Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)
Meikä kyl kippaa tän liigan, sori vaan. En näe et tää on mun osalta vaan realistinen ylläpitää. Pari viime päivää töissä osoitti tän kevään kauhut. Selkäsuorana droppaan mielummin kuin, että painun kasaan siitä painosta joka tulee siitä tunteesta että hannaan muiden pelien etenemistä.
Ok. Harmi. No sodassa tulee menetyksiä. Merkkaan pelaamattomista peleistä 10-0 tulokset ehtoolla, kun pääsen koneen ääreen. Tomilla oli myös pelejä jonkin verran jäljel. Mut mies heittikin pelipäivä ehdotuksia et olkaa yhteydes
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
No niin taulukot päivitetty. Jos huomaatte virheitä niin ilmoitusta. Koska 9 kenraalia on nyt jäljellä. Niin kakkoskiesin jako muuttui. 4 eniten pisteitä kerännyttä on siis samassa ja loput 5 samassa. Ja eipäs siinä nyt sit enää montaa peliä olekkaan jäljellä.
Saas nähdä käykö mulle ja Tanelille tässä niin, et pelataan loppukamppis vanhalla kirjalla. Mikäli siis huhut uudesta mariini kirjasta toteutuu. Voi olla ehkä hankala muokata uutta kirjaa vanhaan pohjaan. Tai sitten ei oo mitään ongelmaa. Tuskimpa nuo meidän nykyiset kirjan yksiköt niin muuttuu. Et joku esim. lähtis vallan pois. Ehkä mun Korsarro voi olla radikaalien muutosten kohteena. No mietitään sitä sitten jos niin käy.
Ja koska mulla on ylin päätäntävalta asioista. Niin tietysti mennään siten kuin mulle on edukkainta :D
Saas nähdä käykö mulle ja Tanelille tässä niin, et pelataan loppukamppis vanhalla kirjalla. Mikäli siis huhut uudesta mariini kirjasta toteutuu. Voi olla ehkä hankala muokata uutta kirjaa vanhaan pohjaan. Tai sitten ei oo mitään ongelmaa. Tuskimpa nuo meidän nykyiset kirjan yksiköt niin muuttuu. Et joku esim. lähtis vallan pois. Ehkä mun Korsarro voi olla radikaalien muutosten kohteena. No mietitään sitä sitten jos niin käy.
Ja koska mulla on ylin päätäntävalta asioista. Niin tietysti mennään siten kuin mulle on edukkainta :D
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mitäh? Vastahan se marsukirja päivitettiin? Mitähän mahtaa Runtti miettiä tästä touhusta kun jälleen kerran kallis, vasta ostettu kirja menee roskiin puolen vuoden sisään?
Mutta mutta, Terpalle laitettu viestiä pelistä. Tai siis heti tämän viestin lähettämisen jälkeen.
Mutta mutta, Terpalle laitettu viestiä pelistä. Tai siis heti tämän viestin lähettämisen jälkeen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Ookami_Tez
Niin onhan siitäkin jo pari vuotta syksyllä siitä mariini codexinkin uudistumisesta. Ja vastattu Kapun viestiin. Yritetään sopia peli pois.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Niin mitäköhän tästä ajattelis taas... No ei tuo uutinen niin hirveästi mieltä lämmittänyt, vaikka ne päivitykset omille armeijoille joskus onkin kivoja. 6th:n sääntiksen kun sain aikanaan käsiin niin jo sai 2kk päästä olla ostamassa uutta 7th:n sääntistä =D Nyt on sentään kourallisen ehtinyt pelaamaan pelejä tuolla kirjalla ja päässyt peliin sisälle, ei oo ihan niin k***ä ottas fiilis ku tuolloin.El Capitan kirjoitti:Mitäh? Vastahan se marsukirja päivitettiin? Mitähän mahtaa Runtti miettiä tästä touhusta kun jälleen kerran kallis, vasta ostettu kirja menee roskiin puolen vuoden sisään?
Näyttää nää mariinit laittavan hansoja tiskiin perä jälkeen, seuraillaan taustalla montako mariini armeijaa on kamppiksen loppupuolella jäljellä.
Niin sellainen huomio vielä loppuun että foorumilla on nimimerkillä "Runtti" olemassa henkilö et älkää sotkeko nimimerkkejä...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Enpä mäkään osannu odottaa, että Eldar codex menis jo nyt uusiksi kun CSM ja Taunon vielä päivittämättä. Osasin innostua kun tajusin että saan formaationeita ja detachmentteja jne mutta ku kirja on ansainnu lempinimet Codex: That Guy ja Codex: Deal With It niin ei oikein innosta pelaamaan :/Runt kirjoitti:Niin mitäköhän tästä ajattelis taas... No ei tuo uutinen niin hirveästi mieltä lämmittänyt, vaikka ne päivitykset omille armeijoille joskus onkin kivoja.El Capitan kirjoitti:Mitäh? Vastahan se marsukirja päivitettiin? Mitähän mahtaa Runtti miettiä tästä touhusta kun jälleen kerran kallis, vasta ostettu kirja menee roskiin puolen vuoden sisään?
