Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja
Käytössä on noi varusteet mitä oon maininnu sääntöinä. Eli sääntökirjan varusteet ja opulent of goods. Ylimääräset skillit ei oo käytössä. Annualista on lähinnä scenaariot ja sinne on listattu mm. random happenings ja warbandeja..
26.4 sunnuntai klo 13-15 aikaan aloitus. Peliä max se 4 tuntia. Eli viiden jälkeen voitais lopetella. HUOM! varmistan tän sunnuntain vielä huomenma illalla viimeistään! Koska launantaina on paljon liikkuvia osia ja samoin sunnuntaina... joten kellon ajat voivat muuttua.
26.4 sunnuntai klo 13-15 aikaan aloitus. Peliä max se 4 tuntia. Eli viiden jälkeen voitais lopetella. HUOM! varmistan tän sunnuntain vielä huomenma illalla viimeistään! Koska launantaina on paljon liikkuvia osia ja samoin sunnuntaina... joten kellon ajat voivat muuttua.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Rooger, eipä noissa annualin vermeissä ja skilleissä nyt niin kiinnostavia juttuja ollutkaan. Ehkä rabbits foot. Mut joo hyvä selvennys.
Ja sunnuntaina heilahtamas paikalle. Jos vaan homma järjestyy.
Ja sunnuntaina heilahtamas paikalle. Jos vaan homma järjestyy.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Itsellä menee päällekkäin mahdollisesti Infinity pelailut. Päivitän jos muutosta. Rakkaimmat ensin.
Kysymys: Sword + Bucleri = 2 parrya? Voiko parrya samaa iskua useamman kerran? Mites Sword + Sword? Lähinnä selvennykseksi, ettei tule mitään ylläreitä.
Kysymys: Sword + Bucleri = 2 parrya? Voiko parrya samaa iskua useamman kerran? Mites Sword + Sword? Lähinnä selvennykseksi, ettei tule mitään ylläreitä.
Soi viulu
Eikös noista yhdistelmistä saanu rerollia parryyn. Mä siitä silti varmaks tiiä. Mun tyttöt kun ei parryile. Onko muuten pelaajia tulossa huomenna jos pelit onnistuu? En tiiä soveitteko viimeks jotain lisää kun me kaiman kans lähdettiin.
Mää voisin ehkä tulla nopeen pelin ottaan joskus klo 15 korvilla. Riippuu paljon siitä, pääsenkö ajoissa lähteen töistä. Meillä on ropet kanssa sitten illemmalla.
Kalat meni kotio...
Kuinka moni olisi tulossa huomenna? Siinä 13 aikoihin voidaan aloittella, jos nyt vaan saadaan porukkaa.
Syrja ja minä ollaan jo pelattu vastakkain. Viuhkamiina ehkä... riippuu kuinka pitkä lauantai on.
Syrja ja minä ollaan jo pelattu vastakkain. Viuhkamiina ehkä... riippuu kuinka pitkä lauantai on.
Kahdella miekalla ei saa mitään bonuksia. Barry+miekka niin kaksi parryä sääntöjen mukaan. Samaa iskua ei voi parrytä ellei ole mitään skilliä.Kysymys: Sword + Bucleri = 2 parrya? Voiko parrya samaa iskua useamman kerran? Mites Sword + Sword? Lähinnä selvennykseksi, ettei tule mitään ylläreitä.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Hep, tulossa heti 13 myös. Olikos Barri saanu jo yhteystietoja? Jossain kohtaa sanoi, ettei ole. On tulossa nyt ihan yksin, et ilmoitatko sille osoitetta. Katotaas osaako yksin navikoida paikalle :D
Ai niin meillä jäi ne figu jututkin kattomatta viimeks. Jos nyt muistais. Älä hukkaa niitä siskoja ennen sitä.
Ai niin meillä jäi ne figu jututkin kattomatta viimeks. Jos nyt muistais. Älä hukkaa niitä siskoja ennen sitä.
Laiton Barricadelle yv. Voit Syrja kans antaa ne tiedot, jos sul on jokin muu yhteystieto.
Oliko Ookami_Tez tulossa tänään?
Oliko Ookami_Tez tulossa tänään?
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
- Ookami_Tez
Rope päivä, eli en ole pääsemässä yritän sitten seuraavalla kerralla.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Teen yhden pöydän sitten tänään... Nyt alustavasti meitä on alkuun tulossa kolme.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Pari juttua olis taasen.
