Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Seutu)
Re: Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Se
DING DING!
Kierros 4 alkaa. Poolin koko 60 ss ja crewien koko 45 ss.
Muistuttaisin ihmisiä laittamaan mulle 3. kierroksen poolilisäyksen YV:nä. Tällä kertaa muistan tarjota kierroksen strategian poolin kasvastusviestiä vastaan. :P Oma lisäys on strong arm suit.
Kierros 4 alkaa. Poolin koko 60 ss ja crewien koko 45 ss.
Muistuttaisin ihmisiä laittamaan mulle 3. kierroksen poolilisäyksen YV:nä. Tällä kertaa muistan tarjota kierroksen strategian poolin kasvastusviestiä vastaan. :P Oma lisäys on strong arm suit.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
No niin pelattiin eilen VD:n kanssa tuo kolmannen kierroksen peli. Aika pöljäksi mättämiseksi se meni ja virheitä tuli molemmin puolin ihan mukavasti. :D kuten ekan vuoron Lilithin 2 "käyttämätöntä" ap'ta jne kivaa. :P ei me taidettu ees laskea pisteitä mutta Myyrän mukaan 5-3 päätyi lopulta Gremlineille.
Something something Dangerzone!
Liigan viimeinen kierros muuten pyörähti käyntiin tänään. Tietääkseni neloskierroksen peleistä on kuitenkin pelattuna vain yksi. Onko Varhaisdementia vs. Molja pelaamatta, vai onko vain jäänyt tieto tulematta mulle asti?
Mitenkäs sitten tuo HammerHeart vs. Varhaisdementia peli? Sen olisi pitänyt teoriassa olla pelattuna jo kuusi viikkoa sitten. Oletteko pelaamassa sen joskus?
Koitetaan nyt tsempata tää homma loppuun asti. Tässä vaiheessa vielä kuitenkin on ainakin sekä Varhaisdementialla että HammerHeartilla mahdollisuus voittaa tuo pelipalkintokin, ja maalauspalkintoonhan kaikilla on mahdollisuus, vaikka saisi vain yhden pelin pelattua maalatulla crewillä.
Mitenkäs sitten tuo HammerHeart vs. Varhaisdementia peli? Sen olisi pitänyt teoriassa olla pelattuna jo kuusi viikkoa sitten. Oletteko pelaamassa sen joskus?
Koitetaan nyt tsempata tää homma loppuun asti. Tässä vaiheessa vielä kuitenkin on ainakin sekä Varhaisdementialla että HammerHeartilla mahdollisuus voittaa tuo pelipalkintokin, ja maalauspalkintoonhan kaikilla on mahdollisuus, vaikka saisi vain yhden pelin pelattua maalatulla crewillä.
Ei olla vielä VD:n kanssa pelattu omaa peliä. Sunnuntaina oli ajatus, mutta force major tapahtui. Tässä onneks on pääsiäinen tulossa, ja itsekin osittain vapaalla pyhien aikaan, niin eiköhän sinne jonnekin mahu pelipäivä.
Huh huh, mitä hankausta oli kaks gimpattua summoneria vastakkain. Ei pitäisi olla tuollaista pelaamisen enää 45ss peleissä. Kuka nää säännöt o oikein kirjoittanut?
Pelasitteko kaikki 5 vuoroa? :D
Pelattiin joo. Flippasin kuudennenkin vuoron, mutta kello oli jo ni monta, että sitä ei pelattu.
Viikko aikaa jäljellä. Saadaanko pelit valmiiksi? Ihan suosiolla otetaan varmaan ainakin vielä ensi viikon sunnuntaihin jatkoaikaa, vaikka aikataulussa lukeekin, että ens lauantai ois vika päivä.
meillä timon kanssa vielä pelaamatta ainakin
- Hammerheart
Me yritetään Timon kanssa ensi tiistaina ties kuinka monetta kertaa saada matsi pelattua. Tämän viikon ongelmaksi muodostui ruokakunnassani riehunut vatsatauti (joka muuttui tyttären kohdalla nyt vielä elämänsä tiukimmaksi flunssaksi). Sitten on enää Aleksia vastaan tarve sopia matsi ja sitten on liiga kunnialla (no, miten sen nyt ottaa) plakkarissa. Haasteeksi itselle on muodostunut se, että mun sunnuntait on olleet täynnä ihan järkiään - en ole yhtään liigamatsia saanut sunnuntaihin, niin loppuu vaan tiistait kesken, kun muutaman missaa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Näinhän siinä käy...Hammerheart kirjoitti: en ole yhtään liigamatsia saanut sunnuntaihin, niin loppuu vaan tiistait kesken, kun muutaman missaa.
Koittakaas muut sankoin joukoin tulla huomenna Happeen pelaamaan pelejänne.
- NorjanPaavi
Sunnuntaina on muuten model expo, jossa on puolet peliporukasta ja loput lapsi messuilla...Myyra kirjoitti:Näinhän siinä käy...Hammerheart kirjoitti: en ole yhtään liigamatsia saanut sunnuntaihin, niin loppuu vaan tiistait kesken, kun muutaman missaa.
Koittakaas muut sankoin joukoin tulla huomenna Happeen pelaamaan pelejänne.
Höh? Oishan noi ollu jo eile ja tänäänkin.NorjanPaavi kirjoitti: Sunnuntaina on muuten model expo, jossa on puolet peliporukasta ja loput lapsi messuilla...
No mun liigapelit on sit siinä ku päästään HH'n kans pelaa. Mut se on sit joku tiistai.
Re: Malifaux Liiga: Black Joker With A Vengeance 2015 (PK-Seutu)
Mikäs tilanne meillä on? Taputteleeko ihmiset huomenna loppuun pelinsä?
- Hammerheart
Meillä on Varhaisdementian kanssa ollut tämä peli kuin Lemony Snicketistä - reissuja, sairastumisia, putkiremppakokouksia; vuorotellen ollaan jouduttu perumaan.
Nyt ensi tiistaiksi mulla on sovittuna Edeniä jo kauempaa, mutta sen jälkeen yritän saada peräkkäisinä tiistaina sekä liigan ensimmäisen, että viimeisen pelin pelattua, jotka tällä hetkellä seisovat.
Kuulostaako pahalta?
Nyt ensi tiistaiksi mulla on sovittuna Edeniä jo kauempaa, mutta sen jälkeen yritän saada peräkkäisinä tiistaina sekä liigan ensimmäisen, että viimeisen pelin pelattua, jotka tällä hetkellä seisovat.
Kuulostaako pahalta?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Itsehän olen jo lakannut välittämästä aikaa sitten. Ei kai tuolla niin kauheasti ole väliä, kunhan palkinnoista taistelevat ovat tyytyväisiä ratkaisuun.
Joo mun puolesta voidaan vetää kiinni tää jo.
- Hammerheart
Ketkä ovat siis vielä pelaamatta? Minä ja Timo, minä ja sinä - onko muita?Fiend_ kirjoitti:Joo mun puolesta voidaan vetää kiinni tää jo.
Minä ja Timo arvottiin meidän pelin voittaja kun näytti jo pari viikkoa sitten siltä, että ei ehditä pelata. Timo selviytyi meidän pelissä voittajaksi. Täytyy kyl sanoa, että tiukka matsi oli!