Uusia Necroneita: Decurion 1850

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Malkuth

Uusia Necroneita: Decurion 1850

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Uuden codexin kunniaksi pitkästä aikaa lista tällekin foorumille. Yritin saada rakennettua Decurionin ympärille jotain turnauskelpoista. Ei tää nyt ihan vakuuta, Jatkosota täytyy ehkä pelata normaaliin CADiin rakennetulla listalla mielummin.

Necron Decurion

Core:
Reclamation Legion
Nemesor Zahndrekh 150
10 Immortals with Tesla Carbines 170
10 Warriors in a Ghost Ark 235
10 Warriors in a Ghost Ark 235
5 Tomb Blades (Particle Beamers, Shield Vanes, Nebuloscopes) 120

Auxiliary:
Canoptek Harvest
9 Scarabs 180
6 Wraiths 240
1 Spyder 50

Canoptek Harvest
9 Scarabs 180
6 Wraiths 240
1 Spyder 50

1850
Iron-Father

Re: Uusia Necroneita: Decurion 1850

Viesti Kirjoittaja Iron-Father »

Tämä on nyt kysymys, ei parannusehdotus, mutta oletko nykyisellä kirjalla pelannut canoptek harvestin wraithseja transdimensional beamereillä? Mietin vaan oman listani kannalta että onko jollain kokemusta tuon paketin peluuttamisesta nyt kun saavat muodostelmasta relentlessin?
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Purging Flame

Viesti Kirjoittaja Purging Flame »

Iron-Father kirjoitti:Tämä on nyt kysymys, ei parannusehdotus, mutta oletko nykyisellä kirjalla pelannut canoptek harvestin wraithseja transdimensional beamereillä? Mietin vaan oman listani kannalta että onko jollain kokemusta tuon paketin peluuttamisesta nyt kun saavat muodostelmasta relentlessin?
Mä oon testannut muutaman kerran ja olen todennut että vähän liian kalliita oletettuun tehoon nähden. Whipcoilit on paremmat IMHO.
Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Purging Flame kirjoitti:
Iron-Father kirjoitti:Tämä on nyt kysymys, ei parannusehdotus, mutta oletko nykyisellä kirjalla pelannut canoptek harvestin wraithseja transdimensional beamereillä? Mietin vaan oman listani kannalta että onko jollain kokemusta tuon paketin peluuttamisesta nyt kun saavat muodostelmasta relentlessin?
Mä oon testannut muutaman kerran ja olen todennut että vähän liian kalliita oletettuun tehoon nähden. Whipcoilit on paremmat IMHO.
En ole kokeillut, mutta samaa olen tuumannut noin teoriatasolla. Koko ryhmälle otettuna tulevat älyttömän kalliiksi ja parista laukauksesta taas niiden kutosten heittäminen on niin epätodennäköistä, että teho jää yleensä aika heikoksi. Noin periaatteessa Necronit kyllä välillä kaipaisi AP2 aseita, mutta Praetorianit taitaa olla parempi vaihtoehto siihen.
Purging Flame

Viesti Kirjoittaja Purging Flame »

Malkuth kirjoitti:
Purging Flame kirjoitti:
En ole kokeillut, mutta samaa olen tuumannut noin teoriatasolla. Koko ryhmälle otettuna tulevat älyttömän kalliiksi ja parista laukauksesta taas niiden kutosten heittäminen on niin epätodennäköistä, että teho jää yleensä aika heikoksi. Noin periaatteessa Necronit kyllä välillä kaipaisi AP2 aseita, mutta Praetorianit taitaa olla parempi vaihtoehto siihen.
Juuri näin.

Omalla hankintalistalla onkin tästä syystä praetorianeja rod of covenantilla. Kiinnostaisi testata Judicator Battalionia käytännössä.
Hysteric_Hyeena

Viesti Kirjoittaja Hysteric_Hyeena »

Itse pelaan listaa joka sisällyttää niin Canoptek Harvestin kuin Judicator Battalionin ja pistehinnaksi jää se 1500 pojoa..

Olen huomannut samaa että wraithit whipcoileilla pärjää paljon paremmin kuin nuilla pisloillaan syynä puhtaasti hyöty / laatu / tuuri oletusarvot.. ja kuka ikinä siihen wraitheihin rynnäköi sitoutuu olemaan siinä hetken jos toisennii jos spyder pysyy vaan hengissä.. Scarabeja en ikinä oo käyttäny miimi vaatimusta enempää kun en ole nähnyt tarvetta muuhun kun nopiaan jonnekkin sitomaan vuoroksi kaheksi jotain tai nopia objektiivin nappaaminen..

Judicator battalion toimii hyvin jos saa Stalkerin asemmoitua esim liki omaa selkärankaa = paljon gauss / tesla solttuja koska antaa sen kuplansa kaikille 6" sisään joka on ehottomasti yliveto sekä melta ase joka ampuu kaksi laukausta normaali yhden sijaan ja siihen lisukkeeksi praetorianit jotka on mun lemppareita tällä hetkellä hyppyreppuineen, Deep strike mahollisuudellaan ja AP 2 aseillaan.. toki ne ei tankkia poppaa, mutta kaikki jotka siellä sisällä on..

Erikois charruista en necronien kohalla oo kovin varma onko ne pisteisiinsä nähden tehokkaita mutta hauskoja kyllä..

mutta tämmösiä mietteitä voin tarjota ja henkilökohtasta kokemusta.. toivottavasti auttoi..
Ei muuta kun onnea noppiisi ja Death to the Living, if you may.. :P
Why cant we all just get along?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”