Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Nickor kirjoitti: :D Niitä 3 pisteen fearless conscriptejä saa mun puolesta ampua D aseilla ihan niin kauan kun sielu sietää.
Ohimennen, aiheesta kaarti, kuis sie pierasit fearlessin conscripteille?
Aiheesta wave serpent, tank hunter autocannon team/taurox/sabre. Ei muuta.
Anteeksi mutta, sanot pelaavasi kaartia etkä tiedä miten blobista tehdään fearless.... On vaikea ottaa sun kommentteja tosissaan, toivottavasti vitsailit.
Mikäli et niin lueppa se Ministorum Priestin Zealot sääntö pari kertaa uudestaan...
Tavallisesti olen laittanut comissaarin sekaan ja regimental standardin CCS'lle. 2 kertaa rerolliva LD9 on about sama kuin fearless, mutta on optio lähteä veks taistelusta mikäli ei ole tarvetta pitää porukkaa siellä, ja voi tarvittaessa laittaa turvan mutaan coverin saamiseksi ja sitten käskeä seuraavalla vuorolla takas ylös ja ampumaan.
Blobikaartin 101. Anteeksi mutta, sanot pelaavasi kaartia etkä tiedä miten blobista tehdään multitool.... On vaikea ottaa sun kommentteja tosissaan, toivottavasti vitsailit.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
warhamer116 kirjoitti:
Tavallisesti olen laittanut comissaarin sekaan ja regimental standardin CCS'lle. 2 kertaa rerolliva LD9 on about sama kuin fearless,
ei sinne päinkään ja mistä tämän toisen rerollin saa?
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Tavallisesti olen laittanut comissaarin sekaan ja regimental standardin CCS'lle. 2 kertaa rerolliva LD9 on about sama kuin fearless, mutta on optio lähteä veks taistelusta mikäli ei ole tarvetta pitää porukkaa siellä, ja voi tarvittaessa laittaa turvan mutaan coverin saamiseksi ja sitten käskeä seuraavalla vuorolla takas ylös ja ampumaan.
Blobikaartin 101. Anteeksi mutta, sanot pelaavasi kaartia etkä tiedä miten blobista tehdään multitool.... On vaikea ottaa sun kommentteja tosissaan, toivottavasti vitsailit.
Juuh laita vaan se comissaari sinne psykereiden kanssa, fine plan :D Ja jooh kyllähän se on about yhtä hyvä käyttää 105 pistettä tai 25 pistettä kun 25 pisteellä saa paremman efektin...
Takas aiheeseen, et kuitenkaan löytänyt mitään vikaa tuosta minun anti WraithGuard taktiikasta? Vai?
A.M€nen kirjoitti:
Lukaseppa ajan kuluks Summary Execution, S.33
Also itse laitan primarikset Platoon Command Squadeihin, joilla sniput/flamerit. Summonaavat demoneita/antavat pisteitä demonien summonointiin, choirit tekevät demoit. Shroudedin hakua tai rerolleja.
Viimeksi muokannut Meganiikko, Ma 20.04.2015 12:15. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Nickor kirjoitti:Sanotaan että pelaan turnauslistaani.
Tolla sun listalla on sellainen noin 5 pistettä pelin lopussa. Ei sen eldar-pelaajan tarvitse edes juuri yrittää saadakseen enemmän.
Kerrot asian olevan näin, mutta et anna mitään perusteluja? Kun kerran osaat avata antamani taktiikan, voisit edes kertoa miten se sitten counteroidaan?
Warhammer116, suosittelen jatkossa vähän miettimään mitä kirjoittelet, kun sun viesteissä ei tunnu olevan muuta kuin sääntövirheitä/sääntötietämättömyyttä ja täysin paikkaansapitämättömiä toteamuksia toisensa perään. Jos vaikka jatkossa vähän puhaltelet ja tarkistat juttuja sääntiksestä ennen kuin alat vaahtoamaan kaikesta ja inttämään tietäväs kaiken niin alkais elämä helpottamaan kun nyt tuntuu olevan niin hakuteillä nuo sun "vastapallot" kaikelle, mitä selkeesti paremmin säännöistä perillä olevat pelaajat sulle koittaa kertoa.
Also, opettele säännöt paremmin. carry on.
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
A.M€nen kirjoitti:
Also itse laitan primarikset Platoon Command Squadeihin, joilla sniput/flamerit. Summonaavat demoneita.
Juuh ja niitähän ei ole sitten helppo poistaa? t3 sv5 ja ihan kaikki 7 woundia? Rollaat summary executesta 2 ja vastustaja teloittaa sen mun Primaksen että en ite pääse. Awesome plan....
Viimeksi muokannut Nickor, Ma 20.04.2015 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A.M€nen kirjoitti:
Also itse laitan primarikset Platoon Command Squadeihin, joilla sniput/flamerit. Summonaavat demoneita.
