Tulis kiire myydä Warhammerit pois...Molja kirjoitti:Hieman posketonta olisi arvioida sattumanvaraisia modeleita, jolloin mitään sitovaa teemaa tuskin tulisi olemaan joukoissa. Varsinkin jos arpa osuisi eri pelien modeleihin...
Ropecon Malifaux-turnaus
Re: Ropecon Malifaux-turnaus
- Hammerheart
Sääli-sääli - jos olisi ollut kolmannen kierroksen aloituskokoonpanolla, niin olisin saanut paljon tyylikkäämmän poppoon (kun Collect the Bounty ja Make Them Suffer tarkoittaa aika tylsää kokoonpanoa).Molja kirjoitti:Maalauskisa arvioidaan 2. kierroksen aloituskokoonpanolla. Tämä sen takia että jokaisella on suurin piirtein saman verran modeleita maalattavana/maalattuna ja toisekseen sen takia, että ehdin nähdä kaikki modelit itse.
No olisihan se toki ollut vähän tylsää, jos arpa osuisi noihin mun maalaamattomiin Epic-nappeihin - niitä kuitenkin on aika hiivatin paljon ;)Hieman posketonta olisi arvioida sattumanvaraisia modeleita, jolloin mitään sitovaa teemaa tuskin tulisi olemaan joukoissa. Varsinkin jos arpa osuisi eri pelien modeleihin...
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Veikkaan, että meillä kaikilla on sama ongelma. :DMyyra kirjoitti:Omistamistani Malifaux napeista vain about 25% on maaleissa.Fiend_ kirjoitti:Hm?Myyra kirjoitti:Tämä ei ehkä päättyisi hyvin minun kannaltani.Hammerheart kirjoitti: x) Satunnaisesti generoitu joukko kaikista osallistujan omistamista napeista.. ;)
Something something Dangerzone!
Laitetaan nyt vähän kattavampi listaus mitä crewejä löytyy:Fiend_ kirjoitti:Jos ihmisiä kiinnostaa osallistua mutta ei ole maalattuna crewiä tai ei ole crewiä niin laittakaa ihmiset viestiä. Meinaa multa saa kyllä crewiä lainaan! Löytyy useampia.
Killalta: Lady Justice, Perdita, Sonnia
Rezzereiltä: Nicodem, McMourning, Seamus
Ten Thundereilta: Misaki, Lynch
Arcanisteilta: Ramos
Outcasteilta: Victoriat ja Von Schill
Noi löytyy maalattuna ja pelikunnossa. Jos sieltä jotain haluaa lainailla ja tulla pelaamaan.
Helou, täällä myös yksi kiinnostunut.
Vähän ongelmia matkassa, joten tarvitsisi tänäkin vuonna lainacrewn. Tarkoituksena oli tuoda Ramos, joten jos Fiend_ voi kortteineen semmosen lainata, niin sitten olen mukana.
(Ja siihen olisi kiva saada päälle lisähämähäkkejä, metal gamineja ja electrical creationeita, jos mahdollista)
Vähän ongelmia matkassa, joten tarvitsisi tänäkin vuonna lainacrewn. Tarkoituksena oli tuoda Ramos, joten jos Fiend_ voi kortteineen semmosen lainata, niin sitten olen mukana.
(Ja siihen olisi kiva saada päälle lisähämähäkkejä, metal gamineja ja electrical creationeita, jos mahdollista)
- NorjanPaavi
HeiAmdor kirjoitti:Helou, täällä myös yksi kiinnostunut.
Multa löytyy myös kortteja, ja Ramosta. Hämähäkkejä, Electrical Creation ja yms. Metal Gamineja ei. Eli siis lähinnä backuppina jos jotain jää vaille. Toki Fieldillä jos useampia kiinnostuneita on?
- Hammerheart
Mä voin ottaa mukaan mun Metal Gaminit =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kerätään crewi näin, jos HammerHeart tuo Metal Gaminit ja kortit? Koska mä oon pelannu kirjasta. Ja NorjanPaavi tuo Electrical Creationin. Niin mä tuon loput.Amdor kirjoitti:Helou, täällä myös yksi kiinnostunut.
Ilmoittaudun Turnaukseen. Onko jotain mitä pitäisi vielä tietää ennen turnausta ?
@hammerheart: oletan, että kyseessä on nämä robodino-versiot. Ootan innolla näkeväni ne livenä.
@Faurer: oon yrittänyt aika tyhjentävästi kirjoittaa kaiken tuohon ekalle sivulle, joten tuskinpa on enempää mitä pitäis tietää. Joitain apuvälineitä tulee löytymään lainaksi asti, mutta omat mitat ja kortit ovat tietenkin hyvä.
Alkuviikosta pitäisi tulla uusi FaQ ja errata Wyrdiltä. Tämä yleisenä tietona kaikille.
