Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Tänään ollaan muuten 16:30 eteenpäin Hammerheartin kanssa pelaamassa porossa Malifauxia.
Something something Dangerzone!
-
Purging Flame
Muutama asiaan liittyvä linkki löytyy tuosta toisesta Malifaux-ketjusta.Mordjinn kirjoitti:No tuossahan olikin syitä kerrakseen. Kiitos. Pieniä juttuja jotka parantavat fiilistä. Mistä kaikkialta tuota Fluffia löytyy?Myyra kirjoitti:*hyvää selitystä fluffista*
Minkä firman tönöjä ne demopöydän talot sun muut ovat?
Siellä oli ainakin tuo Breachside broadcast linkki ja toinen wiki sivuille, joka oli ainakin itselle hyvinkin hyödyllistä luettavaa :)
- NorjanPaavi
Jeps toi pullmyfinger on loistava. Varsinkin itse olen kokenut sen tosi käteväksi. Samoja asiota on myös pureskeltu aika perusteellisesti Wyrdin forumin puolella, mutta mun mielestä toi wiki muotoinen esitys on vain niin paljon selkeämpi.Purging Flame kirjoitti:Muutama asiaan liittyvä linkki löytyy tuosta toisesta Malifaux-ketjusta.Mordjinn kirjoitti:No tuossahan olikin syitä kerrakseen. Kiitos. Pieniä juttuja jotka parantavat fiilistä. Mistä kaikkialta tuota Fluffia löytyy?Myyra kirjoitti:*hyvää selitystä fluffista*
Minkä firman tönöjä ne demopöydän talot sun muut ovat?
Siellä oli ainakin tuo Breachside broadcast linkki ja toinen wiki sivuille, joka oli ainakin itselle hyvinkin hyödyllistä luettavaa :)
Wyrd ChroniclesFiend_ kirjoitti:Fluffi löytyy vanhoista sääntökirjoista, Wyrdin omilta sivuilta downloads osiosta Chronicles julkaisuista sekä Breachside Broadcast on audio muodossa vanhat sääntökirjoista olevat fluffit tarkoitus vääntää.
Pahoittelen ettei tule suoria linkkejä mutta luurin päässä hieman epämiellyttävää hakea.
Breachside broadcast
Vanhat voi ostaa sähköisenä DriveThruRPG:stä. Muualta niitä ei oikein omaksi saakaan järkihintaan e-baytä lukuunottamatta, ja sielläkään niitä ei ole mitenkään säännöllisesti tarjolla halvalla. Lainata voi tietysti esim meikäläiseltä. Nuo Breachside broadcastit käyvät myös läpi samoja tarinoita kuin vanhoissa kirjoissa on, mutta niillä mennee vielä lähemmäs vuosi ennen kuin pääsevät loppuun.
Demopöydän talot olivat Troll Traderiltä e-baystä. Osa muusta sälästä oli Angry Mojo Gamesiltä.
Olikos joku muuten tulossa tänään Poroon ja vastusta vailla?
Jos ei löydy vastusta niin voidaan kai me jotain kolminpeliäkin koittaa väännellä ehkä. En tiedä mikä HammerHeartin fiilis tästä on. Crossroads hölmöilyä me kai oltiin joka tapauksessa menossa ottaa. Ite en ainakaan jaksa edes puolitehoilla tänään pelata niin samapa tuo mulle mitä pelataan.
-
Purging Flame
Voisin olla kiinnostunut tulemaan vähintäänkin olan yli kuikuilemaan.
Mitään kamppeita ei kyllä ole kun otin peliin vasta ensikosketuksen conissa myyrän mainiolla opastuksella.
Mitään kamppeita ei kyllä ole kun otin peliin vasta ensikosketuksen conissa myyrän mainiolla opastuksella.
Jos tahot ja on aikaa, niin voidaan kattoa vaik isompaa demopeliä. Noi kolminpelit tahtoo olemaan vähän sellasia, et niissä meinaa aina jollekin tulla paha mieli. Mulla on kyl figuja ja muuta romua tarpeeks kahdellekin. En tiä voisko kans joku 2 vs 2 peli olla jotain?Purging Flame kirjoitti:Voisin olla kiinnostunut tulemaan vähintäänkin olan yli kuikuilemaan.
-
Purging Flame
On mulla jonkun verran aikaa kyllä, noissa ei taida ihan hirveän kauan kestää kuitenkaan?Myyra kirjoitti:Jos tahot ja on aikaa, niin voidaan kattoa vaik isompaa demopeliä. Noi kolminpelit tahtoo olemaan vähän sellasia, et niissä meinaa aina jollekin tulla paha mieli. Mulla on kyl figuja ja muuta romua tarpeeks kahdellekin. En tiä voisko kans joku 2 vs 2 peli olla jotain?Purging Flame kirjoitti:Voisin olla kiinnostunut tulemaan vähintäänkin olan yli kuikuilemaan.