Entä mistäs ensimmäisen saa? jäin käsitykseen, että blobisi heittää kaksi rerollia? eli siis ensin liidiä, sitten rerollin jos reputtaa ja sitten vielä kerran jos rerollillakin reputtaa? voitko avata tätä?
Vai tulkitsinko viestisi väärin? sekin on mahdollista.
A.M€nen kirjoitti:
Vai tulkitsinko viestisi väärin? sekin on mahdollista.
Siis siellä CCS'llä on regimental standard joka antaa initial rerollin. Ymmärrettävää jos ei heti muista, kuuluu luokkaan kaartikikkailuja. Yhdellä ryhmäläisellä on varvas CCS'n 12" rerollikuplassa.
menee jo aika ot.
warhamer116 kirjoitti:
Siis siellä CCS'llä on regimental standard joka antaa initial rerollin. Ymmärrettävää jos ei heti muista, kuuluu luokkaan kaartikikkailuja. Yhdellä ryhmäläisellä on varvas CCS'n 12" rerollikuplassa.
14 vuotta kaartilla pelanneena tiedän kyllä mitä nämä itemit ja commissaarit tekee. erityistä ihmetystä aiheuttaa se, että olin siinä käsityksessä että tässä pelissä ei saa rerollia rerollia. ymmärrettävää jos tätä ei muista, kuuluu luokkaan ihan perussäännöt.
CCS + Standart 85 points
Komissaari 25
Blobi 150
Joudut rollimaan ja rerollimaan, CSS on helppo poistaa ja maksaa 85 pistettä ekstraa
Blobi 150
Pappi 25
Et joudu rollimaan ja rerollimaan, CSS:ää ei ole antamassa ilmaisia killpointteja ja säästät 85 pistettä. Voit myös laittaa niitä psykereitä siihen blobiin ilman pelkoa että komissaari ampuu niiltä aivot pellolle. Jotenkin en nyt vaan ymmärrä miksi tuo ylempi on parempi.
Pahoittelut OT:stä, mutta kukaan ei suostu kommentoimaan ehdottamaani anti Guard taktiikkaa, ilmeisesti se oli p***a?
Viimeksi muokannut Nickor, Ma 20.04.2015 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tolla sun listalla on sellainen noin 5 pistettä pelin lopussa. Ei sen eldar-pelaajan tarvitse edes juuri yrittää saadakseen enemmän.
Turnausblobikaartilla on erinomainen kentänhallinta. Se tukkii puolet pöydästä ja uhkaa toista puolta. On käytännössä vieläpä immuuni tosi monille vastatekniikoille. Tää sun väite kuvastaa lähinnä ymmärtämättömyyttä ko. listan toiminnasta ja tehosta.
PS. Omilla turnausdemoneillani lähden noita vastaan siitä liikkeelle, että koitan pelata edes tasurin. Kerran kolmesta oon onnistunut, muuten hävinnyt.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Kerrot asian olevan näin, mutta et anna mitään perusteluja? Kun kerran osaat avata antamani taktiikan, voisit edes kertoa miten se sitten counteroidaan?
Niin siis en näe sun taktiikassa mitään vikaa sinällään, mutta jos ei pelaa vanhoja tehtäviä niin päädyt jäyhimään melkoisessa sumpussa melkein koko matsin sillä aikaa kun vastustaja vipeltää niillä 4-5 muulla obiskalla. Maelstormissa pitää kyetä liikkumaan, mitä toi sun lista siis ei tee juuri ollenkaan.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Niin siis en näe sun taktiikassa mitään vikaa sinällään, mutta jos ei pelaa vanhoja tehtäviä niin päädyt jäyhimään melkoisessa sumpussa melkein koko matsin sillä aikaa kun vastustaja vipeltää niillä 4-5 muulla obiskalla. Maelstormissa pitää kyetä liikkumaan, mitä toi sun lista siis ei tee juuri ollenkaan.
Miksi asettaisin objektiivit niin huonosti että vastustaja pääsee 4-5:lle. Pystyn pelkällä blobilla peittämään 3 objektiivia aivan helposti. NDK:t pelavaat myös aika hyvin liikkeellään maelstromia ;) Tämän listan tarkoitus ei ole pystyäkkään olemaan kaikilla objeilla, vaan pakottamaan vastustaja hakemaan sinut pois niiltä objeilta mitä sinä haudot koko ajan.
Jatketaan tästä tuolla uudessa Astra ketjussa niin jää tämä huhuille.
Noh nyt sitten varmistui että assasiinit tulee ennen muovisia heresyjä. Ehkä hyvä näin. Olen kiinnostuneempi muovisista heresy napeista kuin assasiineista joten parempi että rahareikä tulee syksyllä :D Nyt ei olisi varaa 2-3 pakettiin ;) (riippuen boksin nappikoostumuksesta)