@Faurer: oon yrittänyt aika tyhjentävästi kirjoittaa kaiken tuohon ekalle sivulle, joten tuskinpa on enempää mitä pitäis tietää. Joitain apuvälineitä tulee löytymään lainaksi asti, mutta omat mitat ja kortit ovat tietenkin hyvä.
Alkuviikosta pitäisi tulla uusi FaQ ja errata Wyrdiltä. Tämä yleisenä tietona kaikille.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
- Hammerheart
Uusi Gaining Grounds -turnaussäännöstö, jossa pyritään selventämään Collect the Bountya - kannattaa siis tsekata:
http://wyrd-games.net/community/files/f ... g-grounds/
Uusi Errata ja FAQ myös:
http://wyrd-games.net/community/files/f ... aq-errata/
http://wyrd-games.net/community/files/f ... g-grounds/
Uusi Errata ja FAQ myös:
http://wyrd-games.net/community/files/f ... aq-errata/
Jesh, näillä mennään. Markereita on varmaankin ylimääräsiä saatavilla, joten siinä olis kaikki, mitä tarvii. Olisi tietysti vielä kiva muttei mitenkään pakollinen, jos joku saisi tuotua Johanin ja/tai Arcane effigyn.Fiend_ kirjoitti: Kerätään crewi näin, jos HammerHeart tuo Metal Gaminit ja kortit? Koska mä oon pelannu kirjasta. Ja NorjanPaavi tuo Electrical Creationin. Niin mä tuon loput.
Multa löytyy molemmat ja ovat kyllä tulossa mukaankin. En kylläkään lupaa maalata näitä ennen conia.Amdor kirjoitti: Olisi tietysti vielä kiva muttei mitenkään pakollinen, jos joku saisi tuotua Johanin ja/tai Arcane effigyn.
Arcanea ei löydy mutta Johanin tuon.Amdor kirjoitti:Jesh, näillä mennään. Markereita on varmaankin ylimääräsiä saatavilla, joten siinä olis kaikki, mitä tarvii. Olisi tietysti vielä kiva muttei mitenkään pakollinen, jos joku saisi tuotua Johanin ja/tai Arcane effigyn.Fiend_ kirjoitti: Kerätään crewi näin, jos HammerHeart tuo Metal Gaminit ja kortit? Koska mä oon pelannu kirjasta. Ja NorjanPaavi tuo Electrical Creationin. Niin mä tuon loput.
Saanko muuten käyttää sitä tavallista Stoleniani Malifaux Childina? Ei siinä kauheasti sekaannuksen vaaraa pitäisi ainakaan olla.
Taisi olla oma ehdotuksesi, että ei. :PMyyra kirjoitti:mutta muita Malifaux nappeja ei saa käyttää esittämään jotain muuta, kuin mitä ne ovat
Ehdotin myös, että unohdetaan single master pelleilyt, mutta minä en näitä päätä, joten kysyn, miten asia on. Faktahan on, että nuo scenaariot on kuin suunniteltu Perditaa varten. Yritän tässä epätoivoisesti löytää syyn pelata jotain muuta.Fiend_ kirjoitti:Taisi olla oma ehdotuksesi, että ei. :PMyyra kirjoitti:mutta muita Malifaux nappeja ei saa käyttää esittämään jotain muuta, kuin mitä ne ovat
- Hammerheart
Sä olet kuitenkin Suomen paras pelaaja ja voitat turnauksen mitä luultavimmin vasemmalla kädellä, niin mikset pelaisi jotain Yan Lota ja näytä todellistä ylivoimaisuutta?Myyra kirjoitti:Faktahan on, että nuo scenaariot on kuin suunniteltu Perditaa varten. Yritän tässä epätoivoisesti löytää syyn pelata jotain muuta.
a) Toisella on kivempaa, kun se kuvittelee edes hetken, että sillä on jotain mahdollisuuksia ja
b) sulla on kivempaa kun murskaat ne toiveet samaan tapaan kuin putoava piano murskaa päästäisen ja
c) kukaan ei voi ulista, että voitit vain koska Perdita/Dreamer/Colette on liian kovia.
Win-win.
mä voin myös lainata sulle oikean malifuu lapsen, niin ei varmana tule sekaannusta asiasta. ;)
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Hei, jos kykenette varaamaan sunnuntaille ja antamaan lainaan seuraavia nappeja niin ilahtuisin:
Guild Guard (2kpl)
Guild Lawyer (2kpl)
Guild Riflemen (2-3kpl)
Guild Pathfinder + Traps (Ne kaikki)
Omat napithan näille olisi mutta aika ei veny maalatakseni niitä. Niin, ja olen osallistumassa. :)
Guild Guard (2kpl)
Guild Lawyer (2kpl)
Guild Riflemen (2-3kpl)
Guild Pathfinder + Traps (Ne kaikki)
Omat napithan näille olisi mutta aika ei veny maalatakseni niitä. Niin, ja olen osallistumassa. :)