En pistä pahakseni jos joku meidän pikkupiirissä haluaa pelata edesmenneellä codexilla, keltä se muka on pois.
Make love, not peace.
Heresy!!!Barricade kirjoitti:En pistä pahakseni jos joku meidän pikkupiirissä haluaa pelata edesmenneellä codexilla, keltä se muka on pois.
Sori, refleksi.
No nehän just päivitti Imperial knightitkin, ja nyt mulle tuli hinku tehä mechanicum armeija knihtillä ja sciitareilla. ***** GW ja sen houkuttimet, no ainakin ei ole fabaan tarvinnut rahoja laittaa.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
No hei onneks tulee kohta 9.laitos joka on huhujen mukaan 1. kiinnostava laitos :DManAtArm kirjoitti:no ainakin ei ole fabaan tarvinnut rahoja laittaa.
Ja bretit seikkailee 6 edikan kirjalla varmaan senkin läpi
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Huhujen mukaan bretonniaa ei enää ole.
Kalat meni kotio...
Fabaa mitä itse on seuraillut niin on kyllä huhuja laidasta laitaan ja tuntuu ettei ketään tiedä varmaksi sanoa mistään mitään.
On noi bretit ny toistaseks viel tuolla gw:n sivuilla. Katsotaan kun ja jos 9th tulee niin mitä jää jäljelle, huhuttu kun on yhtä sun toista.
Tääl on muuten hyvät kamppis keskustelut menos.
On noi bretit ny toistaseks viel tuolla gw:n sivuilla. Katsotaan kun ja jos 9th tulee niin mitä jää jäljelle, huhuttu kun on yhtä sun toista.
Tääl on muuten hyvät kamppis keskustelut menos.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Ookami_Tez
Minä vs Anton 7-3, vuoro lisää niin olisin ottanut 3 tai 5 pistettä lisää, mutta näin tällä kertaa.
Great Teacher Ookami_Tez
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mulla on nyt vähän kiireitä kun pitää palautella videoita ja sillee, että raportissa kestää. Lyhyt versio kuitenkin menee sillee lällä lällä lieruu, Tero evottaa.
Tämä oli kyllä taas sellainen päivä, jolloin kyseenalaistan hammer-pelaamiseni ja GW:n sääntöjen suunnittelun. Ei voi muuta kuin ihmitellä tätä touhua.
Tämä oli kyllä taas sellainen päivä, jolloin kyseenalaistan hammer-pelaamiseni ja GW:n sääntöjen suunnittelun. Ei voi muuta kuin ihmitellä tätä touhua.
- Sinitähti
- Sinitähti
No niin. Ollu täs nyt hiukan muissa ympyröissä. Mikäs tilanne on viimeisten pelien osalta? Jokos on sovittuna? Mitä nyt äkkiseltään katoin niin 3peliä kai uupuu. Armon aikaa on tää kuu loppuun. Sit teen jonkun ratkaisun pelaamattomista peleistä. Ja mennään eteenpäin.
- Ookami_Tez
Pekan peleillä kait aino vaikutus lohko jakoon. Saako Taneli 1 pistettä ja saako Pekka ohitettua Tanelin pisteissä kahdella matsilla.
Great Teacher Ookami_Tez
Joo suuria heilautuksia enää tuskin tulee. Nolla pelit näissä on melkoharvinaisia. Vaikka niitäkin on tullu. Eli uskoisin et Taneli nyt ainakin yhdenpisteen saa. Pekalla nyt on saumat kans kiilata ylälohkoon. Mut se vaatii n 15p pelit kahdesta viimeisestä. Se ei oo mahdotonta mut ei ihan itsestään selvääkään. Mutta kaikki on tietty mahdollista.
- AutumnWizard
Minä en ole vielä pelejä sopinut. On koko tämä viikko mennyt tenteissä ja jatkuu lauantaihin asti. Ensi viikolla kyllä vapaata. :)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ja minä kun kuvittelin pystyväni vielä rauhassa ainakin kolmen viikon ajan maalailla Fabaa ennen kuin pitää taas marsuja maalailla. Nytkö pitää sopeutua Jarkon omituisiin ajatuksiin? Höh.
Onko seuraavien listojen antamisen deadlinekin kuun loppu?
Onko seuraavien listojen antamisen deadlinekin kuun loppu?
- Sinitähti
- Sinitähti