sä oot toisaalta keskimääräistä parempi tilanteissa joissa sulla kaikki alottaa meleessä ja saisit varmaan ton vaikuttamaan tosi epätoivoiselta matsilta cryxille, mut oon oppinu metaamaan cygnarmatsit vähän eri lailla ku Jaakkomatsit (niissä tapahtuu jänniä anyway).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Prkl

Charad kirjoitti:Kraken lista on toimivampi ainakin legioonaa vastaan. Mutta ehdoton lisä tähän on darragh. On vaan niin surullista scytheaneilla kopsutella kun ei tuu mitään.

Muuten toi banehe****ti on kyl tiukka all-rounderi.
Mä haluisin toki todella kovaa itekin Darran tohon listaan, sen takia, että saisin tuuman isomman threatin ja soulhunterit voisi pööpöillä jossain talon takana jos ne pääsee incorporealina sieltä chargaamaan sekä toki ton strenamiinuksen takia mikä on huikea etenkin fiittivuorolla.

Mut en kyllä keksi oikein mitään (ton machinewraithin lisäksi) mitä tuolta listasta saisi pois. Kaikella on tarkoitus ja kun yksiköt maksaa sitä kymmentä pinnaa kaikki ni eipä niissä paljon nöyhtää ole.. (ehdotuksia otetaan kyllä vastaan mutta luulen jo ajatelleeni aika montaa eri vaihtoehtoa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Charad

...listasta saisi pois.
Ei tuossa juuri ole hyviä vaihtoehtoja poistettavaksi, Satyxi kapu pois ja unit min. kokoiseksi.

Olen aina jotenkin pitänyt skarrea hyvänä hordes counterina, mut kai se toimii masiinaakin vastaan?
Rats keep running!
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Ekös styxit minimiin ja masinwraight riitä. Toki neljä lyöntiä vähemmän, mutta on se ehkä parempi diili kun kaksi pollea vähemmän.
Prkl

Charad kirjoitti:
...listasta saisi pois.
Ei tuossa juuri ole hyviä vaihtoehtoja poistettavaksi, Satyxi kapu pois?
Mä oon toisaalta ihan täysin vakuuttunu ton kapun kaksoisroolista. Se siis antaa kahdella ekalla vuorolla desperate pacen satyxiksille ja sen jälkeen sen rooli on olla Skarren lähistöllä ni sitä ei voi knockata (DEF 16 pohjalta) koska No sleeping on the job [Satyxis]. Siinä roolissa se on ihan aliarvostettu. Kyllä mulla jää Skarreen metatut CK:t aina metaamatta jos ei voi alottaa knockaamalla.

Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Mähän pelasin loppukädessä aika lähelle tota listaa. Mulla ei tosin ollut tota raiderboattia ollenkaan, vaan bloodwitchit hagilla ja Darraghi päälle. Sen lisäksi heitin vielä joskus Ragmanin listaan kun "ei toi pow 18 kraken riitä mihinkään". Fiittiä ei lasketa, osaan käyttää sen vaan defensiivisesti koska oon paska pelaaja.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Soulhunterit minimiin?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

JArrow kirjoitti:Ekös styxit minimiin ja masinwraight riitä. Toki neljä lyöntiä vähemmän, mutta on se ehkä parempi diili kun kaksi pollea vähemmän.
Riittää. Sit mua alkaa jännittää vähän eri tavalla se fakta et listassa on enää 26 modelia, joihin vihu saa kuitenkin yhden (semi) vuoron ampua ennen ku mä teen sen mun alfan. Mut tää vois olla kokeilemisen arvoinen.

Prkl

Celebdae kirjoitti:Soulhunterit minimiin?
Tässä on just se kysymys et ottaako Darran takia mieluummin pois 2 pollea vai 4 satyxistä. Musta tuntuu että neljä satyxistä tekee enemmän duunia ja hyökkää enemmän kertoja mut toisaalta pollet on puoli syytä jo tuoda se Darra peliin.. Vaikeeta on ;)

Pitäis varmaan pelata vähän tota Skarrea jollain variaatioilla. Muita ku Jaakkoa vastaan ku liian moni idea on kuopattu ekaan testipeliin Jaakkoa vastaan. Niinku tääkin aikanaan ku tässä vielä oli kaks wraith engineä yms. Sillon vastaan tuli pHaley ja kaikkien threatit läpällä puolittu tjmsp.

Charad

Jos satyxien minimoinissa säästikin jo 3pts niin kyl mun mielestä darran vaihto näihin on sit helppo ratkaisu.
Rats keep running!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”