1. Hired Swordeille voi ilmeisesti antaa aseita, mutta tarvitsevat sopivan skillin niiden käyttämiseen (osaa käyttää vain omiaan). Voiko armoreita antaa hired swordelle? edit: ilmeisesti voi,kun mikään ei kiellä
2. Mitä "Intercept" tekee? Luin kuinka sen voi tehdä, mutten löytänyt kohtaa mitä se tarkoittaa käytännössä.
1. Hired Swordeille voi ilmeisesti antaa aseita, mutta tarvitsevat sopivan skillin niiden käyttämiseen (osaa käyttää vain omiaan). Voiko armoreita antaa hired swordelle? edit: ilmeisesti voi,kun mikään ei kiellä
2. Mitä "Intercept" tekee? Luin kuinka sen voi tehdä, mutten löytänyt kohtaa mitä se tarkoittaa käytännössä.
Viimeksi muokannut Jeijo, Su 26.04.2015 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Soi viulu
Oli hyvät pelit ja hienoja sattumia taas. Vaikkakin olen ikuisesti katkera niistä tuhoutumattomista zombeista ja muumiosta ja kivenkovasta kännisestä kääpiöstä. Luulen että mun Centigor taas sai traumoja kaikista ampuma-aseista! :p
Onneksi löyty sentään wyrdstoneja..
Onneksi löyty sentään wyrdstoneja..
Make love, not peace.
Ei voi antaa armoreita tai varusteita, ellei erikseen mainita. Ne käyttävät omia varusteitaa ja osa tuleekin jo aikamoisella varustuksella. Ainoa, jolle voi antaa varusteita kampanjassamme on Imperial assassin, mutta tämä ei anna varusteita takaisin ja ei käytä ruutiaseita.1. Hired Swordeille voi ilmeisesti antaa aseita, mutta tarvitsevat sopivan skillin niiden käyttämiseen (osaa käyttää vain omiaan). Voiko armoreita antaa hired swordelle?
Voit estää hahmon chargen menemällä tämän eteen tai väliin... kuitenkin niin, että alkuperäinen kohde ei joudu chargen kohteeksi. Vain yksi hahmo voi interceptata yhden hahmon. Kuten tänään estin yhden petomiehen hyökkäämästä johtajani kimppuun. Väliintullut hahmo joutuu siis lähitaisteluun alkuperäisen kohtaan sijaan. Voi tulla väliin ainoastaan, jos väliinmenijä on kahden tuuman päässä hyökkäysreitiltä.2. Mitä "Intercept" tekee? Luin kuinka sen voi tehdä, mutten löytänyt kohtaa mitä se tarkoittaa käytännössä.
Sääntökirja sivu 10.
Oli kyllä hyvät pelit... meinasi usko loppua petomiesten kanssa, mutta sitten tapahtuikin jotain yllättävää! Rahaa nyt ei taaskaan tullut oikein miksikään... mutta mulla onkin lentävä velho, joka ei päässyt ilmaan edes tällä kertaa!
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Joo kovaa taistoa oli. Taas päästiin etsimään aarretta. Ja taas sitä vartio joku mörkö. Nyt vaan mörkö oli sen verran tiukempi, et meinas käydä kylmät. T5 muumiota ei niin vaan poistetakkaan kentältä. Vaikka ois jo maassa. No tämäkin skenaario sopi oikein hyvin joukkoni tarkoituksiin. Muumio oli kyllä ilkee vastus vaikka siitä ropisikin expaa, kun woundas. Löi kyllä mm mun yhden superiorin kaks kertaa alas maahan,kun taisteltiin kerroksissa. Toisella pudotuksella sit meni niskoilleen. Ja aika monta taistelukierrosta sitä vastaan jouduin käymään. Ja routteja piti heitellä monta kertaa. Mutta niistä lisää, kun saan tarinaa kirjoitettua. Päivittelen ens tuon rosterin.
Mut siistii oli!!!
Mut siistii oli!!!
- Ookami_Tez
Kirjottelin Otton päiväkirjan kuntoon. Mites seuraavat pelaamiset? Tarviin rahaa että voin saada ostettua uuden mutantin.
Great Teacher Ookami_Tez
Osa on nyt pelannut pari peliä ja varmaan seuraavaksi sitten loput? Mieluusti itse pelaisin samalla "tasolla" olevaa, eli 1 pelin pelannutta vastaan. Harri? Osalla jo hurjia heroja usealla statti päivityksellä, täysinäinen warband ja hyvät henchmanitkin.
Soi viulu
Sellainen asia palutui mieleen, kun eilisessä barri vs sergeant pelissä tuli vastaan. Eli toi ricochet. Missileiden kriittis tulos siis. Se on vähän hölmöä, et jokin nuoli tai muutkaan voisi kimpoilla esim nurkan taa ja tappaa lisää. Ja säkällä kimpoilla lisää. Vanhassa porukassa joskus sovittiin niin, että kriittisen osuman saaneen takana tai järkevässä ampuma linjassa olevaan voi pelkästään kimmoke osua.