2 vs 2 vois olla siinä mielessä hyvä, että olisi ainakin joku koko ajan neuvomassa kun säännöt on vielä melko tuntemattomat.
Kyl, jos jotain tollasta lähtee tekemään ni siinä varmaa menee joku 3-4 tuntia, ku sääntöjen ihmettelyyn voi mennä aikaa.Purging Flame kirjoitti: On mulla jonkun verran aikaa kyllä, noissa ei taida ihan hirveän kauan kestää kuitenkaan?
2 vs 2 vois olla siinä mielessä hyvä, että olisi ainakin joku koko ajan neuvomassa kun säännöt on vielä melko tuntemattomat.
Me ollaan Matiaksen kanssa avoinmielistä sakkia. Eiköhän 2vs2 toimisi kans. Mikä jottei. Niissä vaan menee sitten aikaa aina ja on yleensä vähän sellaista hölmöily pelaamista kun ei siinä mitään balanssia ole tosiaankaan. :D
Mutta tule ihmeessä paikan päälle ja katsotaan mitä keksitään! Tai sitten me pelataan HH'n kanssa meidän peli ja Myyrä pitää sulle isomman demon? Sekin on optio. Kyllä me jotain varmasti keksitään! :) Mutta varaa toki sitä aikaa sellainen 3h aivan minimissään. 4h on paljon lähempänä todellisuutta.
Mutta tule ihmeessä paikan päälle ja katsotaan mitä keksitään! Tai sitten me pelataan HH'n kanssa meidän peli ja Myyrä pitää sulle isomman demon? Sekin on optio. Kyllä me jotain varmasti keksitään! :) Mutta varaa toki sitä aikaa sellainen 3h aivan minimissään. 4h on paljon lähempänä todellisuutta.
-
Purging Flame
No näin 40k pelaajan silmin tuo 3-4 on lyhyt aika vielä :DMyyra kirjoitti:Kyl, jos jotain tollasta lähtee tekemään ni siinä varmaa menee joku 3-4 tuntia, ku sääntöjen ihmettelyyn voi mennä aikaa.Purging Flame kirjoitti: On mulla jonkun verran aikaa kyllä, noissa ei taida ihan hirveän kauan kestää kuitenkaan?
Mutta juu, mulle käy kaikki vaihtoehdot kyllä.
No sehän on hyvä. Fiend_ ja Hammerheart oli vissii menossa Poroon klo 16.30. Suunnistetaanko sinne samoihin aikoihin vai tahotko jo aikaisemmin mennä?Purging Flame kirjoitti: No näin 40k pelaajan silmin tuo 3-4 on lyhyt aika vielä :D
-
Purging Flame
No mulla on periaatteessa aikaa vaikka heti?Myyra kirjoitti:No sehän on hyvä. Fiend_ ja Hammerheart oli vissii menossa Poroon klo 16.30. Suunnistetaanko sinne samoihin aikoihin vai tahotko jo aikaisemmin mennä?Purging Flame kirjoitti: No näin 40k pelaajan silmin tuo 3-4 on lyhyt aika vielä :D
Jos ei sitä 2 vs 2 settiä vedetä, niin kai sitä voisi jo aiemminkin mennä paikalle.
Voidaan me ottaa ihan vaan demopeli. Mu pitää syödä täs eka, mutta about kolmen aikohin ehtisin sinne. Oisko se hyvä?Purging Flame kirjoitti: No mulla on periaatteessa aikaa vaikka heti?
Jos ei sitä 2 vs 2 settiä vedetä, niin kai sitä voisi jo aiemminkin mennä paikalle.
-
Purging Flame
Sopii mainiosti! Kolmen aikaan siellä siis.Myyra kirjoitti:Voidaan me ottaa ihan vaan demopeli. Mu pitää syödä täs eka, mutta about kolmen aikohin ehtisin sinne. Oisko se hyvä?Purging Flame kirjoitti: No mulla on periaatteessa aikaa vaikka heti?
No mä lähen varmaan kans tässä ku oon safkannu niin valuu sit jo sinnepäin kattelee teijän peliä.Myyra kirjoitti:Voidaan me ottaa ihan vaan demopeli. Mu pitää syödä täs eka, mutta about kolmen aikohin ehtisin sinne. Oisko se hyvä?Purging Flame kirjoitti: No mulla on periaatteessa aikaa vaikka heti?
Sunnuntaille olisko mielenkiintoa kellään pelailla Hapessa?
Ei pysty, kun pitää käydä vanhempia moikkaamassa. Tiistaina tosin on päivä vapaa, jolloin helposti pääsee pelaamaan!
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
No mä varaan sun kans pelin tiistaille! Siitä on tovi ku on päästy pelaa! :P Vai sovitaanko se 10-10 ja säästetään aikaa? :DMolja kirjoitti:Ei pysty, kun pitää käydä vanhempia moikkaamassa. Tiistaina tosin on päivä vapaa, jolloin helposti pääsee pelaamaan!