Multakin löytyy maalattu.Molja kirjoitti:mä voin myös lainata sulle oikean malifuu lapsen, niin ei varmana tule sekaannusta asiasta. ;)
Ropecon Malifaux-turnaus
Re: Ropecon Malifaux-turnaus
Something something Dangerzone!
Valitettavasti näissä en voi auttaa kuin yhden Lawyerin verran. :(Salsa kirjoitti:Hei, jos kykenette varaamaan sunnuntaille ja antamaan lainaan seuraavia nappeja niin ilahtuisin:
Guild Guard (2kpl)
Guild Lawyer (2kpl)
Guild Riflemen (2-3kpl)
Guild Pathfinder + Traps (Ne kaikki)
Omat napithan näille olisi mutta aika ei veny maalatakseni niitä. Niin, ja olen osallistumassa. :)
Mul ei ole maaleissa ku Lawyer, 3 Riflemania ja Pathfinder+trapit. Mullahan on tässä tosin jäätävä maalauscrunch menossa (7 nappia tänään, viikon sisään 21 yhteensä + 3 pöydän verran maastoa), joten voihan sitä kattoa, josko tänään maalaisin vielä parit guardit. Toista Lawyeria en maalaa, koska ei o pohjamaaleis ees. Voin esim. koittaa kersantin sykähtää sen tilalle.Salsa kirjoitti:Hei, jos kykenette varaamaan sunnuntaille ja antamaan lainaan seuraavia nappeja niin ilahtuisin:
Guild Guard (2kpl)
Guild Lawyer (2kpl)
Guild Riflemen (2-3kpl)
Guild Pathfinder + Traps (Ne kaikki)
Omat napithan näille olisi mutta aika ei veny maalatakseni niitä. Niin, ja olen osallistumassa. :)
Voin kyllä jättää sen Perditan pelaamatta, jos saan jostain childin lainaan tai käyttää sitä vakituista lapsukaistani (eihän sitä mihinkään voi sotkea yleensä).
No se riippuu proxy säännöistä nyt sitten. Mutta mä pakkaan ton omani varuiksi mukaan vaikka moljalta se varmaan kans löytyy.
- NorjanPaavi
Mullakin on lapsi, mutta siis ihan Malifaux Child nappi.Fiend_ kirjoitti:Multakin löytyy maalattu.Molja kirjoitti:mä voin myös lainata sulle oikean malifuu lapsen, niin ei varmana tule sekaannusta asiasta. ;)
- Hammerheart
Eli jos nyt oikein ymmärsin, niin Myyrä aikoo siis voittaa turnauksen Yan Lolla ja kolmella Malifaux Childilla. On se kova!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hitsi, nyt ku sä tajusit tän mun ovelan juonen, mun pitääkin vaihtaa suunnitelmaa.Hammerheart kirjoitti:Eli jos nyt oikein ymmärsin, niin Myyrä aikoo siis voittaa turnauksen Yan Lolla ja kolmella Malifaux Childilla. On se kova!
25 figua tosiaan maalattu viikon sisään, joten täältä voi tulla ihan mitä vaan. Muahahaa.
Kiitos kaikille osallistujille! Hyviä pelejä oli ja vaikka alkuun näytti synkältä tuo osallistujien määrä niin ihan kivat pelit saatiin aikaan.
- NorjanPaavi
Kiitoksia. Saako vielä jonkun kokonaistaulukon miten loppujen lopuksi sijoittui?Fiend_ kirjoitti:Kiitos kaikille osallistujille! Hyviä pelejä oli ja vaikka alkuun näytti synkältä tuo osallistujien määrä niin ihan kivat pelit saatiin aikaan.
Hyvin oli väkeä ja ilmeisesti pelitkin menivät hyvin, ainakin sen aikaa kun itse olin paikalla.
Sijoituslistaa saa, jos fiend on säilyttänyt mun paperilomakkeen, niin ei tarvitse ulkoa muistaa.
Ensi vuonna uudestaan ja tässä kesällä varmastikin aloitetaan kampanjaa! Siitä sitten tarkemmin lähempänä kesää.
Sijoituslistaa saa, jos fiend on säilyttänyt mun paperilomakkeen, niin ei tarvitse ulkoa muistaa.
Ensi vuonna uudestaan ja tässä kesällä varmastikin aloitetaan kampanjaa! Siitä sitten tarkemmin lähempänä kesää.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.