Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
juu, itekkin mietin samaa... missä on Haleyn cyberarm...
ja jännä nähdä miten toi toimii pelillisesti.. journeymänillä 3 focusta, "nykyajan" haleyllä 8 ja tulevaisuuden haleyllä N^n..
ja jännä nähdä miten toi toimii pelillisesti.. journeymänillä 3 focusta, "nykyajan" haleyllä 8 ja tulevaisuuden haleyllä N^n..
Ei niiden tarvii ku sitä ei oo vielä tapahtunu..JArrow kirjoitti:Jännä nähdä miten ne perustelee fluffissa haleyn "uuden" käden.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
No toi varsinainen kolmosversio on kyl kaiken järjen mukaan tässä ajassa...petskules kirjoitti:Ei niiden tarvii ku sitä ei oo vielä tapahtunu..JArrow kirjoitti:Jännä nähdä miten ne perustelee fluffissa haleyn "uuden" käden.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Tossa sanottiin et se tuo hahmoja tulevaisuudesta, mikä on vaikeeta jos toi harmaahiuksinen vanhus on nykyajan Haley. Ehkä sille tulee vielä tulevaisuuden lisähahmoja blisterissä.Celebdae kirjoitti:No toi varsinainen kolmosversio on kyl kaiken järjen mukaan tässä ajassa...petskules kirjoitti:Ei niiden tarvii ku sitä ei oo vielä tapahtunu..JArrow kirjoitti:Jännä nähdä miten ne perustelee fluffissa haleyn "uuden" käden.
EDIT: eiku ei mitään, tarkistin juuri IK ikägraafista, että Haley siskoineen on jo 34-vuotiaita (eli ihan hyvin voi olla harmaat hiukset, eikö ne sen ikäisenä jo oo). Anyway, hyi *****, en koskis. Ja Harbykin on jo 25.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- Meganiikko
Nyt meni metsään niin että puut laulaa :)petskules kirjoitti:(eli ihan hyvin voi olla harmaat hiukset, eikö ne sen ikäisenä jo oo)
ei muuta, poistun. *väistää kohtiheitettyä pulloa*
Edit: kun paketissa tulee kaikki 3 haleytä, niin tulisikohan siellä kortit kanssa kaikille 3'lle vai vaan warcaster unitille?
Viimeksi muokannut Meganiikko, To 23.04.2015 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo Present on (yllättäen) nykyajan Haley, eli se varsinainen kolmosversio. Tällä nykyajan Haleylla on myös normaali käsi, mikä vaatinee jotain selitystä, kun edellisellä versiolla (Haley2) oli se robottikoura. Tuo arvokkaasti vanhentunut on sitten tulevaisuudesta joku HaleyX.petskules kirjoitti:Tossa sanottiin et se tuo hahmoja tulevaisuudesta, mikä on vaikeeta jos toi harmaahiuksinen vanhus on nykyajan Haley. Ehkä sille tulee vielä tulevaisuuden lisähahmoja blisterissä.
EDIT: eiku ei mitään, tarkistin juuri IK ikägraafista, että Haley siskoineen on jo 34-vuotiaita (eli ihan hyvin voi olla harmaat hiukset, eikö ne sen ikäisenä jo oo). Anyway, hyi *****, en koskis. Ja Harbykin on jo 25.
Mun piti jo alkaa miettiä tätä vastausta ku meni ohi. Normaali ihminenhän nimeää noi alitajuisesti yhdestä kolmeen. Mut siis just noinhan toi menee.Celebdae kirjoitti:Tuo Present on (yllättäen) nykyajan Haley, eli se varsinainen kolmosversio. Tällä nykyajan Haleylla on myös normaali käsi, mikä vaatinee jotain selitystä, kun edellisellä versiolla (Haley2) oli se robottikoura. Tuo arvokkaasti vanhentunut on sitten tulevaisuudesta joku HaleyX.
Vihaan jo nyt tota casteria ku se on hirvee mindfuck jo pelikentän ulkopuolella.
[Fluffitimantti]Ton harmaantuneen Haleyn pitää olla joku alternate timeline, koska on TODELLA monta aikajatkumoa, jossa se tulee yhden tai useamman faktion toimesta joukkoraiskatuksi, murhatuksi ja poltetuksi, koska Haley.[/Fluffitimantti]
Tyhmä kysymys : saako caster unit ottaa squiren?
- Cor Leonis
Kyllä hunters Grim, Butcher Unleashed ja Makeda3 ihan normaalisti pystyy ottaa attachmenttejä niin en näe miksei Halekin pystyis ottaa attachmenttejä.
Pora on miehen sielu.
ei paha... kelpaaa
-
Der Dexter
Itse asiassa kattosin PP:n galleriaa, ja siellä oli jo Hale3, ja toi ryysyissä oleva on past, kepillä present, ja x-men versio tulevaisuus.
tai onko näin jo todettu, en tiä, mutta on tosiaan mielenkiintosta että 2. jälkimmäisellä ei näy jälkeäkään siitä mekaanisesta kädestä, mikä vähän niinkun olis se juttu, eikös Denny sen repinyt irti tai jotenkin...
lisäksi on tosiaan unit, eikä morphaus kuten oisin veikannut, että valitse minkä halen haluat pelata milläkin kiekalla. Kaippa toi on sit Covenin tyylinen härdelli, joka generoi sen 7+8+x fokusta, eli vois kuvitella että riittää pelivaraa =)
tai onko näin jo todettu, en tiä, mutta on tosiaan mielenkiintosta että 2. jälkimmäisellä ei näy jälkeäkään siitä mekaanisesta kädestä, mikä vähän niinkun olis se juttu, eikös Denny sen repinyt irti tai jotenkin...
lisäksi on tosiaan unit, eikä morphaus kuten oisin veikannut, että valitse minkä halen haluat pelata milläkin kiekalla. Kaippa toi on sit Covenin tyylinen härdelli, joka generoi sen 7+8+x fokusta, eli vois kuvitella että riittää pelivaraa =)
Aliquando Insanire Iucundum Est
Kyl nyt tällaisia merkkitapahtumia kuten Haleyn eri versioiden spoilauksia seurataan reaaliajassa! Toki myös kaikki edeltävät viestit tässä ketjussa...Der Dexter kirjoitti: tai onko näin jo todettu, en tiä,
Vaikka pelkän figun siis. Sääntöjä odotellessa!Celebdae kirjoitti: eri versioiden spoilauksia
-
Der Dexter
kunhan niitä spoilereita alkais tuleen tosta Hal3ystä
NQ # 60 meni just painoon. Veikkaisin että siinä voisi olla. Ainakin siinä on "new fiction featuring a key death". (Lisäksi joku uusi teemalista.)
Haleyt on saatavilla varmaan aikaisintaan kesäkuun alussa Lock n' Loadissa. Denny tuskin, kun se on figuna niin paljon enemmän vaiheessa.
Haleyt on saatavilla varmaan aikaisintaan kesäkuun alussa Lock n' Loadissa. Denny tuskin, kun se on figuna niin paljon enemmän vaiheessa.
Onks jollain joku ninjashopperi l&l:ssä. Jos on ni mulle voi laittaa privaviestiä. Oon kiinnostunut ostamaan juttuja.
Korjasin.shoddie kirjoitti:Oon kiinnostunut ostamaan HALEY 3:N
Enemmä kyl oli mieles sellane viispäinen dildo.