Lord of Carcassonne kirjoitti:valitettavasti purging flame tuo jossa sä sanoit että millaisen kuvan annan itsestäni nosti mun karvat pystyyn heti. Jos itse annan kuvan siitä että en ole jotain komppi säännöstöä Kunnolla niin voi kauhea. tais tuo mun kommentti osua ja upottaa. Mutta en aio alentua samalle tasolle ja jankutellA tän enempää.
Oma mielipide on se että en innostunut tästä kompista ja se siitä.
Kysehän oli siitä, että jos lukematta ja kokeilematta tulee tänne huutelemaan että systeemi on huono ja että tietää asian paremmin, voi tosiaan tulla vastaan tilanne jossa karvat nousee pystyyn. Puolin ja toisin.
Tuntuu että muillakin on traumoja jostain huonosti onnistuneesta kompista aiemmin ja siitä johtuen mikään ei voi olla hyvä. Ja tämä kaikki ilman että asiaan viitsittäisiin edes sen enempää perehtyä.
En jaksa uskoa, että ihan sattumalta tämä on saanut positiivista palautetta ja lisännyt pelaajamääriä Australiassa.
That being said, edelleenkin, tässäkin varmasti ongelmansa mutta missäpä ei olisi.
Jos tämä saisi aikaan sen, että juustoisimpia komboja ei enää haluttaisi tuoda pöytään, uskon että peli voittaa. Kun turnauspelaajatkin kuitenkin ovat täällä ilmaisseet että pelissä on tällä hetkellä älyttömyyksiä.