Ai, koska sinä ja pari muuta on tuota mieltä? Monen muun mielipide asiasta on että kyllä, se pelottaa. Kaikki ei pelaa eldareita ja tauta. Osa meistä pelaa marineita, kaartia ja muita armeijoita jotka ei liiku hirveän nopeasti. Pitäisikö meidän muidenkin pelata vain eldar, tau ja necron linjaa?[/quote]A.M€nen kirjoitti: 18" tuuman threat range ei vain yksinkertaisesti riitä olemaan pelottava.
Quotessa varmaan pitäs lukea mun nimi?
Asiaan. Itse pelaan kaartia, mariineita ja jatkossa croneja. Selittäisitkö miksi se 18" on kaartille pelottava? Tai mariineille? Ilmeisesti olet sitä mieltä että cronit autokippaa kaiken eli niitä ei pelota? Kiva kuulla kun niitä pitäis kuulemma pelata ETC:ssä tänä vuonna.
Kyllä, jos ne guardit pääsevät rangelle ne pystyvät suht varmasti poistamaan nappeja pöydältä. Mutta se T6 3+ ei todellakaan ole vaikea poistettava. Ainakin peleissä joita minä olen pelaillut, NDK T6 2+ 5++ ei todellakaan selviä vuoroa vastustajan puolella mikäli vastustaja päättää sen poistaa. Ja NDK sentään liikkuu 12", saa coverit pitämällä varpaat ruinissa, ei välitä maastosta ja osaa tarvittaessa liikkua 30" kerran pelissä.
Paljonko se 18" threat rangella oleva squadi maksaa, jos lasketaan että sille on pakko ostaa tarvittavat välineet että se pääsee perille?
Pystyykö se aina poistamaan yhdessä vuorossa enemmän pisteitä vastustajalta, kuin se kuollessaan itse maksaa?