Pääkaupunkiseudun (Helsingin) palkkamaalarit?
-
Wishmaster
Pääkaupunkiseudun (Helsingin) palkkamaalarit?
Jos joku toinen alue on sopivampi, niin modet voinevat ystävällisesti siirtää aiheen sinne!
Pelaaminen on kivaa, maalaaminen ei niinkään. Hakusessa olisi siis asiansa osaava ja luotettava henkilö hoitamaan 40k-nappeja pelikuntoon. Toivoisinkin suosituksia (ja toki mahdolliset huonot kokemukset myös!) hyväksi havaituista palkkamaalareista pääkaupunkiseudulta, erityisesti Helsingistä. Saa laittaa yksityisviestilläkin jos ei tähän halua kirjoittaa.
Pelaaminen on kivaa, maalaaminen ei niinkään. Hakusessa olisi siis asiansa osaava ja luotettava henkilö hoitamaan 40k-nappeja pelikuntoon. Toivoisinkin suosituksia (ja toki mahdolliset huonot kokemukset myös!) hyväksi havaituista palkkamaalareista pääkaupunkiseudulta, erityisesti Helsingistä. Saa laittaa yksityisviestilläkin jos ei tähän halua kirjoittaa.
Re: Pääkaupunkiseudun (Helsingin) palkkamaalarit?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Wishmaster
Kiitos vaan, olen hyvin tietoinen ketjusta, mutta en nyt hae listaa palveluksien tarjoajista.
En itse katsoisi tuontyyppistä ketjua kauhean hedelmälliseksi sotuun. Loanheittämistä puolin ja toisin on vaikea pitää kurissa ja aihe oikeastaan ehkä enemmän oman saittinsa. Tiedän ainakin, että mv40k on useamman armeijansa palkkamaalauttanut, jotain eldareita taisin itsekin hänelle maalata jotain 10 v sitten, mutta taso oli (sovitusti) tabletoppia ja aikataulut venyivät opiskelujeni vuoksi. Häneltä nyt ainakin voisi kysyä ketkä on pysyneet aikataulussa ja joiden maalausjälki on hyvää suhteessa sovittuun hintaan.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Hmm. Eikös lanka 'tätä palkkamaalaria suosittelen' olisi ihan käyttökelpoinen? (Koska mistä sitä ikinä tietää kuka pensselin heiluttelja on luotettava ja hyvä?)Silveri kirjoitti:En itse katsoisi tuontyyppistä ketjua kauhean hedelmälliseksi sotuun. Loanheittämistä puolin ja toisin on vaikea pitää kurissa ja aihe oikeastaan ehkä enemmän oman saittinsa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- The Captain
- Valvoja
Voisi olla, mutta itse lähtisin kuitenkin siitä, että palkkamaalarit itse saavat huolehtia palveluidensa tarjoamisesta. Voi olla, että kaikki joskus palkkaa vastaan maalanneet eivät olekaan kiinnostuneita mistä tahansa työstä, tai ovat lopettaneet palkkamaalauksen, tai eivät tee töitä kaikille asiakkaille samoilla ehdoilla. Palkkamaalarit itse voivat sitten esitellä portfoliossaan aikaisempia toimeksiantojaan. Sotun paikka ei mielestäni kuitenkaan ole kerätä kansalaisten taholta mitään mielipiteisiin perustuvaa osittaistakaan henkilörekisteriä.Merimetsä kirjoitti:Hmm. Eikös lanka 'tätä palkkamaalaria suosittelen' olisi ihan käyttökelpoinen? (Koska mistä sitä ikinä tietää kuka pensselin heiluttelja on luotettava ja hyvä?)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Wishmaster
Loanheittoa en kaipaakaan, ja ehdotinkin myös yksityisviestejä mikäli mielipiteitään ei ketjuun halua kirjoittaa.Silveri kirjoitti:En itse katsoisi tuontyyppistä ketjua kauhean hedelmälliseksi sotuun. Loanheittämistä puolin ja toisin on vaikea pitää kurissa ja aihe oikeastaan ehkä enemmän oman saittinsa. Tiedän ainakin, että mv40k on useamman armeijansa palkkamaalauttanut, jotain eldareita taisin itsekin hänelle maalata jotain 10 v sitten, mutta taso oli (sovitusti) tabletoppia ja aikataulut venyivät opiskelujeni vuoksi. Häneltä nyt ainakin voisi kysyä ketkä on pysyneet aikataulussa ja joiden maalausjälki on hyvää suhteessa sovittuun hintaan.
Kiitos vinkistä, täytyy ottaa henkilöön yhteyttä!