warhamer116 kirjoitti:En sanonut missään vaiheessa että kielletään allyttäminen. Sanoin vain että omasta mielestä se ei ole kaartiblobbi, vaan gkblobbi jota vahvistetaan kaartilla, muuttaen sen deathstariksi. Itse peluutan gunline/ampuvaa kaartia, koska olen tykästynyt siihen tyyliin. Jos joku peluuttaa meleeGKkaartia, niin hyvä juttu sille, mutta ei ole miun juttu.
Sanoin myös että jos siitä poistetaan GK, niin se muuttuu kaartiblobiksi. Enkä myöskään ole komppaamassa juuri näitä että ei saisi pelata tjms.
Jos pitäisi summarisoida: niin etsisin erilaisia lähestymistapoja käyttää kaartia. Ja jakaa niitä kanssa.
Jotkut saattaa olla että ei tiedä joitan hauskoja komboja, ja en varmasti itse tiedä kaikkia uberöver/facedesk autouninstall comboja. Joten voihan niitä jakaa.
Mitä tulee eldareihin, niin yleinen mielipidehän oli että eldarkodeksi on näillä näkymin ihan balanssissa ja ei mitään ongelmia poistaa pelikentältä jos osaa pelata, right? Silloinhan mitään keskustelua ei edes tarvita. Muutakun niitten kanssa, jotka eivät ole niin hyviä pelaamaan ja tarvitsevat neuvoa.
(ratlingeista: käyttäisin itse Platoon Command squadeja snipereillä. Menettävät Bs4'n mutta puolet halvempia ja voivat silti komentaa itsensä ampumaan ja juoksemaan)
Okei. Tässä tullaan nyt ehkä asian ytimeen ja koitan olla mahdollisimman auttavainen. Toteat että sinua häiritsee D aseelliset wraithguardit. Ok, koitan antaa avaimia millä niitä vastaan voisi pelata. Toteat että minun ratkaisuni ovat huonoja (ilman perusteluja). Tarjoan muita ratkaisuja. Syytä niitä liian juustoisiksi, ei voi pelata koska ei hauskaa.
Haluatko siis apuja ollenkaan? Vai haluatko vain pelata sillä yhdellä listalla minkä olet luonut, muuttamatta sitä ollenkaan ja valittaa että se ei toimi jotain unittiä X vastaan?
Valitettavasti kaarti ei tällä hetkellä ole toptier codex. Se pystyy kuitenkin yllättämään, mutta ei yksinään.
Minun neuvoni on nyt tämä. Sigun mukaan sinulla on myös mariineita. Voisiko niistä saada lisävoimaa kaartille? Onko niiden kaartilaisten pakko juosta sinne tulimyrskyyn yksin? Jos on, niin saatat hyvinkin olla oikeassa ja uusi eldar codex tulee olemaan sinulle todella pahaa myrkkyä nieltäväksi.
Nyky 40k:ssa listan on pakko elää. Uusia codexeja tulee uunista kuukauden välein ja se mikä oli jouluna hyvä lista, saattaa olla aivan turha nyt.
Itse kalpenen vielä pelitaidoissa suurimmalle osalle ETC-tiimin rinkiä joiden kanssa pelaan. Silloin tällöin kuitenkin yllätän ja lyön kampoihin kaartillakin ;) Mutta kuten Gintonic yllä totesi, tappiosta pitää ottaa opiksi. Miettiä miksi tuli turpaan eikä syyttää noppia tai vastustajan parempaa statti riviä.
Edit: Jos WK huhut pitävät paikkansa olen kanssasi 100% samaa mieltä että broken as f**k. Pahoittelen että ohitamme WK:n, mutta mikäli siitä tulee Gargant niin käytännössä sitä ei saa pelata ETC ympäristössä. Tällöin emme anna kauheasti paino-arvoa sille kuinka op se on tai ei.