way to ropecon
-
Angelguard
way to ropecon
Huh. Aloitin tällä viikolla aika megaurakan, eli 1500p nidejä Ropeconin turnaukseen maaleihin.
Armeijaan kuuluu:
2x harpy
Hive crone
2x flyrant
2x mawloc
30x gargoyle
6x ripper swarm
Venomthrope
N.10 kpl lonkeropommeja
Mä sain kasattu maanantaina vikan harpyn. Nyt kaikki on basetettu ja pohjamaalattu. Eilen aloitin vetelemään pohjavärejä. Sain 20x gargoylea, pommit ja ripperit pohjustettua. Tänään lähtee monsterit ja kuvia alkaa tulla kun saan tän pohjustustekstin tehtyä. Jos pelaat nelkkaria ja sulla ei vielä ole kynäruiskua, osta sellainen. Mulla on kaksi iltaa aikaa laittaa armeija pelipöytäkuntoon. Aika alkaa.
Armeijaan kuuluu:
2x harpy
Hive crone
2x flyrant
2x mawloc
30x gargoyle
6x ripper swarm
Venomthrope
N.10 kpl lonkeropommeja
Mä sain kasattu maanantaina vikan harpyn. Nyt kaikki on basetettu ja pohjamaalattu. Eilen aloitin vetelemään pohjavärejä. Sain 20x gargoylea, pommit ja ripperit pohjustettua. Tänään lähtee monsterit ja kuvia alkaa tulla kun saan tän pohjustustekstin tehtyä. Jos pelaat nelkkaria ja sulla ei vielä ole kynäruiskua, osta sellainen. Mulla on kaksi iltaa aikaa laittaa armeija pelipöytäkuntoon. Aika alkaa.
Re: way to ropecon
Nyt jännätään tuloksia mitä ihmeitä voi saada aikaan lyhyessä ajassa. :) onnea yritykseen ja pidän peukkua pystyssä. Nimim. 10 kaaoswarrua+ ritari maalattavana.
Nopat & Taktiikka PK-seudun pelikerho
http://www.nopat.fi/
http://www.nopat.fi/
-
Angelguard
-
Angelguard
- Routasydän
No siin ei kauaa nokka tuhissu :D Tyrkyt siitä kova armeija et niil sopii tollanen simppeli teema niinku nyrkki silmään.
Jotai lähempää kuvatusta ois kiva nähä.
-Routa
Jotai lähempää kuvatusta ois kiva nähä.
-Routa
-
Angelguard
Joo katotaan ku valmiiksi saa. Vielä on kynnet, silmät ja hampaat maalaamatta baseista puhumattakaan. Conissa vointulla ihmetteleen.
-
Angelguard