Me päädyttiin tollaiseen ratkaisuun silloin, kun oli pari kertaa käynyt niin et kimpoilevat nuolet niisti porukkaa huolella. Parhaimmillaan yks kaveri tiputti kolme tyyppiä yhdellä nuolella, kun se kimpoili minne sattuu. Viimeistä osuman saanutta ei ees ampuja nähnyt. Joo tossa kävi hirvee mäihä eikä oo todennäköistä. Mut mahdollista kuitenkin. Olihan tuo tietty huvittava tilanne, kun nuoli tekee yhtäkkiä 90-180 asteen käännöksiä.
Mut mitä mieltä? Jatkossa tuota vois mielestäni harkita. Jos ei nykyistä pakettia enää "muuteta". Pelattiin niin, et jos ei ollut järkevässä linjassa ukkoa johon voisi myös osua. Niin silloin käytettiin tota no armor save kohtaa. Et tämmöinen järkevöittämis ehdotus.
ja en hyväksyisi tuota hölmöä kimpoilua edes lingoille. Vaikka niissä ehkä kivet voisi kimpoilla miten sattuu.
Rosteri ja tarinaa päivitetty. Tuli taas tekstiä. Kommentit jutuista ois jees. Mulle tollaset kynäilyt on oikeesti hankalia ja vaikeita. Oon aina inhonnu kirjoittamista. Ja pieni lukihäiriö hankaloittaa tota lisää. Et kielioppivirheitä varmasti löytyy. Ja hölmöjä lauseen muodostuksia. Mut kommenttia vaan. Jos vaikka kehittyis
Puhuttiin myös, et minä, barri ja sergeant pidetään "taukoo" peleis. Just siks et pysyy homma tasaisena.
Me päädyttiin tollaiseen ratkaisuun silloin, kun oli pari kertaa käynyt niin et kimpoilevat nuolet niisti porukkaa huolella. Parhaimmillaan yks kaveri tiputti kolme tyyppiä yhdellä nuolella, kun se kimpoili minne sattuu. Viimeistä osuman saanutta ei ees ampuja nähnyt. Joo tossa kävi hirvee mäihä eikä oo todennäköistä. Mut mahdollista kuitenkin. Olihan tuo tietty huvittava tilanne, kun nuoli tekee yhtäkkiä 90-180 asteen käännöksiä.
Mut mitä mieltä? Jatkossa tuota vois mielestäni harkita. Jos ei nykyistä pakettia enää "muuteta". Pelattiin niin, et jos ei ollut järkevässä linjassa ukkoa johon voisi myös osua. Niin silloin käytettiin tota no armor save kohtaa. Et tämmöinen järkevöittämis ehdotus.
ja en hyväksyisi tuota hölmöä kimpoilua edes lingoille. Vaikka niissä ehkä kivet voisi kimpoilla miten sattuu.
Rosteri ja tarinaa päivitetty. Tuli taas tekstiä. Kommentit jutuista ois jees. Mulle tollaset kynäilyt on oikeesti hankalia ja vaikeita. Oon aina inhonnu kirjoittamista. Ja pieni lukihäiriö hankaloittaa tota lisää. Et kielioppivirheitä varmasti löytyy. Ja hölmöjä lauseen muodostuksia. Mut kommenttia vaan. Jos vaikka kehittyis
Puhuttiin myös, et minä, barri ja sergeant pidetään "taukoo" peleis. Just siks et pysyy homma tasaisena.
Pelattiin ekassa pelissä että ei voi seinien yms läpi kimpoilla. Hyvää settiä sieltä tulee, pieni huumori sopii tällaseen hyvin :)
Soi viulu
Oikke hyvää settiä. Kaikilta, oon tykänny lukea :) Mä tein ite heti alkuun päätöksen etten nimeä mun henchmaneja koska tuskin petoäijät toisiaan nimeää tai viettää syntymäpäiviä jos ei ne oo jollain lailla merkittäviä. Eikä ne varmaan pidä lokikirjojakaan joten ajattelin kirjoittaa kaikki stoorit muiden näkökulmasta...Sitte tajusin että mun vastustajathan tekee sen jo :p
Mun mielestä se että 1 pistoolin kuula tiputtaa kaks petoa oli niin koomista etten tajunnu edes pahastua :D Eihän se kääpiö edes nähny sitä toista, talon takana juoksevaa goria
Mun mielestä se että 1 pistoolin kuula tiputtaa kaks petoa oli niin koomista etten tajunnu edes pahastua :D Eihän se kääpiö edes nähny sitä toista, talon takana juoksevaa goria
Make love, not peace.